תפריט תזונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט תזונה
    לולה
    27/02/2013

    היי,
    שיניתי לאחרונה את התפריט שלי כדי שיהיה בריא יותר וגם כדי להוריד את הצריכה הקלורית שגורמת לי לעלייה במשקל. בינתיים אני מרגישה איתו טוב גם פיזית וגם מצפונית, אך הייתי רוצה לקבל עליו חוות דעת ואם יש דברים שאפשר לשפר בו:

    א. בוקר:
    פרוסת לחם מחיטה מלאה\שיפון
    60 גרם גבינה לבנה 5%
    עגבניה
    תה

    א. ביניים:
    פרי (בד"כ בננה)

    א. צהריים:
    מנת פחמימה (אורז\כוסמת\אטריות\פסטה), בערך 2.5 כפות
    מנה בשרית (100-150 גרם עוף בצורות עשייה שונות)
    מלפפון
    פלפל אדום

    א. ביניים:
    פרי

    א. ערב:
    מנת חלבון (יוגורט 1.5%/ביצה קשה/חביתה/גבינה לבנה)
    ירקות מאודים (ברוקולי/שעועית/חציל/גזר)
    תה ירוק

    א. לילה:
    תה
    תמר אחד


    לעתים בין לבין אני משלבת עוד ירקות או מספר תותים בין ארוחה לארוחה. האם משהו דורש שיפור ? (עוד נתונים לצורך העניין אני בת 19, גובה 1.78 במשקל 64 ק"ג, עושה מעט אירובי וכוח)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט תזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט תזונה - תגובה

    אהרון רזון
    04/03/2013

    התזונה שלך בריאה ומתאימה לנתונים. אם יש לך אפשרות, רצוי להרחיב את הפעילות
    הגופנית ולאכול יותר. אני מציע לך להכניס לתפריט דג טרי פעמיים בשבוע ופעם בשר בקר טרי איכותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו