שאלות על בריאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על בריאות
    חן
    27/04/2013

    יש לי שתי שאלות הקשורות לתזונה בריאה.
    א. לפני כחצי שנה הפסקתי לאכול מלח. לא רק מלח שולחן אלא גם במוצרי מזון שאני אוכלת. נמנעת לגמרי מחלב. השאלה שאלה היא שאני יודעת שהורמון בלוטת התריס נקשרת ליוד אך משום שאיני אוכלת מלח אולי אין לי מספיק יוד בדם. אפשרי? האם זה יכול לגרום לבעיות בתפקוד בלוטת התריס? האם זה בריא להמנע ממלח?
    ב. אני מפסיקה לאכול בערך ב 18:00. אוכלת ארוחת ערב סביב השעה הזאת ואחרי זה לא מכניסה כלום לפה. האם זה בסדר? או שזה יותר מדי שעות לגוף בלי אוכל.. מה היתרונות/סיכונים?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות על בריאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות על בריאות - תגובה

    אהרון רזון
    28/04/2013

    1. גם בלי קשר ליוד לא צריך להמנע ממלח, כי הגוף זקוק לאלקטרוליטים
    שבו, אך גם לא בריא להגזים. מומלץ 2000-3000 מ"ג נתרן ביום, תלוי בגודל הגוף, פעילות גופנית, מידת ההזעה. מי שעוסק בספורט אינטנסיבי, זקוק ליותר. ספורטאי סיבולת כגגון רצים למרחקים ארוכים נוהגים לקחת כדורי מלח בזמן הפעילות. למי שלא סובל מאי סבילות ללקטוז מומלץ לאכול מוצרי חלב.
    2. אין פסול לאכול אחרי שעה 18:00 והפסקת האכילה בשעה זו אינה מעניקה שום יתרון. אם טוב לך עם המצב הנוכחי ולא גורם לך לאכול יותר מדי בארוחות האחרות, או להיות רעבה בלילה, אין בזה גם חסרונות. חשוב לשתות מים גם אחרי שעה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו