כללי-אורח חיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כללי-אורח חיים
    שלומי כהן
    14/10/2013

    שלום רב לכם וערב טוב לצוות המומחים של פורום דיאטה ותזונה נכונה.
    ערב טוב ושלום רב לכם.

    שלום..אני רק רוצה להגיד ולשאול משהו.

    שלום קוראים לי שלומי כהן ואני בן 20 עוד מעט בחודש פברואר 2014 אני יהיה בן 21.

    עכשיו רציתי להגיד שאני ממש לא בדיאטה או שאני עושה דיאטה ממש לא ואני לא מתכוון לעשות.

    אני רק רוצה להגיד שאני מתאמן עם עצמי לא בחדר כושר משקולות ואני עושה ספורט עם עצמי בשילוב עם אוכל טוב שזה אורז,מלא מלא ירקות ופירות,בשר ,אגוזים,שקדים לחם מקמח מלא שזה לחם חום עם הדגנים..בקיצור..אני רוצה להגיד שאני משלב בחיים שלי אוכל עם ספורט..ככה אני מאמין שצריך לחיות חיים טובים וחיים טובים לא רק לעצמנו אלא לגופנו גם..

    ורציתי לשאול אתכם..האם המשקל שלי בסדר..אני שוקל 65-66 ואני בן 20 עוד מעט בן 21

    ואני 1.68....ואני עושה ספורט עם עצמי לא בחדר כושר אני אוכל מלא ירקות ופירות,ובשר ואורז,וקטניות..בקיצור רק דברים שצריכים לגוף שלנו ולא שטויות כמו חטיפים ועוגות ועוגיות וכל מיני שטויות למינהם.

    ורציתי לשאול האם זה בסדר??והאם המשקל שלי הוא טוב בהתאם לגילי ולגובה שלי??


    מחכה לתשובה וערב טוב.


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כללי-אורח חיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי-אורח חיים - תגובה

    אהרון רזון
    15/10/2013

    אורח החים שלך בריא וגם המשקל תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי אורח חיים בריא

    שלומי כהן
    18/10/2013

    היי שלום רב ושבת שלום אהרון רוזן

    היי שלום רב ושבת שלום לך אהרון רוזן.

    אהה רק רציתי לשאול ולהגיד ש..אני אוכל מלא מלא פירות וירקות,אורז,בשר אבל בשר אדום
    בשביל הויטמין b12, וויטמין b' ,קטניות כמו אפונה,שעועית,עוף,אגזוים,שקדים,שותה מים..אני הולך לפי פירמידת המזון בעיקר...........וגם אני אוכל דברי חלב כמו קוטג',גבינות למינהם..

    רק דברים שצריך לגופנו..ועושה ספורט..ושוב לא בחדר כושר אלא עם עצמי..אני מתאמן עם משקולות עם עצמי בפארק שליד הבית שלי....ורציתי לשאול האם זה בסדר וטוב לעשות ולחיות ככה??

    מחכה לתשובה ושבת שלום

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי אורח חיים בריא - תגובה

    אהרון רזון
    18/10/2013

    אורח החיים בסדר, אבל לא רק משקולות אלא גם אירובי, לפחות 4 פעמים בשבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו