תזונה נכונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה נכונה
    סוסו
    28/03/2013

    שלום,
    אני בת 19 וברצוני לרדת במשקל, גובה 1.60 משקל 61.
    אני אוכלת בבוקר בדרך כלל בשעה 7-8 לחם פרוס כנעני בדרך כלל שתי פרוסות לידה חסה ו2 מלפפונים ,ובצהריים בשעה 1-2 אוכלת מה שאימא שלי מבשלת בדרך כלל מרק ירקות ,פירה,אורז,עוף ועוד דברים מבושלים ומתרחקת מג'אנק פוד ,וארוחת ביניים תפוח או ענבים ,וארוחת ערב סלט.
    ובשעה 4 או 5 אני עושה פעילות גופנית כ40 דקות ולפעמים גם בבוקר אני עושה הליכה של שעה ואני גם עוזרת לאימא שלי בבית אז אני בדרך כלל זזה.
    אני לא אוכלת ממתקים-חטיפים-שתייה מתוקה וכו' שותה רק מים.
    ברצוני לרזות האם אני צריכה לדלל מהתפריט?אני צריכה לעשות יותר פעילות ספורטיבית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה נכונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה נכונה - תגובה

    אהרון רזון
    28/03/2013

    בהנחה שאמא לא מגישה לך בצהריים אוכל מטוגן, את אמורה לרזות, אבל הוסיפי בבוקר ובערב גם מנה חלבונית. חשוב להתמיד בפעילות הגופנית, ואם אפשר, להגביר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו