עזרה לחברה,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה לחברה,
    נערה אחת
    15/08/2012

    חברה שלי ירדה במשקל והפסיקה כי לא היו יותר תוצאות.
    היא אכלה נכון ועשתה ספורט והמון, ואז זה פשוט הפסיק, הבעיה העיקרית זאת הבטן שהיא צריכה להוריד וקצת מותניים, ויחד עם זה יורד גודל החזה והיא הפסיקה גם בגלל זה.
    השאלות שלי הן:
    -האם אפשר להוריד בטן ללא השפעה על החזה? אם לא מה עוד אפשר לעשות?
    -איך אפשר לעבור את המחסום הזה ולהמשיך לרדת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה לחברה,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לחברה, - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    16/08/2012

    שלום לך,
    עצירה בתהליך ירידה במשקל היא לפעמים כתוצאה ממנגנונים של הגוף ולכן לא תמיד היא נמנעת. חשוב לנסות להבין את הסיבות לעצירה (כדי לשלול סיבות אחרות), להתמיד בשינוי ולהיות סבלניים. לפעמים אפשר לעשות גם קצת שינויים תזונתיים שיביאו להמשך הירידה. שלב העצירה הוא השלב שבו הרבה אנשים "נשברים", ולכן חשוב מאוד להבין אותו ולא להתייאש. כי עדיף לא לרדת במשקל מאשר לרדת ולעלות הכל חזרה.
    באשר לשאלתך על החזה - ירידה במשקל משמעותה הפחתה בכל ברקמת השומן בגוף, גם בחזה. אין לנו אפשרות לשלוט על מיקום הירידה לצערנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו