טיפול בתת משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בתת משקל
    נכ
    10/07/2013

    שלום, אני בן 22 1.82 ושוקל בסביבות 58 קילו.
    בתור ילד הייתי שמן, עד שבגיל 13 עשיתי דיאטה רצחנית והגעתי סמוך לתת משקל.
    מאז אני נע על הגבול, (בין 63 ל- 70 מאז שהפסקתי לגבוה) אבל לפני חודשיים התחלתי לעבוד בעבודה פיזית בחקלאות ומאז הורדתי 5-6 קילו.
    אני מנסה לאכול הרבה (3 ארוחות ביום ופעמיים לנשנש אבל עדיין אני נתקל במספר בעיות.
    1) אני שורף הרבה קלוריות בעבודה פיזית שלא בונה את הגוף טוב, לכן אני משתדל גם לשחות ולעשות תרגילי כוח אחה"צ וקשה לי להשלים את הקלוריות.
    2) קשיים בעיכול (מצטער על הפירוט אבל יציאה בערך פעמיים ביום)
    3) עיסוק אובססיבי בין השאר מתוך הרגלים של מישהו שהיה שמן.
    אני נשקל כל בוקר, ואני שם לב שבימים של ירידה זה ב300-400 גרם ובימים של ירידה זה יכול להגיע לקילו בערך. אשמח להמלצות (אני נמצא ברמת הגולן וקשה לי להגיע לתזונאית אז הפניה לתפריט או תכנית אימונים יעזרו לי מאוד.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בתת משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בתת משקל - תגובה

    אהרון רזון
    10/07/2013

    מהתאור שלך מתעורר חשד של הפרעות אכילה שהתחילו בגיל 13. בין התסמינים: תנודות תכופות במשקל, עיסוק אובססובי בתדמית הגוף, שקילה יומיומית ועוד. את הבעיה יש לנסות לפתור על ידי טיפול משולב נפשי-תזונתי. לייעוץ אינטרנטי יותר מפורט (אינו מחליף את הטיפול הנ"ל) יש לפנות לפורום "הפרעות אכילה".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו