ארוחות ליליות במקום ארוחות מסודרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארוחות ליליות במקום ארוחות מסודרות
    נעמה
    24/12/2018

    פעמים רבות הימים שלי מאוד ארוכים ואני מגיעה הביתה רק ב-10 או 11 בלילה, אין לי כוח להתחיל לחתוך סלט או אפילו להכין חביתה או משהו ואני גם לא מרגישה רעבה במיוחד, אבל אני בכל זאת צריכה להכניס משהו בפה שזה בד"כ נגמר בעוגה או סתם לחמניה.זה לא עובד כשאני מנסה בכוח להכין סלט וזה מאוד מסתכל אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לך כוח, וזה בסדר!

    טליה לביא
    24/12/2018

    נעמה יקרה.
    אני מזמינה אותך להקשיב לעצמך. פחות להיות נוקשה ובקורתית.
    את חוזרת מאוחר. את עייפה. לא רעבה אבל מרגישה צורך לאכול משהו. אלה התנאים. אלה הנתונים.
    למה סלט??????????????????
    אני מבינה שאת לא רוצה לאכול עוגה או "סתם" לחמניה. למה זה מה שקורה בסוף? כי המחשבה על כך שמה שנכון עכשיו זה סלט, לא מאפשרת לך לשאול את עצמך מה את באמת רוצה.
    תפתחי את האפשרויות. לא רק סלט עוגה וסתם לחמניה קיימים.
    אולי בא לך פרוסה עם משהו? אולי פרי? אולי יוגורט? אולי באמת עוגה? אולי.
    את על אוטומט. אומרת לעצמך (אני מרשה לעצמי להכניס מילים משלי כאן): אין לי כוח להכין סלט אז יאללה ...
    הניחי לסלט. הניחי למחשבה על הסלט. הניחי לרצון לאכול סלט. הוא לא הרצון האמיתי שלך כרגע.
    ותשאלי את עצמך - מה אני באמת רוצה עכשיו?
    אולי בכלל לישון??????? אולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו