תסמיני גמילה ממשקה קולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמיני גמילה ממשקה קולה
    יאיר
    20/12/2017

    שלום ד"ר. אני בן 35 מטופלים שנים בכדורים נגד חרדה:
    VIEPAX XR ּ+ CLONEX.
    צורך בממוצע בנוסף למים כל יום 1 ליטר קולה רגילה בשנים האחרונות. בצהריים קונה 1/2 ליטר- זה גורם לי הרגשה של רגיעה,נחת,אנרגיה נעימה לכמה שעות ואז בערב שוב עוד 1/2 ליטר - מרגיש טוב מאוד כך.
    יחד עם זאת, בשל השמנה ביטנית,עלייה במשקל,בעיות חניכיים, כבד שומני ועוד החלטתי בהדרגה להפחית את צריכת המשקה המלא כידוע סוכר וקפאין עד להפסקה מלאה שחלה בתאריך 09/11/17 - מאז ועד היום אני חש לא רגוע, עצבני, תחושה של חרדה וחוסר שקט ובעקבות כך דיכדוך.
    הבנתי שאלו עלולים להיות תסמיני גמילה שיכולים להמשך 4 עד 6 שבועות. האם מה שאני מתאר מתאים לתסמיני גמילה מהמשקה? אציין שאני שותה עדיין קפאין בבוקר כפית אחת של נס קפה יחד עם כפית סוכר.
    האם מוכרת לך "גמילה" כל כך קשה ממשקה קולה? האם אני כבר בסיומו של תהליך או שזה יקח עוד זמן ?
    אשמח מאוד לתגובתך כי אני ממש ממש סובל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמיני גמילה ממשקה קולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יאיר

    ד״ר חדוה בן משה
    20/12/2017

    סימני הגמילה אישיים לכל אדם ואכן אתה חווה אותם קשה. לרבים יש כאבי ראש שאתה לא חווה. יתכן והתסמינים חזקים יותר בגלל תכונות האישיות שלך בשילוב עם התרופות שאתה לוקח.
    עשית צעד טוב. התאזר בסבלנות ונסה להרגע בטכניקות אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו