חלבון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון
    אלנתיב
    02/12/2012

    1) אני מתאמן 3 פעמים בשבוע לצורך חיטוב ורץ 20 דקות אחרי כל אימון, באותו יום של אימון אני צורך 1.8 גרם חלבון לכל קילו ממשקלי.
    רציתי לדעת האם בשאר הימים שאני לא מתאמן, אני צריך לצרוך את אותה הכמות?
    2) כמה גרם פחמימה פשוטה צריך לצרוך רבע- חצי שעה לפני האימון לכל קילו ממשקלי? וכמה גרם פחמימה לאחר האימון שאני שותה שייק חלבון עם זה?
    3) מה עדיף תפוח או תמר לפני האימון ולאחר האימון?
    בבקשה תענו לשאלותיי מפורט אם אפשר.
    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלבון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון - תגובה

    אהרון רזון
    02/12/2012

    1) אני מתאמן 3 פעמים בשבוע לצורך חיטוב ורץ 20 דקות אחרי כל אימון, באותו יום של אימון אני צורך 1.8 גרם חלבון לכל קילו ממשקלי.
    רציתי לדעת האם בשאר הימים שאני לא מתאמן, אני צריך לצרוך את אותה הכמות?
    *****מי שאינו מפתח גוף מקצועי לא צריך יותר מ1.5 גרם, אפילו 1.2 זה מספיק ואף עדיף.
    בימים ללא אימון אפשר גם פחות.

    2) כמה גרם פחמימה פשוטה צריך לצרוך רבע- חצי שעה לפני האימון לכל קילו ממשקלי? וכמה גרם פחמימה לאחר האימון שאני שותה שייק חלבון עם זה?
    ****לא נהוג לחשב מדוייק מול משקל הגוף. בד"כ 20-40 גרם, לפני וגם מייד אחרי.
    שייק חלבון הוא מיותר בשלב הזה או בכלל. מומלץ לאכול ארוחה מורכבת מפחמימות וחלבונים (ממזון טבעי, לא כל מיני שייקים ותוספים שמדריכי חדרי הכושר יודעים לשווק) תוך שעה או קצת יותר אחרי הפעילות.

    3) מה עדיף תפוח או תמר לפני האימון ולאחר האימון?
    *****לפני האימון עדיף בננה, אבל גם תפוח יכול להתאים. תוך כמה דקות אחרי האימון תמרים (בגלל באינדקס הגליקמי הגבוה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו