ירידה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה במשקל
    מתן
    01/07/2013

    שלום.
    אני 1.90 ועד לפני חודשיים שקלתי 126 קילו.
    לפני חודשיים כאמור התחלתי דיאטה. הורדתי בצקים וסוכרים באופן מוחלט. כמו כן עשיתי כושר כ40 דקות ביום.
    ראיתי ירידה יפה, כמעט 10 קילו, המידות במכנסיים החלו לרדת והרגשתי שאני בדרך הנכונה.
    בשבועיים האחרונים נכנסתי לתקופת לחץ בעבודה. הבנתי שקצת יהיה לי יותר קשה לעמוד בסדר יום הזה.
    אז באמת אני עדיין לא נוגע בבצק, לגבי סוכרים, אני אוכל רק דברים דלי קלוריות במינון מאוד מצומצם. אבל קצת יותר מהשבועות הקודמים. את הכושר הורדתי ל20 דקות ביום.
    אני אוכל במקרה הכי גרוע כ1500 קלוריות ביום, בדרך כלל לכיוון 1200.
    אני עדיין שומר מאוד אבל פחות מתחילת הדיאטה.
    אני חייב לציין שאני לא ממהר לשום מקום. אני יודע שזה תהליך ארוך ושינוי בדרך חיים.
    השאלה שלי האם גם בצורה הזאת אני אוכל לראות המשך של ירידה במשקל כך שעוד שנה אהיה 20 קילו פחות אם לא יותר?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    02/07/2013

    היעד שלך אפשרי. רצוי למצוא את הזמן והחשק לפחות להכפלת הפעילות גופנית אירובית (לרוב) ואנאירובית, ולאכול יותר, אחרת תאבד בעיקר מסת שריר. 20 דקות ביום זה יותר
    מכלום, אבל לא משמעותי להרזיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו