דיאטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיאטה
    ליאן
    09/02/2013

    אני בת 16 והחלטתי להתחיל דיאטה.
    בבטן ובידיים אני רזה, אבל באזור הירכיים ממש לא, הבנתי שאי אפשר להוריד במקום מסויים אז החלטתי לעשות את הדיאטה
    התחלתי לאכול בריא, עשיתי ספורט וירדתי מעל 5 קילו, ועדיין אני לא רואה שום שינוי בירכיים, אפילו אני חושבת שהורדתי כרס קטנה שהייתה לי.. זה הגיוני ?
    אם אני ימשיך בדיאטה בסופו של דבר אני יוריד בירכיים או שיכול להיות שזה מבנה הגוף ? (יש לי ירכיים ממש גדולות יחסית לשאר הגוף, וזה לא היה לי כשהייתי קטנה)

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו