אכילת לילה איך פותרים את זה???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת לילה איך פותרים את זה???
    ליאור
    29/06/2014

    לפי מה שאני יודע זה תסמונת שאנשים סובלים ממנה
    בהמשך לשאלתי,זה לא שאני רעב בלילה זה שאני מתעורר באמצע הלילה או כלל לא נרדם מרוב רעב
    התזונה מאוזנת לחלוטין אבל תמיד בלילה הרעב תוקף לאורך כל החיים וזה מה שמקשה עלי לרדת במשקל
    איך עוברים את זה בשלום- אני לא מכניס פיתויים כמובן אבל כמו סהרורי קם ומחפש מה לאכול אפילו שלא מכניס כלום מיותר למקרר וקונה אוכל על בסיס יומי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושב שאתה לא אוכל מספיק

    הראל
    29/06/2014

    הלילה זו שעה בעייתית, ויש ימים שבהם הגוף מקבל התקפת רעב ונכנסים למטבח באטרף והולכים על כל מה שיש בדרך. אני חושב שהגדולה במצב הזה היא פשוט לאכול אוכל נורמלי (סנדוויץ' טעים ובריא, אורז, פסטה, סלט ירקות עם קצת לחם וכדומה) ולא ליפול למלכודת של חבילות ופלים, שוקולדים למיניהם, חטיפים ואוכל מטוגן). מה שאני עוד חושב, הוא שאם במהלך היום אכלת בכמות מספקת ובלילה לא ניסית להמנע מארוחה משביעה, אז אין סיבה לקבל התקפת רעב או תיאבון מוגבר במהלך הלילה.
    דבר נוסף, אולי אתה במצב של הרזיה, והגוף שלך רגיל לכמויות אוכל גדולות גם ביום וגם בלילה.
    קח קצת את הזמן, תלמד את הטכניקות שאתה צריך כדי להרזות ולשלוט בגוף שלך בדרך הכי טובה, ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת לילה איך פותרים את זה??? - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    04/07/2014

    ליאור שלום,
    תסמונת אכילת לילה הוא מצב שאדם אוכל מעל 50% מהמזון שלו בשעות הלילה.
    אין פיתרון מושלום לעניין. תשתדל לאכול מספיק במשך היום, לאכול שעה לפני השאלה משהו כגון 2 פרוסות לחם עם טחינה וירקות ולהכריח את עצמך לא לקום מהמיטה באמצע הלילה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשרעבים לא נרדמים . כן לאכול

    רינת
    06/07/2014

    ראשית, יש להבדיל אם זה רעב או עייפות
    למה? כי הרבה פעמים גם אחרי ארוחת ערב
    אחרי שעה שעתיים (תלוי מתי אוכלים) וקצת
    לפני השינה, הגוף רומז לנו שהוא עייף
    ואנחנו מפרשים את זה כרעב כי חסרה לנו
    אנרגיה, בייחוד אם אנחנו רוצים להשאר ערים.
    מעבר לכך, אם אתה לא נרדם והרעב מציק לך
    בשינה, אז כן לאכול. כדי שלא תתנפל על כל דבר
    כדאי שתכין לך לפני, נניח גבינה,, קוטג', ירקות חתוכים
    פרוסה שתיים לחם....טונה. כשיש מוכן זה מקל עליך
    לא לאכול מה שלא צריך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו