מתחילה (שוב) דיאטה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתחילה (שוב) דיאטה.
    סבתא1
    09/08/2012

    ערב טוב, התחלתי שוב דיאטה והפעם אני מקווה להתמיד לאורך זמן... משתמשת בממתיק מלאכותי שמכיל אספרטיים ופוחדת שזה לא בריא. כדאי להשתמש בסכרין יותר או בסוכרלוז? ומה מתעכל יותר בקלות בגוף - פרוסת לחם קל או פריכית אורז? ראיתי שיש ערך קלורי די דומה. חוץ מזה, גיליתי שמאד קשה לי להגמל מדיאט קולה וקראתי שמששקאות מוגזים דיאטטיים לא ממש עוזרים לדיאטה.. איך אני מצליחה לשתות פחות? בנתיים ממש קשה לי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתחילה (שוב) דיאטה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה בדיאטה!

    לילי
    15/08/2012

    לדעתי לא כדאי לעשות שימוש בכל הממתיקים המלאכותיים כי הם הוכחו כלא בריאים. את יכולה להשתמש בחצי כפית סוכר חום במקום. מבחינת קלוריות ההבדל בכלל לא בשמיים. לגבי העיכול, אני לא יודעת לומר לך אבל לא צריך להיות קיצוניים ומותר לאכול לחם מדי פעם, אנחנו בני אדם. לדעתי בבוקר תאכלי לחם ובא.ערב את יכולה לאכול את הפריכיות. אני מאד אוהבת את "לחמית" ד"א... בקשר לשתייה נסי למצוא תחליפים ולעבור אולי למים מתוקים מעט (ויטמינצ'יק למשל) בארוחות ומים במשך שאר היום. כשאני עשיתי דיאטה הייתי קונה לי שישיות של מי עדן וכל יום לוקחת איתי בקבוק חדש לעבודה. כשיש מולך מים זמינים, הסיכוי שתשתי הוא גדול יותר. שוב, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו