טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
לפני הכל אציין שביצעתי 40 יום של דיאטת HCG, בהם ירדתי 14.5 קילו. לאחר מכן המשכתי כחודשיים באכילה יותר סבירה, והמשכתי לרדת עוד כ-4.5 קילו. אני יודע שבטח תהיה לכם הרבה ביקורת על הדיאטה הנ"ל, אבל אני מבקש לא להיכנס לזה.
כיום אני תקוע כבר כחודש וחצי במשקל שנע בין 92.5-93.5 . גובה 175 גיל 38. לפי רמת הפעילות שלי, שורף בין 2600-2900 קלוריות ביום. צורך ביום בין 1100-1500 קלוריות. האכילה מאוזנת, אין מאכלים עתירי שומן, אין הגזמה בפחמימות, אבל בהחלט יש צריכה גם של פירות וירקות, חלבונים, וכמות סבירה של פחמימות ושומנים (מעט שמן זית, שקדים טריים וכו') איך ייתכן שבמשך כל כך הרבה זמן אני צורך פחות ממה שאני שורף ביום, ועדיין תקוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
תודה על התגובה, אך התעוררו לי מס' שאלות: 1. אם מדובר על תהליך שהסתיים לפני כשלושה חודשים, וגם במהלכו וגם לאחריו שתיתי הרבה מים, איך אפשר לומר שהגוף איבד נוזלים? 2. לגבי אובדן מסת השריר: האם אתה אומר שאיבדתי בעיקר מסת שריר ולא שומן? כמו כן, מאחר ומדובר על שלושה חודשים אחרי, שבהם היתה ירידה נוספת, מדוע דווקא עכשיו? בנוסף, האם אובדן מסת שריר לא היה אמור להתבטא בצורה שהייתי אמור להרגיש אותה? כי לא חוויתי שום ירידה ביכולת הגופנית או בכושר - אפילו להיפך.
ואחרון חביב - איך הגוף מסוגל לעצור את הירידה? אם צורכים פחות ממה ששורפים, לא אמורים להמשיך לרדת? אפילו אם נניח שזה על חשבון מסת שריר? מאיפה הגוף מייצר את הקלוריות הנוספות? ונא לזכור שלא מדובר על יום-יומיים, אלא על כחודש וחצי ללא ירידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
כיוון שלא נתת לו את המזון האמיתי. אכילה של מאכלים בריאים במהלך היום לא מבטיחה לך שאתה מכניס לגוף כמות מספיקה של ויטמינים ומינרלים כיון שלא ניתן לסמוך על המזון המהונדס ומרוסס הנמצא על המדפים בימנו ולכן הפתרון הוא לתת לגוף את הצריכה היומית של הויטמינים והמינרלים הללו ובמקביל לגרום להם להיספג בגוף. רק כך הגוף ימשיך להוריד עודפים מיותרים בנוסף לנקיון פנימי אמיתי שרק צמחים אורגנים מסויימים+ סיבים יכולים לעשות. (כל הנ"ל מנסיון שלי אישית ומנסיון של עוד 5 מליון ברחבי העולם)
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אם הדיאטה של התרסיס לא פלא שירדת , כי צריך לאכול ביום רק 500 קלוריות , מפליא שירדת אח"כ עוד כמה קילוגרמים שהכפלת את כמות הקלוריות...המלצה- תמשיך לעשות יותר ספורט תגביר את המהירות ואת הזמן שאתה הולך.. רק דיאטה+ספורט אפשר לרדת , לפעמים גם יורדים במשקל אבל לא רואים את זה על המשקל..אבל רואים בהקיפים.. כמו במקרה שלי תקרא את התגובה שכתב לי ד"ר נסטור , רק אל תתייאש בגלל שאתה רואה עצירה!!! בסופו של דבר תראה תוצאות אם תתמיד!!! בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
מומחית ברוזציאה
איבחון וטיפול קליני של העור.
בעלים של `המרכז לטיפול ברוזציאה` - קליניקה המתמחה בטיפול ברוזציאה ושגשוג טפיל הדמודקס עם אוריינטציה בטיפול בעור הרגיש. ... קרא עוד