אין ירידה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין ירידה במשקל
    אפי
    27/10/2012

    לפני הכל אציין שביצעתי 40 יום של דיאטת HCG, בהם ירדתי 14.5 קילו. לאחר מכן המשכתי כחודשיים באכילה יותר סבירה, והמשכתי לרדת עוד כ-4.5 קילו.
    אני יודע שבטח תהיה לכם הרבה ביקורת על הדיאטה הנ"ל, אבל אני מבקש לא להיכנס לזה.

    כיום אני תקוע כבר כחודש וחצי במשקל שנע בין 92.5-93.5 . גובה 175 גיל 38.
    לפי רמת הפעילות שלי, שורף בין 2600-2900 קלוריות ביום.
    צורך ביום בין 1100-1500 קלוריות.
    האכילה מאוזנת, אין מאכלים עתירי שומן, אין הגזמה בפחמימות, אבל בהחלט יש צריכה גם של פירות וירקות, חלבונים, וכמות סבירה של פחמימות ושומנים (מעט שמן זית, שקדים טריים וכו')
    איך ייתכן שבמשך כל כך הרבה זמן אני צורך פחות ממה שאני שורף ביום, ועדיין תקוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין ירידה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין ירידה במשקל - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    27/10/2012

    למרות שבקשת לא להכנס לזה, התשובה לשאלתך כרוכה בתהליך הקיצוני שעברת. הורדת הרבה שריר ונוזל ועכשיו גופך עוצר את המשך הירידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות המשך

    אפי
    28/10/2012

    תודה על התגובה, אך התעוררו לי מס' שאלות:
    1. אם מדובר על תהליך שהסתיים לפני כשלושה חודשים, וגם במהלכו וגם לאחריו שתיתי הרבה מים, איך אפשר לומר שהגוף איבד נוזלים?
    2. לגבי אובדן מסת השריר: האם אתה אומר שאיבדתי בעיקר מסת שריר ולא שומן?
    כמו כן, מאחר ומדובר על שלושה חודשים אחרי, שבהם היתה ירידה נוספת, מדוע דווקא עכשיו?
    בנוסף, האם אובדן מסת שריר לא היה אמור להתבטא בצורה שהייתי אמור להרגיש אותה?
    כי לא חוויתי שום ירידה ביכולת הגופנית או בכושר - אפילו להיפך.

    ואחרון חביב - איך הגוף מסוגל לעצור את הירידה? אם צורכים פחות ממה ששורפים, לא אמורים להמשיך לרדת? אפילו אם נניח שזה על חשבון מסת שריר?
    מאיפה הגוף מייצר את הקלוריות הנוספות? ונא לזכור שלא מדובר על יום-יומיים, אלא על כחודש וחצי ללא ירידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגוף הפסיק להגיב

    mio
    28/10/2012

    כיוון שלא נתת לו את המזון האמיתי.
    אכילה של מאכלים בריאים במהלך היום לא מבטיחה לך שאתה מכניס לגוף כמות מספיקה של ויטמינים ומינרלים כיון שלא ניתן לסמוך על המזון המהונדס ומרוסס הנמצא על המדפים בימנו ולכן הפתרון הוא לתת לגוף את הצריכה היומית של הויטמינים והמינרלים הללו ובמקביל לגרום להם להיספג בגוף. רק כך הגוף ימשיך להוריד עודפים מיותרים בנוסף לנקיון פנימי אמיתי שרק צמחים אורגנים מסויימים+ סיבים יכולים לעשות.
    (כל הנ"ל מנסיון שלי אישית ומנסיון של עוד 5 מליון ברחבי העולם)

    בהצלחה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפי-

    נינה
    28/10/2012

    אם הדיאטה של התרסיס לא פלא שירדת , כי צריך לאכול ביום רק 500 קלוריות , מפליא שירדת אח"כ עוד כמה קילוגרמים שהכפלת את כמות הקלוריות...המלצה- תמשיך לעשות יותר ספורט תגביר את המהירות ואת הזמן שאתה הולך.. רק דיאטה+ספורט אפשר לרדת , לפעמים גם יורדים במשקל אבל לא רואים את זה על המשקל..אבל רואים בהקיפים.. כמו במקרה שלי תקרא את התגובה שכתב לי ד"ר נסטור , רק אל תתייאש בגלל שאתה רואה עצירה!!! בסופו של דבר תראה תוצאות אם תתמיד!!! בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו