חוות דעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוות דעת
    דפנה
    05/02/2013

    בת 23, גובהי 166 ושוקלת 51... עוסקת בספורט 3 פעמים בערך בשבוע- ריצות של 10 ק"מ כל פעם
    בבוקר כשאני קמה אני אוכלת 2 פרוסות לחם עם קוטג' וחצי עגבניה
    יוצאת לרוץ
    חוזרת ואוכלת פרי, בדרך כלל תפוח
    בצהריים מנת עוף/בשר/טונה ופחמימה- תפוח אדמה בינוני או כמה כפות אורז.. לפעמים עם מג'דרה
    אחרי הצהריים אוכלת יוגורט 1.5% עם בננה
    בערב 2 פריכיות אורז עם קוטג', קצת גבינה לבנה ובולגרית בצלחת, חצי עגבניה, חצי גזר ומלפפון
    בין לבין מנסה להמנע מלאכול שטויות אבל לפעמים "חוטאת" ויוצא שאני מנשנשת קצת בייגלה ואיזה 2-3 קוביות שוקולד מריר
    האם זה בריא? יש מקום לשינויים ושיפורים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוות דעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת - תגובה

    אהרון רזון
    06/02/2013

    קודם כול, ברכות על הריצות. יש לי הערכה מיוחדת לרצים, כי גם אני רץ למרחקים ארוכים כולל מרתון. אני מציע לך פעמיים בשבוע גם פעילות אנאירובית, זאת משתלבת היטב עם הריצה ותורמת משמעותית לעיצוב הגוף.
    התזונה שלך בריאה ומאוזנת. הייתי אוכל יותר ירקות. הוסיפי לצהריים גם סלט ירקות מכל הצבעים עם שמן זית\אבוקדו\טחינה. הלחם והאורז עדיפים מלאים. את הפרי צריך לאכול מייד אחרי הריצה, ותוך שעה או קצת יותר מהריצה יש לאכול ארוחה שמשלבת פחמימות וחלבון. עם הנתונים שלך מותר "לחטוא" מידי פעם, כולנו עושים את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    דפנה
    07/02/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו