התייעצות עמוקה, אשמח לעזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות עמוקה, אשמח לעזרה
    לירון
    06/11/2012

    אהלן חברה!

    זמן רב אני עושה אימונים אירוביים 2-3 פעמים בשבוע(ריצות של 6-8 ק"מ) עם דופק של 150+ כאשר הדופק שלי במנוחה הוא סביבות ה-60..נמנע משתיה מתוקה ומאכילת חטיפים ושטויות.

    מבנה הגוף שלי רחב, אני בן 23 גובה 1.75 ויש לי, אני מאמין 10 ק"ג עודפים שמהם אני מנסה להפטר אך ללא הצלחה.(אני שוקל 90+-)

    חבר אמר לי שאם אני באמת רוצה שינוי כדאי לי להתחיל להתאמן אנאירובי, לפתח שרירים ובצורה זאת הגוף שלי ישרוף פחמימות בצורה מוגברת גם בזמן מנוחה.

    במידה ואני משלב אימונים אנאירוביים, זה יבוא על חשבון הריצות ככה שאני אוכל אולי לרוץ פעמיים בשבוע מקסימום..

    רציתי לקבל את דעתכם בעניין, עצות, או נקודות למחשבה..

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות עמוקה, אשמח לעזרה - תגובה

    אהרון רזון
    06/11/2012

    מומלץ בהחלט להוסיף אימוני התנגדות 2-3 פעמים בשבוע. זה יבלום את איבוד מסת השריר שתמיד מתרחש בתהליך הרזיה. עליך לדעת שאין מצב של עליית מסת השריר בו זמנית עם ירידה במשקל, לכל היותר, כפי שציינתי, מפחיתים את האיבוד. ההיפך גם כן נכון, כלומר אין הגדלת מסת שריר ללא תוספת רקמת שומן מכיוון שהיפרטרופית השריר אפשרית רק אם מאזן האנרגיה חיובי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו