הרזתי ומפחדת חזרה להשמין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרזתי ומפחדת חזרה להשמין
    נטלי
    11/07/2014

    שלום , בניתי לי תפריט לדיאטה. אני מעוניינת להוריד 3 קילו אבל איני מצליחה.
    האם התפריט שלי טוב? חשוב לציין שאני עושה תרגילי כושר בבית 3 פעמים בשבוע
    התפריט:
    בוקר - 3 פירכיות עם קוטג 1%. גמבה ו 2 חלבונים של ביצה.
    ביניים - תפוח עם נס קפה עם כפית שטוחה אחת
    צהריים - 100 גרם חזה עוף עם ירקות(ברוקולי, קישואים) בתנור .
    לאחר מכן שוב תפוח.
    ערב- נס קפה עם סלט ויוגורט 0% מומתק.
    לאחר מכן שוב פרי כלשהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרזתי ומפחדת חזרה להשמין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו