שתיית מים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתיית מים
    רינה
    13/04/2013

    שלום רב,
    מאז שאני זוכרת את עצמי אני לא אוהבת לשתות מים ואני גם כמעט ולא מרגישה צמא, יוצא לי לשתות 2 כוסות של מים ביום. מה שכן, אני שותה לא מעט נס קפה (4-5 כוסות ביום בערך). עכשיו אני מנסה לעשות שינוי קצת בהרגלים, להוריד בהדרגה את הקפה בשאיפה להגיע לכוס אחת ביום ולהגדיל את כמות המים שאני שותה. הבעיה היא שאני לא יודעת כמה מים אני באמת צריכה לצרוך ביום. יש כאלה שאומרים ליטר, יש כאלה ששני ליטר וכו'. העניין הוא שאני גם לא מסוגלת לשתות כמויות כאלה כי לאחר שתיית כוס מים אחת אני הולכת לשירותים 3 פעמים במרווחים של רבע שעה עד שאני מרגישה מרוקנת לגמרי. אז אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם אשתה 8 כוסות מים ביום (אבלה כל היום בשירותים). אם אני שותה גם הרבה מים בבת אחת אני מרגישה פשוט בחילה.
    אז כמה תכלס צריך לשתות ביום?
    האם זה נורמלי ללכת לשירותים 2-3 פעמים לאחר שתיית כוס מים אחת?
    האם קפה/תה נחשב לנוזלים ראויים?
    האם בריא/מומלץ לשתות כמות גדולה של מים (למשל חצי ליטר) בבת אחת?

    תודה מראש וסורי על ריבוי השאלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתיית מים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מים - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    14/04/2013

    מאיה שלום,
    *כמות הנוזלים הרצויה אינה מדוייקת אבל כן הייתי מעריך באיזור ה-7-8 כוסות במזג אוויר נוח.
    *קפה מכיל קופאין שהוא חומר משתן ולכן כוס קפה לא נחשב לכוס מים.
    *אין מניעה לשתות חצי ליטר מים בבת אחת.
    * אם אחרי כל כוס מים את צריכה להכנס לשרותים 3 פעמים עד שאת מרגישה מרוקנת הייתי מציע שתדברי על כך אם רופא המשפחה שלך. הוא ידע אם יש מקום לשלוח אותך לבירור נוסף.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני אוהבת מאוד קפה!

    ורד
    14/04/2013

    ולא פעם שמעתי שקפה דווקא מעכב את חילוף החומרים (נס קפה לא קפה שחור) אבל לכי תדעי, יש הרבה חילוקי דעות בנושא כמו לכל דבר. בכל אופן בעקבות החלטה שלקחתי לעצמי החלטתי להתחיל לחיות בריא כשחלק מכך זה לשנות את הרגלי התזונה שלי. כמישהי שלא שתתה מים בכלל (רק דיאט קולה וקפה) אספתי כל טיפ אפשר בניסיון לגרום לעצמי לשתות רק מים והרבה, ובעקבות כך פשוט התחלתי להסתובב עם בקבוק מים, מה שגרם לי לשתות יותר ובעיקר מים. לאט לאט הורדתי גם את הקפה וגם את הדיאט קולה ואפילו עשיתי מתקן של מי עדן סמייל בבית! אני! בכל מקרה ממליצה לך לאמץ את הטיפ הזה, ולא באמת להתחיל לחשב את כמות הכוסות שאת שותה, את לא תאמיני מה מים עושים לחילוף החומרים בגוף ולעור הפנים! בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו