שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    דנה
    27/01/2013

    היי,אני בת 25, כבר קרוב ל3 חודשים אני עושה ספינינג 3 פעמים בשבוע(מתוכם יומיים שיעורים כפולים)ופעמיים בשבוע קיקבוקס.התחלתי במשקל 75 (גובה 1.73) כרגע אני במשקל 72 וחצי מה שאומר שבקושי ירדתי במשקל!אני לא עושה תפריט,אני פשוט משתדלת לשמור עד כמה שאפשר-שתיה מתוקה אני לא נוגעת בכלל,משתדלת לא לאכול חטיפים ומאפים(חוץ מסופי שבוע)מה שאני אוכלת בדרך כלל באופן קבוע זה איזשהו מעדן בבוקר,בצהריים מנת חלבון+פחמימה לא לפי כמות מסוימת,לפני אימון-בדרך כלל בננה,ואחרי אימון-קרקר עם גבינה וביצה וכמובן ירקות.אני רואה שינוי קטן בגוף באיזור המותן,ושינוי באיזור הידיים שנהיו שריריות יותר והאמת שזה לא מה שרציתי.הרגליים נשארו אותו הדבר בדיוק!שזה האיזור שהכי רציתי לרדת בו. מה אני עושה לא נכון?האם אני לא רואה תוצאות כי אני לא עושה תפריט מסודר?או שזה בגלל שאני עושה רק ספיניג וקיקבוקס ולא משלבת דברים נוספים?האם את\ה ממליצ\ה לי להתחיל תפריט חלבונים בלבד שבו הבנתי שרואים תוצאות!אשמח לקבל עצות.תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    27/01/2013

    הייי דנה.
    כמובן שאת לא יורדת כי אין לך תפריט מאוזן ונכון לפי כמויות .
    בירידה במשקל יש חשיבות גם לכמויות המזון והרכב האוכל (חלבונים,פחמימות ושומנים).
    תפריט חלבונים מאוד לא מומלץ כי הוא אינו מאוזן ויכול לגרום לך בסופו של דבר להעלות את כל מה שתורידי בחזרה.
    אני ממליצה לך לגשת לדיאטנית על מנת שתכין לך תוכנית מסודרת ואני בטוחה שתרדי במשקל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו