אחותי טוענת שאני אוכל מעט מדי..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחותי טוענת שאני אוכל מעט מדי..
    מיקי
    07/02/2013

    שלום,

    אני בן 29 גובהי 1.73 מטרים ושוקל 66-67 ק"ג.לפני כ-5 שנים שקלתי 89 ק"ג, לא התעמלתי בכלל(מגיל 12 נראה לי..), ואהבתי לאכול את כל הדברים האלה שכמות הסוכר בהם יכולה לגרום להרעלה. וגם בורקסים, בקיצור מכל רע.

    לקחתי את עצמי בידיים, התחלתי לאכול בריא(ביום שבת אני מרשה לעצמי לאכול דברים אחרים אבל לא מתפרע) ולשלב ספורט כחלק מאורח חיי(אני עובד בעבודה משרדית ולכן לא זז הרבה במהלך היום פרט לספורט. משתדל גם לא לשבת הרבה)
    חשוב לי להדגיש שאני לא בדיאטה.
    עשיתי חישוב לפי נוסחה כזו שמצאתי באינטרנט לפי גובה ומשקל(לא BMI) שלפיה אני צורך ביום 1400 קלוריות. אוכל:
    בארוחת בוקר יוגורט +3 כפות גבינה לבנה 5% או 9% מה שיש, שם בפנים בננה או תפוח+תמר מיובש, אגוזים. ומלפפון
    אחרי כ3 שעות וחצי/4 שעות, ארוחת צהריים: צלחת של קינואה/אורז מלא עגול/ בורגול/ כוסמת+ עגבניה(עם כפית שמן זית)+מנה בשרית(קציצת בקר/חזה עוף/טונה או דג אחר)
    ביניים: פרי נוסף או חופן של אגוזי קשיו לא קלויים וחמוציות לא מתוקות.
    כחצי שעה/שעה לפני ארוחת הערב: פורס גזר וירק אחר כמו קולורבי/שומר ומלפפון,+כפית שמן זית.

    אחרי שעתיים, אם אני רעב(אבל לא בסמוך לשינה)אוכל פרי נוסף או משהו אחר.

    אני לא מרגיש רעב חלילה או מנסה לרזות כי אני רזה. אבל אחותי כל הזמן מתעקשת שאני בתת-תזונה ולא אוכל מספיק(והיא אוכלת בלי סוף). עכשיו, החלטתי לכתוב לכם כדי לקבל חוות דעת מקצועית :-) מה דעתכם/ן?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לצין גם ארוחת ערב..

    מיקי
    07/02/2013

    אז אחרי הירקות, ארוחת ערב: שתיים/שלוש פרוסות לחם מקמח מלא/שיפון עם גבינה לבנה/קוטג', אבוקדו(אם יש) וביצה ולפעמים מורח טחינה גולמית עם דבש.

    שוב תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחלה, אבל עוד ירקות...

    רון טנא
    08/02/2013

    התפריט שלך באמת טוב. עדיף במקום אגוזי הקשיו לאכול אגוזי מלך או שקדים למרות שהקשיו הם האגוזים הכי טעימים שיש בעולם. ותשלב ירקות מכל הסוגים ועדיף בכל ארוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחותי טוענת שאני אוכל מעט מדי.. - תגובה

    אהרון רזון
    08/02/2013

    התפריט שלך לא נוראי, דווקא די בסדר. בבוקר גם פרוסת לחם מלא, עליה תמרח
    את הגבינה.
    אחותך לא צודקת. גם המשקל שלך בסדר גמור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו