נס או תה ירוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נס או תה ירוק
    רויטל
    26/12/2012

    שלום,
    מבחינה תזונתית, לא דיאטטית.
    האם עדיף לגוף לקבל נס קפה לא ממותק, או תה ירוק עם חצי סוכרזית ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נס או תה ירוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזו שאלה לא בריאה...

    הראל
    26/12/2012

    נס קפה וקפה שניהם מאוד לא בריאים לגוף, הם מונעים מהגוף לספוג סידן באופן מקסימלי ובאופן כללי הם נותנים דחיפה מלאכותית ללב, הוא פועל מהר יותר באופן פתאומי בגלל הקפה (קפה זה דבר ממריץ) ואחרי כמה זמן הגוף חוזר למצב הנורמלי. תה ירוק הוא מאוד בריא, מצד שני סוכרזית? סוכרזית זה כדור עם רעל, לידיעתך הסוכרזית הומצאה במהלך ניסוי על טילים והוא התגלה במעבדה כחומר כימי לכל דבר ואימצו אותו בשל העובדה שהוא מתוק וללא קלוריות. הסוכר מכיל בסך הכל 20 קלוריות לכפית, אך הוא גם לא כל כך בריא.
    לסיכום, תשללי קפה, נס וסוכרזית. התה הירוק מאוד בריא (הכי עדיף זה תה צמחים) ותמצאי תחליף לסוכר כמו צמח הסטיוויה שמוכרים אותו כנוזל בסופר, הוא גם טבעי וגם בלי קלוריות, והוא מתוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו