שאלה לגבי מזון מהיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי מזון מהיר
    כפיר
    02/11/2012

    שלום רב,

    רציתי לשאול לגבי המלצתכם באשר לצריכה של מזון מהיר - פיצה, המבורגר, צ'יפס, חטיפי שוקולד.

    תודה רבה,

    כפיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי מזון מהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי מזון מהיר - תגובה

    אהרון רזון
    02/11/2012

    אם אתה בדיאטה, יש להמנע לגמרי. בכל מקרה, כמה שפחות, ובטח לא כל יום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאהרון ולצוות הפורום

    כפיר
    03/11/2012

    תודה רבה על התשובה.
    למה כתבת לי שאם אני בדיאטה אז להימנע? אני מבין מדבריך שאם אדם הוא לא בדיאטה אז לדעתך הוא יכול לאכול ג' נק פוד.. (גם אם לא בתדירות גבוהה).

    שאלתי את השאלה על מנת לראות אם תזונאים ימליצו להימנע לחלוטין מג'נק פוד (מה שהם צריכים לעשות) או שגם הם (לצערנו) מושפעים מתרבות האכילה המערבית וימליצו 'לאכול כמה שפחות ' או 'לא כל יום' (אז 'רק' 3 פיצות בשבוע זה בסדר???) .

    חבל מאד. תשובות כאלה מובילות למחלות ושאר צרות. אני מבקש ממך כי בעתיד פשוט תמליץ לא לצרוך לחלוטין ג'אנק פוד בלי קשר לדיאטה/תדירות 'וכו'.

    תודה

    כפיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזונות מתועשים

    נטעחן דיאטנית
    04/11/2012

    המזונות שתארת נחשבים מאוד לא בריאים. השאלה היא איכן הם מוכנים, אם קונים מזון מוכן (קפוא להכנה מהירה בבית או במסעדה) המזונות הנ|"ל מכילים כמויות גבוהות מאוד של נתרן (מלח), ושומנים רווים.
    יחד עם זאת אין שום מניעה להכין בבית פיצה איכותית על בסיס קמח מלא עם רוטב עגבניות ביתי איכותי ודל נתרן, ואפילו גבינה צהובה 9% (יוצא בול כמו גבינה צהובה רגילה). או המבורגר מבשר בקר רזה, אפילו בלחמניה מקצח מלא.
    אני חושבת שלאכול זו הנאה!!!! אז גם אם אתה בדיאטה אין שום מניעה לאכול מזונות שנחשבים "ג'אנק" פעם ב...... בכל מקרה הייתי ממליצה תמיד לאכול מזון איכותי ביתי ולא מתועש למרות ששוב, פעם ב........ לא יקר כלום אם תאכל גם המבורגר מתועש.
    נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו