עצה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצה דחופה
    ויקה
    08/07/2013

    היי, התחלתי לפני שבועיים וחצי תהליך של ירידה במשקל שאני זקוקה לו מאוד.
    משקלי 63 והגובה שלי 1.57 ואני בת 18. משקל היעד שלי הוא 55, האם אני צריכה יותר?
    התחלתי בתוכנית אימונים של פילאטיס ביוטיוב, ובמערכת של האימונים אני עושה 6 פעמים בשבוע אימון כל יום של חצי שעה ויום אחד בשבוע של הפסקה שאני לא מתאמנת ויכולה להרשות לעצמי לאכול משהו מתוק אבל משהו קטן, כמו עוגיות דלות קלוריות, יוגורט 3 אחוז עם פרות וגרנולה, פנקייקים עם ביצה ובננה.. דברים כאלה.. זה דבר נכון לעשות?
    אני גם אוכלת ארוחות מאוד מסודרות ארוחת בוקר טובה, בניים, צהריים, וערב משהו קטן ואפשר להגיד שאני מגיעה ל1200 קלוריות ליום ואני שותה המון מים.
    בנוסף לפילאטיס אני רצה פעמיים בשבוע.. השאלה שלי האם כל הדברים שאני עושה מספיקים והאם אני צריכה להוסיף עוד ספורט? בנתיים בשבועיים האלה שאני בתהליך הזה הורדתי 2 קילו וחצי
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה דחופה - תגובה

    אהרון רזון
    09/07/2013

    פילאטיס היא פעילות מועילה בהחלט, אם הביצוע נכון, אבל תרומתה להרזיה איננה משמעותית. לעומת זאת, הריצה שורפת הרבה אנרגיה, קרי עוזרת משמעותית להרזיה,
    בנוסף ליתרונות אחרים. אני מציע לך להסתפק בפעמיים, שלוש פילאטיס, ובמקום, להוסיף אימוני ריצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו