השמנה עקב נטילת תרופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השמנה עקב נטילת תרופות
    ספיר
    10/01/2019

    אני נוטלת תרופות שגורמות לי להעלות במשקל. אני לא יכולה להפסיק לקחת את התרופות האלה, מה אני יכולה לעשות מבחינת תזונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספיר יקרה

    טליה לביא
    10/01/2019

    יש כמה סוגים של השפעות של תרופות הגורמים להשמנה. יש תרופות שמעודדות צבירת שומן, יש תרופות שמשפיעות על חילוף החמרים וכתוצאה מכך על הצריכה הקלורית של הגוף, ויש תרופות שמשפיעות על התיאבון.
    מה את יכולה לעשות?
    הטיפול התרופתי מקשה עליך אבל זה נכון שבסופו של דבר זה בידיים שלך. טוב שאת רואה זאת כך, ואינך מרגישה שיש כאן מגבלה שמחשקת את יכולתך לנהל את האכילה שלך .
    אני יודעת שתשובתי תהיה מאכזבת, אבל ההמלצות שאתן לך כאן הן מאד מאד כלליות ואני מציעה שתפני לדיאטנ/ית לקבל הנחיות ברמה האישית.
    ובכל זאת: פעילות גופנית!!! הרבה מים. ארוחות מסודרות. ירקות בכל ארוחה.
    ולא לעשות שום דבר מאד קיצוני, ודאי שלא דיאטה.
    מקווה שעזרתי ולו רק ברמה של התמיכה :)
    טליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו