הורדה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדה במשקל
    מיקי
    19/11/2012

    היי. לפני חמישה שבועות נרשמתי לשמרי משקל והתחלתי את דיאטת הנקודות.
    עד עכשיו ירדתי 4.2 ק"ג ובאופן כללי אני מרוצה מהקצב.
    יש לי מספר שאלות עקרוניות :

    - ידוע שבתקופת המחזור הגוף צובר נוזלים שמשפיעים על המשקל. מהי עליה נורמאלית בזמן מחזור? מתי רואים את העליה? לפני/בזמן/אחרי? אחרי כמה זמן הגוף נפתר מהנוזלים האלה?

    - זה נכון שאם אני אוכל את אותה כמות הנקודות (או קלוריות לצורך העניין) מפחמימות, הירידה תהיה יותר איטית ממצב בו אני אוכל יותר חלבונים? אני לא מדברת על דיאטת דלת/נטולת חלבונים, אלה על צמצום פחמימות (למשל במקום 5 פעמים בשבוע א.צהריים עם פחמימות אני אוכל רק 3 פעמים בשבוע)

    - ביום שישי האחרון אכלתי קצת יותר מכמות הנקודות המותרת (40 במקום 26) בשבת וראשון הצלחתי לקזז קצת (לממוצע של 28) ו בכל זאת עליתי היום על המשקל וראיתי עליה של חצי קילו מיום שישי. הגיוני? זו עליה של שומן או של נוזלים/תכולת מערכת עיכול וכו..? במקרה של חריגה, אחרי כמה זמן המשקל יחזור לעצמו?

    אודה לתשובה
    מיקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי פרטים

    מיקי
    19/11/2012

    בת 33, 1.55 מטר, שוקלת 69 ק"ג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגתם עלי.

    מיקי
    29/11/2012

    אולי בכל זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדה במשקל - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    03/12/2012

    עלייה לפני ובזמן מחזור היא די אינדיביואלית אבל בממוצע אני רואה בין 1-1.5 ק"ג. יש כאלה שהעלייה מתחילה שבוע לפני. ויש כאלה שכמעט ולא רואים עלייה.
    אין טעם להישקל כל יום גם במהלך דיאטה כי השינויים במשק הנוזלים בגוף יכולים למסך על עלייה או ירידה במשקל. לפיכך התדירות המינימלית היא אחת לשבוע באותו יום ובאותה שעה - ואז אפשר לקבל מושג קצת יותר טוב. בכל מקרה צריך לזכור שמודבר בגוף חי עם שינויים במשק הנוזלים, ועם צריכה משתנה של מלחים ושינויים הורמונליים לכן העלייה שראית מיום שישי יכולה להיות מנוזלים או מרקמת השומן או שניהם.אני מאמינה שאם תחזרי לממוצע הנקודות שלך תחזרי למשקל יחסית מהר כי לא הייתה לך סטייה מאוד גדולה. תשקלי אחת לשבוע לא יותר.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו