טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
שלום רב, אני כחצי שנה אחרי לידה עם עודפים רבים רבים. אני שוקלת 73 ק"ג ובסך הכל 1.60. התחלתי סוף סוף דיאטה ומשלבת הליכות כשלב ראשוני. אשמח לשמוע את דעתכם רק בנוגע לתפריט. האם אני אוכלת נכון: (התחלתי לפני כשבועיים). אציין גם שאני מניקה הנקה מלאה. בוקר: 2 פרוסות לחם רגיל עם גבינה 5%/ קוטג/טונה/חומוס וירקות. ביניים פרי. צהריים: עוף/קציצה/דג+ מעט אורז+ירקות ביניים:פרי, ומשהו מתוק: 4 קוביות שוקולד מריר או חתיכת חלבה קטנה. ערב: 2 פרוסות לחם רגיל עם סלט ירקות עשיר, גבינה, טונה..או לסרוגין ביצה וגבינות עד 5 אחוז, או עם פסטרמה תבור. לא מצליחה להפחית מכמות הלחם..כשניסיתי לא הצלחתי להרדם..הגוף שלי כנראה התרגל להמון פחמימות וסוכרים..חושבת להפחית את הלחם בערב בעוד זמו כשאתרגל..אחרת אשבר.., מה דעתכם על התפריט? יש סיכוי כך לחזור אי פעם למה שהייתי טרום הלידות.....או לפחות לרדת 15 קג..?, בתודה , מיואשת!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
נתחיל עם השאלה בנוגע להצלחה בירידה במשקל - התשובה היא חד משמעית - כן!, את תצליחי לרדת במשקל, אבל,,, בדיוק כפי שלא התעוררת בוקר אחד ואת עם עודף משקל, כך גם לא תצליחי "להעלים" את עודף המשקל בבת אחת. זהו תהליך שדורש זמן, סבלנות, ובעיקר הרבה עבודה קשה. וכאשר אני אומר עבודה קשה אני גם מתכוון לכך. הליכות לא יעזרו לך לרדת במשקל, לפחות לא בקצב שאת מצפה לו - דרושה לך פעילות גופנית אינטנסיבית הרבה יותר, ולא בהכרח פעילות אירובית. לגבי הלחם - לא נורא, 4 פרוסות של לחם קל ביום זה בגדר הסביר. לצערי חלק מהתזונה שלך כפי שציינת לא ממש מתאימה ליעד שהצבת לך. רצוי כי תוותרי על החומוס בבוקר ועל שגרת ה-"4 קוביות שוקולד או חלבה" - רוצה משהו מתוק? תאכלי פרי! לדעתי רצוי כי תוסיפי לתפריט ירקות מבושלים וירקות חיים אותם את יכולה לאכול כמעט ללא הגבלה ( אני לא "סופר" בכלל קלוריות שמגיעות מירקות) ואני מדגיש שוב את האימון הגופני - הוא הכרחי להצלחת הדיאטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
השתלות שיניים ואסתטיקה,ICOI, ובעל תואר Diplomate מטעמה. בעל מרפאה פרטית בראש העין שמרכז עיסוקה שיקום הפה, ALL ON 4 . בוגר הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה עין כרם.... קרא עוד