יש לי סיכוי להרזות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי סיכוי להרזות?
    אוהד
    07/05/2013

    היי, אני בן 24 תמיד הייתי רזה (מבנה גוף צר) ופתאום בשלוש שנים האחרונות פוף התנפחתי (כולל כולסטרול גבוה) ולא מצליח להרזות שוב.

    אני שוקל סך הכל 72 אבל גובה של 1.69 ככה שיש לי להוריד לפחות 8-9 קילו כדי להגיע למשקל בריא.

    השאלה היא: אם אני אוכל במשך היום שתי ארוחות (לא דיאטטיות) אבל, משעה 5 בערב אני סותם את הפה עד הבוקר (מקסימום מלפפון עם גבינה בערב).
    יש לי סיכוי להרזות?!?

    [אגב, עובד בעבודה יחסית פיזית-בקיצור לא משרד].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי סיכוי להרזות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי סיכוי להרזות? - תגובה

    אהרון רזון
    07/05/2013

    דפוס האכילה שאתה מציע אינו בריא וייתכן שלא יביא להורדה משמעותית במשקל.
    מומלץ לאכול אוכל בריא, מאוזן ומגוון כל 3 שעות בכמויות מתונות. הארוחה האחרונה בשעה כל כך מוקדמת לא תורמת להרזיה. למרות שעבודתך איננה יושבנית בעיקרה, מומלצת גם פעילות גופנית יזומה ככל שאתה יכול להרשות לעצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו