דיאטה פי DNA

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיאטה פי DNA
    ציפי
    20/07/2012

    שלום לכולם!
    לפני ימים ספורים התפרסמה בתוכנית בוקר דיאטה לפי dna.
    בעלי מאד התלהב והמליץ לי בחום ובדאגה לנסות את הדיאטה,
    בת 48 משקל 83 גובה 163.
    אני סובלת מהתחלת סכרת 130 בבוקר,מיתר ל.ד ומכולסטרול.ומאזנת את התאירואיד עם אלטרוקסין 150 מ"ג ביום.
    מתעסקת תמיד סביב הדיאטה עם אהבה רבה למתוק ולפחמימות
    .צועדת 5-6 פעמים בשבוע 4 ק"מ.
    אחרי כשלון בדיאטה ע"י דיאטנית של הכללית
    האם לדעתכם כדי לנסות את הדיאטה הנ"ל{ככל הנראה הנני סובלת מתנגודת לאינסולין ובעקבות זאת לעיתים עם תאבון בלתי נשלט לפחממות} ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה פי DNA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה פי DNA - תגובה

    אהרון רזון
    20/07/2012

    זה עוד גימיק. לא משם תבוא הישועה. מה לא עושים בישביל הפרנסה על חשבון תמימים ומיאושים!!!
    הדבר הנכון היחיד הוא שינוי תמידי של אורח החיים. כל השמנים אוהבים הרבה מתוק ומאפים, אחרת לא היו כאלה. כל עוד לא תמצאי את הדרך להשתחרר מהתמכרות זו לא תוכלי לרזות ולהתמיד במשקל תקין. נראה שהדיאטנית של כללית לא התאימה לך.
    חפשי דיאטנין\נית מתמחה בגמילה מהתמכרות למתוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו