למה חשוב לאכול פחמימות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה חשוב לאכול פחמימות
    מאיה
    13/11/2017

    למה חשוב לאכול פחמימות?
    אם אעשה דיאטה נטולת פחמימות (אוכל רק חלבונים, ירקות, פירות, שומן בריא במינון)... זה בריא?
    אם כן, לכמה זמן כדי לא לפגוע בבריאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה חשוב לאכול פחמימות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מאיה

    ד״ר חדוה בן משה
    13/11/2017

    דיאטה ללא פחמימות פוגעת בבריאות. אנו זקוקים לפחמימות לאנרגיה ולתפקוד הגוף. לעיתים מורידים רק לחם ותוספות ויש פחמימות בפירות חלב ויוגורט. כשעושים דיאטות משונות מעלים את כל המשקל חזרה. אני ממליצה רק על תזונה מאוזנת שמכילה גם פחמימות בריאות ובכמות נכונה לאדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ובהמשך

    מאיה
    14/11/2017

    ומהי הכמות המינימלית (פחות או יותר לאישה בגיל ה 30) של פחמימות שצריך לצרוך ביום מבלי לפגוע בבריאות?
    והאם ירקות ופירות נחשב כפחמימה ואז אין צורך לאכול סוגי לחמים / דגנים/ קטניות...?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שוב מאיה

    ד״ר חדוה בן משה
    14/11/2017

    מינימום 130 גרם פחמימות. ירקות לא נחשבים פחמימות חוץ מהירקות העמילנים. פירות הם פחמימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת להודעה ל"שלום שוב מאיה"

    שלומי כהן
    19/11/2017

    ערב טוב ומבורך.

    קודם כל אני רוצה להגיד שאני לא דיאטן או משהו כזה אבל אני רוצה להוסיף ולחדד שבתזונה שלנו באבות המזון פחמימות,חלבונים,שומנים......קודם כל שתדעו שניכם שבעולם התזונה אין שום מניעה לצרוך פחמימות.
    אחוז הפחמימות היומית הוא 50%-60% ורצוי פחמימות מורכבות כמו אורז,לחם,תירס ועוד.רצוי לכלול מזונות אלו לאורך כל היום ולא בארוחה אחת!
    בכל מקרה צריך לאכול מאוזן מכל אב מזון!
    אני אישית אוכל מאוזן מכל אב מזון ומגיע בכל יום לצריכת פחמימות יומית 5-6 ארוחות ביום.

    שיהיה לך ולכם בהצלחה בהמשך.

    שלומי כהן.

    נ.ב שום אין שום מניעה לצרוך אותך וגם בארוחת הערב עוד פחמימת דגנים גם אם אכלנו דגנים מלאים בצהריים....אין שום מניעה בעוד פחמימת דגנים בערב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי שלום

    ד״ר חדוה בן משה
    19/11/2017

    תודה על תגובתך הנכונה. רואים שאתה מבין בתזונה ואוכל נכון.
    כתבתי גם למאיה שאסור להוריד לגמרי פחמימות בתזונה.
    כמות הפחמימות המומלצת היא 45-65% פחמימות.
    אני מתאימה לכל אדם את הכמות הנכונה לו לפי העדפותיו ולפי קצב הירידה שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה להודעה

    שלומי כהן
    27/11/2017

    חדווה שלום רב.

    היי חדווה בן משה.

    קודם כל כמות הפחמימות היומית היא בין 50%-60% ולא 45%-65%(אולי התכוונת ל- 2-3 ארוחות ביום וזה גם בסדר לאכול במקום 5-6 ארוחות יומיות אפשר גם לאכול ביום 2-3 )
    בכל מקרה אם מחלקים את היום לחמש עד שש ארוחות ביום אז כמות פחמימות יומית היא 50-60%.
    אגב סתם לידע כללי קודם כל שתדעי למספר הארוחות ביום ולחלוקתן על פני היממה חשיבות להשגת השובע.
    כל אחד יכול לחלק את היום שלו למספר ארוחות כרצונו...אפשר לאכול ארוחה אחת ביום,אפשר 2-3 ביום,אפשר 6 שזה חלוקת החלבון ביום ואפשר גם 8 ארוחות ביום.כל אחד מה שמתאים לו.

    בכל מקרה למה כתבת למאיה שירקות הם לא פחמימות????גם ירקות הם יכולים להוות מקור מצויין לפחמימות וכמו כן רצוי להרבות באכילת ירקות בניגוד לסוכר הפירות.
    אגב הפחמימות במזון שלנו מופיעות כעמילנים,סוכרים וסיבים תזונתיים.
    וכמו כן אם אוכלים ירקות בכל ארוחה ניתן לאכול 3 פירות טריים בכל יום(אגב אני אתמול אכלתי כ-60% פחמימות וקיבלתי את כל הויטמינים/מינרלים וגם את הסיבים התזונתיים שמתקבלים מהמזון שלנו)

    אז גם ירקות הם פחמימות.


    שיהיה לך המשך יום טוב.

    שלומי כהן.

    נ.ב- אפשר לאכול בערב אני רק מדגיש ואומר וחוזר שאפשר לאכול בערב עוד פחמימת דגנים זה לא משנה אם אכלנו דגנים מלאים בצהריים כמו אורז,פסטה,פתיתים,תירס וכדומה שעשירים בויטמיני b אפשר עוד תוספת פחמימתית ממשפחת הדגנים,אנשים חושבים ומפחדים לאכול עוד פחמימת דגנים שוב בערב..בכל מקרה זה גם בסדר,זה נכון שניתן לשנות את זה במקום פחמימת דגנים לפחמימת פירות נגיד יוגורט גרנולה ופרי טרי......אפשר...ואפשר גם עוד פחמימת דגנים ואנשים כל הזמן נרתעים מזה ואני לא יודע למה....


    בכל מקרה שיהיה לך המשך יום טוב.

    וגם ירקות הם פחמימות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי שלום

    ד״ר חדוה בן משה
    27/11/2017

    היות ואתה לא דיאטן אתה כותב מידע לא מדויק. אז תסמוך על המידע העדכני שאני כותבת. הגישה האמריקאית ממליצה בין 45-65% פחמימות והגישה האירופאית 45-60% פחמימות. ברור שצריך לחלק ל5-6 ארוחות ולא מומלץ לאכול ארוחה אחת או שתיים ביום.
    כמדריכת סכרת אנחנו סופרים פחמימות רק מעל 5 גרם. כך שרק 3 כוסות ירק טרי שווים פרוסת לחם שהם יחידת פחמימה.
    אני בעד פחמימות מחולקות לכל היום בכמות סבירה לא פחות מ130 גרם פחמימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שלומי כהן
    27/11/2017

    שלום רב,שלום וברכה חדוה בן משה.

    אני רק רציתי להגיד שאני אישית כל יום אוכל 5-6 ארוחות יומיות ואצלי זה פחמימות 50%-60%.

    אני לא יודע ולא מכיר מה שאמרת כמות פחמימות בין 45%-60/65.
    לא יודע מזה בכלל.....אצלי זה רק בין 50%-60%

    וירקות גם נחשבים פחמימות,גם קטניות,גם פירות בריאים...

    אני כל יום אוכל 5-6 ארוחות יומיות.
    ולגבי מאיה....אפשר יותר מ-1200 קלוריות ליום אבל אני רוצה להדגיש ולהגיד שאסור לספור קלוריות והייתה על זה כתבה בטלוויזיה...אמיתי לגמרי...

    פשוט צריך להקפיד על פחמימות מהמזון שלנו בצורה בריאה,נכונה כל אחד לפי ההרגשה שלו וחלוקת הארוחות שלו ביום.....ואסור לספור קלוריות!


    שיהיה המשך יום נעים.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שוב שלומי

    ד״ר חדוה בן משה
    27/11/2017

    כל הכבוד על ההתעניינות בתזונה. אתה אוכל מצוין ונכון שלא צריך לספור קלוריות בצורה אובססיבית. בהצלחה וערב נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו