שאלה לאהרון רזון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לאהרון רזון
    ליאור
    02/08/2012

    היי אהרון, אני בת 27, גובה 1.71 ומשקל 65 ק"ג, לפני כחודשיים התייעצתי עימך לגבי התפריט שלי. המסקנה היתה כי התפריט הסופי שהמלצת עליו הינו מאוזן ויכול להוביל לירידה קלה במשקל במקביל לפעילות גופנית רבה. אני מתמידה בתפריט ומקפידה על פעילות גופנית אירובית 3 פעמים + פעמיים אנאירובי (מעבר לזה אין לי אפשרות להוסיף). למרות זאת אין שינוי של ממש במשקל. האם ניתן להוריד משהו קטן מהתפריט כדי להאיץ את הקצב? התפריט הוא: ארוחת בוקר: 1 כוס חלב 1% + 30 גרם ברנפלקס + קפה מחצי כפית קפה + מעט מאוד חלב 1%. ארוחת ביניים: יוגורט לבן 1.5% + 7 שקדים + ירקות חתוכים. ארוחת צהרים: סלט גדול + כפית שמן זית + 120 גרם חזה עוף / קופסת טונה במים + חצי כוס פחמימה בריאותית / 2 פרוסות לחם קל. ארוחת ביניים: 2 פירות (רק אחד אם אין לי אימון באותו יום) + קפה מחצי כפית קפה + מעט מאוד חלב 1%. ארוחת ערב: סלט גדול: 80 גרם קוטג' + ביצה/פרוסת גבינה צהובה/יוגורט לבן 1.5%/40 גרם גבינה צפתית 5% + 2 פרוסות לחם מלא שיפון (סה"כ כ-60 גרם) + 4 כפיות טחינה גולמית + מרק ירקות / ירקות אפויים בתנור. מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאהרון רזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאהרון רזון - תגובה

    אהרון רזון
    02/08/2012

    מאחר ואין לך עודף משקל, זה לא קל לרזות, ואני לא בטוח שלמבנה הגוף שלך (שאני לא מכיר) זה רצוי. התפריט נראה טוב , אך יש מקום לכמה שינויים. אפשר להוריד את השקדים ולהחליף את החלב והברנפלקס בפרוסת לחם מלא מרוחה בגבינה 3% וחצי פילפל אדום.
    נסי את ארוחת הצהריים בלי פחמימה, תוך הגדלת מנת החלבון, רצוי דג טרי במקום טונה.
    בערב נראה בסדר, הייתי מוותר על הגבינה הצהובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ליאור
    03/08/2012

    תודה רבה על ההתייחסות. רציתי לשאול - 1. מה הכוונה, לא בטוח שלמבנה הגוף שלך רצוי לרדת במשקל? 2. זה בסדר 4 כפיות טחינה גולמית (לא מוכנה) בארוחת ערב? 3. אם אני משנה את ארוחת הבוקר כמו שאמרת, זה לא יותר מדי, 3 פעמים ביום לחם? המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    אהרון רזון
    03/08/2012


    1. מה הכוונה, לא בטוח שלמבנה הגוף שלך רצוי לרדת במשקל?
    ******טווח המשקל התקין עבור הגובה שלך הוא 55-73 ק"ג. המשקל האידאלי
    משתנה עם מבנה הגוף והרכב הגוף. אם המבנה שלך רחב, המשקל הנוכחי יכול להיות מתאים והרזייה איננה מומלצת. מדד יותר נכון הוא אחוז השומן שטווחו התקין עבור נשים הוא 15-25%.

    2. זה בסדר 4 כפיות טחינה גולמית (לא מוכנה) בארוחת ערב?
    *****על מנת לחסוך בקלוריות, הייתי מסתפק בחצי הכמות.

    3. אם אני משנה את ארוחת הבוקר כמו שאמרת, זה לא יותר מדי, 3 פעמים ביום לחם?
    ****3 פרוסות ביום זה בסדר, בייחוד אם את מוותרת על התוספת הפחמימתית של הצהריים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו