התייעצות!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות!!!!
    מיריתתתת
    20/09/2012

    שלום, אני בת 20 וחצי. גובה 1.57 את המשקל לא בדקתי בחודשים הארונים אבל אני שוקלת בן 46 ל 48 בערך..
    אני בשגרת היום יום שלי משתדלת לאכול מסודר אך אני מודעת לזה שאני לא אןכלת הכל ואולי זה מקןר הבעיה . לאחרונה החלה לי נשירת שיער ..אני לא משתמשת בקרמים, שמנים או בכל תכשיר כימי אחר מלבד שמפו ומסכת הזנה במקלחת. רציתי לדעת אם יכול להיות שזה קשור בחוסר ויטמינים מסויימים? אני לא אכלנית גדולה של בשר ועוף רק פעם פעמים בשבוע יוצא לי לאכול שניצל. וזה כי אני פשוט לא ממש אוהבת בשר אני יותר אוכלת פחמימות כמו תפוח אדמה מבושל, ירקות מבושלים , ביצים ומשתדלת גם לשלב מנה ביום של סלט אך גם לא תמיד ..בהמלך היום אני גם אוכלת פרי לפעמים נקטרינה או מנגו..
    רציתי לדעת אם יש משהו שאני יכולה לאכול יותר על מנת.לפתור את בעיית הנשירת שיער שלי . חשוב לי לציין שאני לא מעשנת לא לוקחת תרופות באופן קבוע ואני בריאה בדרך כלל. אני פשוט מודאגת.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות!!!! - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    22/09/2012

    אני מציעה לך קודם כל כשלב ראשון לעשות בדיקות דם מקיפות .
    במקביל לפנות לדיאטנית שתכין לך תפריט מאוזן ותמליץ לך על תוספים בהתאם לתפריט ולבדיקות הדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו