תזונה נכונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה נכונה
    גל
    27/11/2012

    היי,
    רציתי ללשאול לגבי התזונה שלי האם היא טובה?
    בשלב הראשון אגיד שאני מתאמנת במכון כושר בממוצע כארבעה פעמים בשבוע.

    ארוחת בוקר : לחמניה מחיטה מלאה + קוטג 3%
    האם כדי להחליף לשתי פרוסות מחיטה מלאה? - הלחמניה משביעה אותי יותר לאורך זמן משתי פרוסות לחם

    צהריים : חזה עוף + אפונה/ קישואים /שעועית ברוטב עגבניות + סלט ירקות

    ערב: חביתה + סלט + גבינה/קוטג' 3%

    או אבוקדו עם ביצה קשה + כפית מיונז לייט + סלט ירקות

    בין לבין שותה נס קפה עם 1% חלב + סוכרזית

    - מנשנשת במקסימום עד שתי פתי - בר / מיני גלידה דיאט ( 50 קלוריות)

    * שותה המון מים

    הגובה שלי הוא 1.65 על משקל 65 ק"ג ( מכיוון שאני מתאמנת במשך כמה שנים המסת שריר שלי יחסית גבוהה .. לא בדקתי )

    אודה לתגובה,

    יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה נכונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה נכונה - תגובה

    אהרון רזון
    27/11/2012

    ארוחת בוקר : לחמניה מחיטה מלאה + קוטג 3%
    ****+ פילפל אדום או ירק אחר

    האם כדי להחליף לשתי פרוסות מחיטה מלאה? - הלחמניה משביעה אותי יותר לאורך זמן משתי פרוסות לחם
    ****לא משנה, אבל אם הלחמניה משביעה יותר זה עדיף.

    צהריים : חזה עוף + אפונה/ קישואים /שעועית ברוטב עגבניות + סלט ירקות
    ****סלט הירקות צריך להיות מגוון, עדיף כמנה ראשונה

    ערב: חביתה + סלט + גבינה/קוטג' 3%
    ****חביתה ללא שמן

    או אבוקדו עם ביצה קשה + כפית מיונז לייט + סלט ירקות
    ****רצוי להחליף את המיונז בשמן איכותי

    בין לבין שותה נס קפה עם 1% חלב + סוכרזית
    ****כמה שפחות (נס) קפה, ואם תוכלי לוותר, זה עדיף.

    - מנשנשת במקסימום עד שתי פתי - בר / מיני גלידה דיאט ( 50 קלוריות)
    ****פרי במקום מיני גלידה. מומלץ 2-3 פירות ביום

    * שותה המון מים
    ******גם המון מים לא טוב. אין להגזים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    גל
    27/11/2012

    לגבי הירקות.. אני אוכלת מללפון עגבניה ופלפל ירוק גם בצהריים וגם בערב.. עדיין כדי להוסיף בבוקר ירק מסוים? למשל עגבניות שרי?

    ובנוגע לפתי - בר .. שתי יח' יכולות להזיק לירידה במשקל?

    * מים שותה עד 2 ליטר ( אני רצה, מה שמגביר את הצימאון )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    אהרון רזון
    27/11/2012

    לגבי הירקות.. אני אוכלת מללפון עגבניה ופלפל ירוק גם בצהריים וגם בערב.. עדיין כדי להוסיף בבוקר ירק מסוים? למשל עגבניות שרי?
    *****רצוי ירקות בכל ארוחה עיקרית. זה בריא וגם עוזר להרזיה .

    ובנוגע לפתי - בר .. שתי יח' יכולות להזיק לירידה במשקל?
    ****זה לא דיאטטי ולא כל כך בריא. הייתי מסתפק באחד. עדיף להחליף בלחם\קרקר מלא.

    * מים שותה עד 2 ליטר ( אני רצה, מה שמגביר את הצימאון )
    ****זה בסדר. אם את עדיין צמאה, אפשר ורצוי יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו