ירידה לצורך עלייה ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה לצורך עלייה ...
    מיכל
    20/08/2012

    היי, אני בת 19 חיילת, ובמהלך הטירונות שלי ירדתי לתת משקל רציני של 45 קילו כשגבהי הוא 1.60 , הירידה נבעה כתוצאה מתזונה לקויה ופעילות מאומצת.
    כיום, לאחר הטירונות ובשל העובדה שהתחלתי לאכול כמו אדם נורמלי עליתי המון במשקל והגעתי ל53 קילו, אני מאוד לא מרוצה מאיך שאני נראית, לפני שהתגייסתי שקלתי בין 48-50 והיעד הוא באמת לחזור למשקלים הללו.
    לא עבר הרבה זמן מאז שהבחנתי בעלייה ועכשיו התחלתי בסוג של דיאטה, אני אוכלת ארבעה סנדוייצים ביום מלחם רגיל עם כף גבינה לבנה 5%, שני פירות (תפוח ושזיף), יוגורט 1.5 (120 קלוריות) והרבה נס קפה, כל יום את אותו הדבר. מפאת מחסור בזמן יוצא שאני עושה בכל יום בממוצע הליכה מהירה של שעה..
    שאלתי היא האם לדעתכם המקצועית אוכל להתייצב ולחזור למשקלי המקורי? אני לא רוצה להתחיל לחשוב על רעיונות של הרעבה וכל היוצא בזה.. אבל אני ממש נואשת ומתוסכלת.. בעיקר מחוסר הירידה, למרות שהדיאטה נמשכת רק ארבעה ימים אבל אפילו גרם אחד לא ירד..........

    אודה לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה לצורך עלייה ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה לצורך עלייה ... - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    21/08/2012

    את צריכה לנסות את התפריט הזה כדיי לדעת אם תרדי ממנו או לא.
    אבל !!!- תפריט סנביצים שכזה הוא טוב לתקופה מוגבלת מאוד מכייון שחסר בו סידן וברזל בעיקר. אני מציעה לך לא לעשות דיאטות על דעת עצמך אלה לגשת ליעוץ מקצועי אצל דיאטנית קלינית ולקבל תפריט מאוזן ובריא וכמובן לרדת במשקל והכי חשוב לשמור עליו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו