התמכרות לקופאין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התמכרות לקופאין
    צחי
    19/07/2012

    שלום,

    בהמשך לשאלה ששאלתי מזמן בפורום, אני מבקש להוסיף ולחדד
    סוגיה שעימה אני מתמודד:
    כתוצאה ממחלתי ( ניוון שרירים ) אני שוקל כ - 22 קילו.
    אינני יודע איך נתתי לזה לקרות, אבל במרוצת השנים התמכרתי לנס-קפה,
    והיום הגעתי למצב שבו אני שותה בין 5-6 כוסות נס קפה, ויש ימים
    שאף 7 כוסות.
    אינני יודע לכמת את כמות המיליגרם המדויקת, אך אני משוכנע שלא פחות
    מ-500 מיליגרם ביום, ו -0 כוסות מים.
    תהיתי אם תוכלו לעזור לי להבין האם לכמות הזאת יש קשר ישיר לכך, שקשה
    לי "לקלף" את עצמי מהמיטה בבוקר, אף שאני ישן טוב?
    האם נכונה הסברה שלפיה כמות גדולה "שודדת" ויטמינים חיוניים כמו ברזל וסידן,
    גורמת לחרדות ועייפות וכו'?
    קיבלתי החלטה להתחיל להיגמל בהדרגה, שהרי אם אפסיק בבת אחת לא
    אצליח לתפקד, ואשמח אם תעזרו לי להבין כיצד אוכל להקל על התסמינים,
    וביחס למשקל גופי מה היא הכמות שאותה אין לעבור, האם שתי כוסות
    ( לא ספלים ) בבוקר היא כמות סבירה?

    בהערכה,
    צחי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לקופאין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לקופאין - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    20/07/2012

    הייי צחי
    צריכת קפאין כשלעצה אכן מפריעה בספיגה של סידן וברזל ולכן מומלץ לשתות את הקפה בסמוך או עם ארוחה המכילה סידן או ברזל .
    אני לא חוזבת שהעייפות שלך נובעת מצריכה הקפאין הבעיה היא שאתה לא שותה מים .
    ולכן תתחיל לצרוך יותר מים וכמובן במגביל תבצע בדיקות דם מקיפות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו