ירידה במשקל לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה במשקל לאחר לידה
    אפרת
    24/09/2012

    שלום ,במהלך ההריון עליתי 15 ק"ג , ילדתי בניצוח קיסרי לפני חודשיים וירדתי 10 קילו תוך שבועיים ....ומאז - כלום
    אני שותה בכל יום כ-6 כוסות נס קפה עם 1 סוכר ורבע כוס חלב 3%
    בלבד זה כ-3 פרוסות לחם קל עם 3פרוסות פסטרמה 1% או טונה במים
    לפעמים חזה עוף
    ואיזה שוקולד קטן סתם בשביל המתיקות

    למה אני לא מצליחה להוריד את 5 הק"ג ????

    אגב - ממש לא מדובר במקרה של הרעבה עצמית , באמת שאני פשוט מתעצלת או "שוכחת" לאכול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במשקל לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל לאחר לידה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    27/09/2012

    לפי איך שזה נשמע את אוכלת מעט קלוריות ,במצב כזה הגוף מוריד קצב חילוף חומרים ונתקע במשקל.
    בנוסף את שותה הרבה חלב שמכיל לקטוז שהוא סוכר החלב כלומר כל היום רמות הסוכר שלך גבוהות מה שמקשה את הירידה במשקל.
    אני מציעה לך לגשת לדיאטנית ולקבל תוכנית מסודרת ומאוזנת במיוחד שאת רק חודשיים אחריי לידה ולא לשחק עם הגוף שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו