שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מישהו
    17/02/2013

    אני בן 22 בשנתיים האחרונות העלתי 12-13 קילו,מקודם הייתה עם מבנה גוף טוב ובגלל שהפסקתי להתאמן ואכלתי די הרבה אז השמנתי 13 קילו!!!

    עכשיו אני עושה דיאטה,ומה שאני עושה הוא די פשוט,כל יום 40(7 פעמים בשבוע) דקות הליכה מהירה ללא כל שינוי בתפריט0אוכל בחוץ 2-3 בשבוע לאפה המבורגר וכאלו)

    בחודש השני אני רוצה לעלות לשעה כל יום וחודש שלישי שעה ו-20 דקות הליכה מהירה.

    האם אני יצליח להוריד מהשומן שלי ככה? אני אוכל 4 ארוחות ביום ולא שומר אוכל דל שומן או קלוריות,אבל גם לא מגזים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    17/02/2013

    שלום מישהו (:
    באופן עקרוני הגברת הפעילות ללא מגבלות תזונתיות לא תגרום להורדה במשקל. אבל כפי שאני כותב, זה באופן עקרוני. יתכן ואם תשאיר קבועה את כמות הקלוריות שאתה אוכל ביום ותעלה את ההוצאה, כן תצליח לרדת ודווקא בצורה די נכונה. אני מציעה שבכל זאת חוץ מפעילות גופנית, תתרכז לא בלאכול "רזה" אלא בלאכול "בריא", זאת אומרת לאכול הרבה מזון מלא עם סיבים תזונתיים, שומנים בריאים, עם כמה שפחות מלח וסוכרים.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו