מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת
    רוני
    15/05/2013

    שלום, אני רוני, בת 22.
    בשנה וחצי האחרונה ירדתי יותר מ-10 קילו אבל לאט ובלי להתאמץ -יותר מדי-. רק שמרתי.
    בשלב מסויים לפני כחודש וחצי החלטתי "לעלות הילוך" ומאז אני אוכלת 1,200 קלוריות, בשבועיים הראשונים השיטה החדשה הניבה תוצאות וירדתי 3.2 קילוגרמים.
    אבל מאז עבר כבר חודש ולא ירדתי בכלל (רק מאה גרם) למרות שאני ממשיכה לאכול 1,200 קלוריות וגם עושה ספורט.
    מה קורה פה? תמיד כולם הבטיחו לי שאם אנסה את הדרך הבריאה אני אראה תוצאות וארד במשקל. שיקרתם לי..?
    אני חייבת לציין שהגוף שלי למוד הרעבות, הקאות ובולמוסים, ובעבר אף אושפזתי בשל אנורקסיה שלאחריה עליתי הרבה מבולמוסים (זה מה שאני יורדת עכשיו).
    בינתיים ירדתי מ-74 ל-60 קילו.
    ה-bmi שלי 22.86
    אני רוצה להגיע ל-bmi 19
    מה לעשות כדי שהירידה במשקל תתחדש? להוריד עוד בקלוריות?
    עזרה בבקשה, אני מתוסכלת מאד!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת - תגובה

    אהרון רזון
    15/05/2013

    לאור ההיסטוריה שלך, מומלצת פניה לפורום הפרעות אכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו