אכילת ביצים האם מותר להרבות או האם אסור??????

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת ביצים האם מותר להרבות או האם אסור??????
    עדנה
    29/04/2019

    שלום רב. קל מאד לבלבל אותנו ...במשך שנים קראתי שאסור להרבות באכילת ביצים. בשנים האחרונות קראתי שדוקא אפשר ומותר וטוב לאכול אפילו כל יום ביצה. היום אני קוראת שוב שאסור להרבות באכילת ביצים. בכל מיני מדורי בריאות...בעתון.
    אודה על הבהרתך בענין, אני בת 79 בדר'כ בריאה חוץ למשל מדיברטיקוליטיס שהיה לי לפני כשנתיים, ועכשיו פחות או יותר רגוע,או הפרעות קלות בקצב הלב. אבל כולסטרול די מאוזן...
    תודה עדנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביצים מבולבלות

    טליה לביא
    29/04/2019

    עדנה יקרה
    אכן המחקרים יכולים להיות מבלבלים וטוב שאת שואלת וגם מציינת מעט פרטים לגבי עצמך.
    הגישה לצמצם בצריכת ביצים היא אכן נחלת העבר. היום ההגבלה רלבנטית אך ורק לחולי סוכרת.
    בגיל שלך יש חשיבות רבה יותר לכך שהתזונה שלך תהיה מיטיבה מזינה ומהנה. תאכלי כמה ביצים שאת רוצה. את יכולבה להיות שקטה ובטוחה לגבי זה.
    בברכה
    טליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו