ירידה במשקל ונטילת SSRI

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה במשקל ונטילת SSRI
    אולגה
    03/05/2015

    שלום,
    אני בת 22
    עברתי שירות צבאי קשה ודי טראומתי ושוחררתי לפני הזמן עקב ירידה משמעותית במשקל ושלשולים כרוניים. אז היה מאמץ קשה מאוד לעלות בחזרה ... שוחררתי במשקל 46..קיבלתי טיפול נפשי בעבר... וגם עכשיו.
    קיבלתי נוגדי דיכאון PAXXET שאני לוקחת למעלה משנה כמעט שנתיים.. השיפור היה משמעותי גם נפשית וגם פיזית. ורק אז המשקל התחיל לעלות אבל עליתי מאוד במשקל. ממשקל של 54 בערך ל64 ואני מאוד מנסה לרדת בתקופה האחרונה ולא מצליחה. הרופאה שלי אומרת שאין קשר וזה כי "נרגעתי" כביכול.. קראתי באינטרנט שזה יכול לגרום למשקל יתר..
    בנוסף נוטלת גלולות הרמונט מגיל 16 בגלל בעיות עם המחזור.. ועכשיו לא יכולה להפסיק כי יש לי חבר מגיל 19.
    האם אפשרי לרדת במשקל עם נוגדי דיכאון?
    או שהשילוב של שניהם זה פשוט פיצוץ מבחינת משקל?(של גלולות וSSRI)אף פעם לא הייתי במשקל כזה... משפיע על הדימוי העצמי שחצי ארון קטן והצללוטיס הזה בכל הרגליים גורם לי להתבייש ממש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במשקל ונטילת SSRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרפת לבעיה שלך

    תמי
    05/05/2015

    אני לוקחת את אותם הכדורים ועלית 12 קילו שאני ממש לא מצליחה להוריד, עם דיאטה ועם ספורט, הפסיכיאטר שלי אמר שזו בעיה ידועה עם הכדורים האלו אבל מכיוון שהם משפיעים עלי כל כך טוב חבל לי להחליף...
    אם את מוצאת פתרון לבעיית המשקל תעדכני אותי כי זה ממש מתסכל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמי-ירידה במשל...

    אולגה
    06/05/2015

    אני כל כך מבינה אותך. אני שוקלת 64 עכשיו והגובה שלי 1.60.
    חצי ארון לא עולה עלי.. זה מרגיש מתסכל אפילו...פעם הייתה לי בעייה לעלות במשקל ועכשיו אני לא מצליחה לרדת... אני סטודנטית גם אז יותר מידי ספורט לא מצליחה לעשות.. משתדלת לעשות הליכות לפחות 3 פעמים בשבוע+דיאטה... לא לחמניות לא פיצות לא גבינות שמנות.. הרבה מאכלים הורדתי..+ מעי רגיז אז גם לא מוצרי חלב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו