תקועה בתהליך ההרזיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תקועה בתהליך ההרזיה
    נוגה
    02/09/2013

    שלום,

    אני בת 27, ולפני כשלוש שנים בערך התחלתי תהליך הרזיה בו הורדתי בערך 13 קילו (בתהליך ארוך, לא כסאח) . היום הגעתי למשקל של 68 קילו (גובה 1.60) אחרי שהייתי בסדנת הרזיה של קופ"ח ששם הורדתי חמישה קילו נוספים. אבל מתישהו נתקעתי והירידה נעצרה... הדיאטנית המליצה על שינוי כיוון בתפריט,ניסיתי להפחית פחממות/להצמד לתפריט יותר "ים תיכוני", הגברתי את הספורט ליותר פעמים בשבוע... אבל אין שינוי. עשיתי בדיקות דם והכל יצא תקין, כולל בלוטת התריס. המצב הוא כזה שבערך כמה חודשים טובים אין שום ירידה במשקל לא משנה מה אני עושה.. מה אפשר לעשות במצב כזה? אני די מיואשת.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקועה בתהליך ההרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקועה בתהליך ההרזיה - תגובה

    אהרון רזון
    02/09/2013

    1. וויתור מוחלט על דגנים ומוצריהם, תפו"א, בטטה וסוכר לטובת שפע של ירקות מגוונים (גם בהם יש פחמימות אבל בצפיפות נמוכה), 2-3 פירות. גם קטניות (בהגבלה).
    2. דגים טריים איכותיים מגוונים (כמעט) כל יום.
    3. ביצה (לא מטוגנת בשמן) כל יום.
    4. עוף ללא עור ושומן פעמיים בשנוע
    5. בקר רזה טרי פעם בשבוע.
    6.גבינה\קוטג' 3%
    7. שתיית מים בלבד.
    8. ארוחות קטנות כל 3 שעות, כאשר בעיקריות סלט גדול כמנה ראשונה.
    7. שעה וחצי פעילות אירובית בעצימות בינונית-גבוהה כל יום וגם אנאירובית פעמיים בשבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה רבה, אבל עוד שאלה קטנה..

    נוגה
    03/09/2013

    אני יכולה לנסות בלי דגנים בכלל ולשים דגש על יותר חלבונים- העניין הוא שבבדיקות האחרונות יצא לי כולסטרול טיפה גבוה..:

    ldl cholestrol- 130
    hdl- 63
    Triglycerides-83

    או שזה עדיין מספיק בטווח התקין כדי לאכול יותר חלבונים?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה רבה, אבל עוד שאלה קטנה.. - תגובה

    אהרון רזון
    03/09/2013

    הכולסטרול תקין ורמת הטריגליצרידים טובה מאוד. בזכות ההרזייה והגברת הפעילות הגופנית יש לצפות לירידה במדדים אלה. לגבי העלאת רמת השומנים בדם על ידי חלבון מן החי יש חילוקי דעות בין אנשי הרפואה. מלבד זה התגובה אינדיבידואלית., לכן מומלצת בדיקת דם נוספת אחרי מספר שבועות.
    המשטר המוצע אמור לתת "פוש" להרזייה עד שתגיעי למשקל תקין. אחריו תוכלי לחזור בהדרגה ותחת מעקב על המשקל לאכילה מבוקרת של עמילנים מרוכזים (מוצרי דגנים ועוד).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו