מיואשת!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת!!
    וונדי
    09/04/2014

    לפני כחודש נרשמתי לקבוצה של חלי ממן. הומלץ לי תפריט של 1500 קלוריות ליום בנוסף ל"מנה מותרת" של 600 קלוריות פעם בשבוע. בשבוע הראשון ירדתי קילו וחצי. בשבוע השני קילו. אבל בשבוע השלישי הופיעה עליה של 400 גרם וכעבור שבועיים נוספים ירידה של 200 גרם בלבד!! חשוב לציין כי נצמדתי לתפריט בדייקנות!!! שאלתי את המדריכה אם אפשרי לעבור לתפריט של 1200 קלוריות והיא אמרה שכן וכך אראה תוצאות... חשוב לציין כי אני בת 25. גובה 1.64 ושוקלת 70. האם ייתכן כי התפריט של ה1500 + המנה המותרת הוא תפריט המתאים לשמירה על המשקל ולא לירידה?? יכול להיות שהחילוף חומרים שלי איטי? לפני כשלוש שנים ירדתי 13 קילו לפי שיטת הנקודות של שומרי משקל - אז הירידה הייתה תמידית וכל שבוע הייתי יורדת בין חצי קילו לקילו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת!! - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    13/04/2014

    שלום,
    מומלץ לבצע אבחון מתבולי כדי לדעת כמה אנרגיה בדיוק את מוציאה במנוחה ובפעילות. לפי כך יודעים בדיוק כמה קלוריות עליך לצרוך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו