בטן אחרי לידה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בטן אחרי לידה...
    נורה
    06/08/2012

    הי. אני חודשיים אחרי לידה שניה, בחורה רזה מאז שאני זוכרת את עצמי, וגם היום אחרי הלידה אני די רזה (לפני ההריון משקל 50 גובה 165, היום חודשיים אחרי הלידה שוקלת 55), חזרתי מהר לעצמי אחרי הלידה הראשונה וגם הפעם מבחינת המשקל, חוץ מדבר אחד שמאד מטריד אותי-הבטן שלי כל כך רופסת, שזה כמעט נראה כאילו אני עדיין בהריון...כאילו כל ה-5 ק"ג העודפים מרוכזים שם. אני יודעת שחודשיים אחרי הלידה הרחם כבר אמור היה לחזור לגודל שלו, כנראה שמה שנשאר עכשיו זה שומן?...
    אני אוכלת די מסודר וגם חזרתי להתעמל, אבל אשמח אם תאירו את עיניי אם יש המלצות מיוחדות מבחינת תזונה/דיאטה, כמו גם הסברים למצב המבאס הזה...
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטן אחרי לידה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטן אחרי לידה... - תגובה

    אהרון רזון
    07/08/2012

    מה שקורה אצלך זה שכיח אחרי הלידה גם אצל רזות מאוד. מדובר על שומן כתוצאה מפעילות הורמונלית בזמן ההריון ואחרי הלידה, אבל גם התרופפות שרירי הבטן שיתחזקו עם תירגול מתאים ואפקטיבי. התמידי באורח החיים שאת מתארת, ועם סבלנות הכול יסתדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו