דחוף - ארוחה אחרי אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף - ארוחה אחרי אימון
    דנה
    04/07/2012

    היי, שאלה דחופה, יש לי היום אימון, שתמיד לאחריו, חצי שעה מקסימום, אני אוכלת ארוחה המשלבת חלבון + פחמימה - 2 פרוסות לחם שיפון + ביצה +80 גרם קוטג' + כף טחינה. היום אני הולכת לבית קפה בערב, והארוחה תהיה רק שעה-שעה וחצי אחרי. מכיוון שאני יודעת שאם לא אוכלים אחרי האימון יש סכנה לפירוק שריר ולאי קבלת אנרגיה, אני מתלבטת אם לאכול משהו קטן בתום האימון (כמו 2 תמרים), ואז את הארוחה העיקרית בבית קפה לאחר שעה, או שלאכול מיד אחרי האימון סנדביץ שאכין בבית, ובבית קפה לאכול רק סלט ירקות. מה אתה ממליץ? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף - ארוחה אחרי אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף - ארוחה אחרי אימון - תגובה

    אהרון רזון
    04/07/2012

    גם אם תאוכלי את הארוחה המשולבת תוך שעה וחצי זה בסדר. בכל מקרה, אם את רוצה לפעול "לפי הספר", בל קשר למסעדה, אכלי תמיד תוך כמה דקות מסיום האמון, מאכל בעל אינדקס גליקמי גבוה, כגון תמרים, תפו"א, אבטיח, תירס מבושל, ותוך שעה
    את הארוחה המשולבת. גם אם זה שעה וחצי, לא קורה אסון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו