טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
לפי מה שאני יודע זה תסמונת שאנשים סובלים ממנה בהמשך לשאלתי,זה לא שאני רעב בלילה זה שאני מתעורר באמצע הלילה או כלל לא נרדם מרוב רעב התזונה מאוזנת לחלוטין אבל תמיד בלילה הרעב תוקף לאורך כל החיים וזה מה שמקשה עלי לרדת במשקל איך עוברים את זה בשלום- אני לא מכניס פיתויים כמובן אבל כמו סהרורי קם ומחפש מה לאכול אפילו שלא מכניס כלום מיותר למקרר וקונה אוכל על בסיס יומי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הלילה זו שעה בעייתית, ויש ימים שבהם הגוף מקבל התקפת רעב ונכנסים למטבח באטרף והולכים על כל מה שיש בדרך. אני חושב שהגדולה במצב הזה היא פשוט לאכול אוכל נורמלי (סנדוויץ' טעים ובריא, אורז, פסטה, סלט ירקות עם קצת לחם וכדומה) ולא ליפול למלכודת של חבילות ופלים, שוקולדים למיניהם, חטיפים ואוכל מטוגן). מה שאני עוד חושב, הוא שאם במהלך היום אכלת בכמות מספקת ובלילה לא ניסית להמנע מארוחה משביעה, אז אין סיבה לקבל התקפת רעב או תיאבון מוגבר במהלך הלילה. דבר נוסף, אולי אתה במצב של הרזיה, והגוף שלך רגיל לכמויות אוכל גדולות גם ביום וגם בלילה. קח קצת את הזמן, תלמד את הטכניקות שאתה צריך כדי להרזות ולשלוט בגוף שלך בדרך הכי טובה, ובהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ליאור שלום, תסמונת אכילת לילה הוא מצב שאדם אוכל מעל 50% מהמזון שלו בשעות הלילה. אין פיתרון מושלום לעניין. תשתדל לאכול מספיק במשך היום, לאכול שעה לפני השאלה משהו כגון 2 פרוסות לחם עם טחינה וירקות ולהכריח את עצמך לא לקום מהמיטה באמצע הלילה. בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ראשית, יש להבדיל אם זה רעב או עייפות למה? כי הרבה פעמים גם אחרי ארוחת ערב אחרי שעה שעתיים (תלוי מתי אוכלים) וקצת לפני השינה, הגוף רומז לנו שהוא עייף ואנחנו מפרשים את זה כרעב כי חסרה לנו אנרגיה, בייחוד אם אנחנו רוצים להשאר ערים. מעבר לכך, אם אתה לא נרדם והרעב מציק לך בשינה, אז כן לאכול. כדי שלא תתנפל על כל דבר כדאי שתכין לך לפני, נניח גבינה,, קוטג', ירקות חתוכים פרוסה שתיים לחם....טונה. כשיש מוכן זה מקל עליך לא לאכול מה שלא צריך. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
פריון והפריה חוץ גופית. פרופסור דוד בידר מומחה פריון והפריה חוץ גופית, בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב. התמחה בכירוגיה כללית, גינקולוגיה ופריון. מאז שסיים את התמחותו התמקד פרופסור בידר בפרי... קרא עוד