צריכה עזרה אם אפשר..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה אם אפשר..
    מודאגת!
    09/08/2012

    היי ערב טוב :-)
    לא מזמן עשיתי בדיקות דם שהראו תוצאות גבוהות של טריגליצרידים (248)
    תוצאות גבוליות של כולסטרול ומחסור ב B12 ובחומצה פולית.
    אני בחורה בת 22, 10 חודשים אחרי לידה ראשונה . במהלך ההריון עליתי 30 קילו ועד עכשיו ירדתי 25 קילו - אני שוקלת כרגע 55 וגובהי 1.61.
    מעשנת ונוטלת גלולות.
    הרופא אמר לי שתזונה נכונה תסדר את עניין הטריגליצרידים. הוא פשוט אמר - תפסיקי עם המתוק.
    אבל משום מה קשה לי להאמין שרק להפסיק עם המתוק לגמרי זה מה שישנה כל כך.
    חוץ מזה - הפסקה מלאה עם מתוק לא תגרום לי לירידות דראסטיות בסוכר??..

    האם תוכלו לעזור לי אפילו באופן מאוד כללי איך אני אמורה לאכול במהלך היום?
    כמה ארוחות? מה לאכול?
    אני ממש מודה לכם, אני חוששת מאוד מהמצב הזה ולא רוצה שבגלל תזונה לקויה יקרה לי חלילה משהו רע..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה אם אפשר..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה אם אפשר.. - תגובה

    אהרון רזון
    13/08/2012

    לא רק ריבוי פחמימות אלא גם עישון מעלה את רמת הטריגליצרידים. אגב, העישון גורם נזקים הרבה יותר מעודף טריגליצרידים כמו אצלך. הפסקת עישון לצד המנעות ממתוק והגבלת פירות ל2-3 ביום, בנוסף לפעילות גופנית יומיומית יורידו את רמת הטריגליצרידים לטווח התקין. מומלץ לאכול הרבה ירקות (רצוי טריים). לו היה לך עודף משקל הייתי ממליץ גם על הרזיה.
    הפסקת מתוק לא גורמת לנזק כלשהו. אנחנו אוכלים מתוק בגלל שאוהבים, הגוף אינו זקוק לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו