מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צביעת שיערלירון21/06/2013
אני נורא רוצה צבע ג'ינג'י בשיער שנראה טבעי... הבעיה אני הולכת לכל הספרים בעיר ואין להם את הצבע שאני רוצה... העליתי תמונה שתראו ואם תוכלו להמליץ לי על חברה ומס' צבע שאוכל לצבוע בבית... תודה. מאוד חשוב לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
רוני חתוכה21/06/2013שלום רב
אי אפשר לעשות אבחנה דרך אינטרנט חייבים לראות שיער אמיתי עם צבע אמיתי וכך לקבוע איזה צבע לעשות.....במספרה!!!
ולא דרך צבעים מן הסופר...זה לא רציני ומקצועי לתת לך המלצות כאלה...!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע לשיער
עוד שאלה קטנה21/06/20137.44 זה בהיר או כהה? כי אני רואה כל מיני תמונות באינטרנט... של צבעים בהירים וכהים ואני לא יודעת מהו הנכון...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער פגום יבש ונפוחענת17/06/2013
שלום רב,
אשמח להמלצה על שמפו ומסיכה לשיקום וטיפול בשיער יבש ופגום.
שמעתי בין השאר על שמפו -סמוט של שיסיידו. האם הוא מתאים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער פגום יבש ונפוח - תגובה
רוני חתוכה17/06/2013שלום רב
מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ביתיתאא17/06/2013
שלום אני מעניין לעשות החלקה רק בפוני שהוא קצת ארוך יותר מהשיער..רציתי לשאול אם ההחלקה הביתית של שוורצקוף מומלצת...בנוסף איזה סוג החלקה מתאימה למצב של שיער דליל שסובל מנשירה..אני מטפל בנשירה בכדורים אבל השיער קצת דליל..ואני רוצה לעשות רק החלקה בפוני..אם אפשר גם בערך מה המחיר של החלקה בשביל זה..תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה ביתית - תגובה
רוני חתוכה17/06/2013שלום רב
החלקה רגילה ממש אבל ממש לא מומלצת מאחר וזה יגרום לשיער יבש קש פגום ומה לא במיוחד לשיער דליל ובטח שלא טיבעי...!!!
רק החלקה יפנית!!! לשיער טיבעי בריא ויפה.
עלות סדר גודל של 400 ש''ח...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עליי לעשות ?ירין16/06/2013
שלום שאלה קצת מביכה..
לצערי נדבקתי בכינים (בגיל 25!!) שכל השנים האלה לא היה לי לעולם!!
לפני חצי שנה עברתי טיפול להחלקה יפנית, רציתי לשאול האם מותר לשים תכשירים על שיער שעבר החלקה? זה לא יהרוס את ההחלקה? ניסיתי עם מסרק ואני שונאת את זה, גם כלום לא יוצא.. מה שכן יש לי ביצים על השיער וזה בטוח. קניתי "רידלייס" (שמים לפני החפיפה ...) האם אני יכולה להשתמש בזה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עליי לעשות ? - תגובה
רוני חתוכה16/06/2013שלום רב...
אין כל בעיה להשתמש בתכשירי שיער נגד כינים אך במקביל להמשיך לטפח את השיער כרגיל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת קראטין אורגניתנועה16/06/2013
הי, לפני כ- 8\9 חודשים עשיתי החלקה יפנית שהרסה לי את השיער כי הספר השאיר לי את חומר ההחלקה יותר מהזמן שצריך. בקיצור- השיער שלי נשבר לחתיכות גם כשהוא רטוב וגם כשהוא יבש.. וכמובן שאינו מצליח להתארך (השורש בסדר אבל השיערה עצמה נהרסה)
אני ממש מתלבטת ורוצה לדעת האם כדאי לי לעשות את ה'שיקום' הזה כמו שהספרים אומרים.. האם זה באמת יעזור לי? או שזה יעשה יותר גרוע? ואם זה יעזור אז זה יהיה לטווח ארוך? או שהוא שוב יתחיל לשבר באישזהו שלב?
אני ממש אשמח לתשובה אמיתית וכנה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת קראטין אורגנית - תגובה
רוני חתוכה16/06/2013שלום רב
החלקה יפנית צריכים לדעת לבצע נכונה על השיער ללא פשרות...!!!
קראטין הינו חומר החלקה משקם ללא כל סכנות אך ישנם חומרים בתחום זה שהינם ''זולים'' כחומר ולא רק שיתנו מענה אלא יזיקו מאוד לשיער לכן חשוב ללכת לבעל מקצוע מוסמך שמבין בתחום זה ולתקן את שיערך כראוי...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע בהיר יותר לשיערנטע15/06/2013
שלום,
יש לי שיער בצבע חום כהה. בשנים האחרונות אני צובעת אותו לבד פעם ב.... בגוונים של החומים הכהים פחות או יותר.
בא לי להבהיר אותו מעט (לא בלונד!) אני חושבת שזה ייתן לי פשוט יותר אור לפנים. גוון העור שלי הוא בהיר מאוד עם מעט נמשים על הפנים (לא ג'ינג'ית בכלל) ועיניים חומות ירוקות.
איזה צבע בהיר יותר יתאים לי והאם זה בכלל אפשרי על צבע שער כמו שלי ועל שיער שהוא צבוע שלי? והאם זה כרוך בתהליך שיגרום לייבוש של השיער? האם אצטרך ניקוי פיגמנט?
אשמח לקצת סדר בדברים, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע בהיר יותר לשיער - תגובה
רוני חתוכה15/06/2013שלום רב
אכן תצטרכי ניקוי פיגמנט אך בשמן בלבד...חומר ייחודי ללא נזק לשיער כלל...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. ועד כמה אוכל להבהיר את השיער
נטע15/06/2013לאחר ניקוי הפיגמנט?
אוכל להגיע לחום בהיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. ועד כמה אוכל להבהיר את השיער - תגובה
רוני חתוכה15/06/2013שלום רב
אכן כן דנה ללא כל בעיה וללא סיכונים מיותרים...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוףקים14/06/2013
היי , הייתי אצל הספר והוא שיכנע אותי לעשות טיפול קראטין.. הוא לא אמר שזו החלקה ברזילאית!
לא נדבר על כל הכאבי ראש שהתחילו לי מאז השימוש במרכך והמסכה שהוא נתן לי.. וכשראיתי שיש שם חומרים מסרטנים..
כל השיער שלי שרוף והרוס ומלא בקשרים! אני מפחדת לאבד את השיער שלי שהיה מהמם ובריא לפני הטיפול.. מה לעשות עכשיו? יש משהו שיכול לעזור ?
אשמח לקבל עזרה! תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף - תגובה
רוני חתוכה14/06/2013שלום קים
אין לי מושג מה השיער הטיבעי שלך האם צבוע לבלונד חום או טיבעי לחלוטין...
מעבר לכך אני מזמין אותך אישית להגיע לייעוץ ולהכוונה נכונה ולקבלת הטיפול הנכון אם בכלל נחוץ...
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
קים14/06/2013תודה, השיער שלי חום טבעי... אני פשוט מפחדת ללכת לכל ספר עכשיו... השיער שלי שרוף והרוס... הוא פשוט עבד עליי אני ממש ל יודעת מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לאחר שחזרתי מהספראופיר12/06/2013
היי
אני עם שיער גלי עד הכתפיים. בעבר לפני שנה וחצי עשיתי החלקה של-שוורצקוף... ישנה ולא טובה.
הספר אמר לי היום שלא עשו לי "סגירה" בשיער ולכן צריך לעשות החלקה משקמת והחלקה יפנית.
מה הכוונה -"סגירה"? האם יש כזה דבר בכלל? וכמה אמורים לקחת תשלום על זה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות לאחר שחזרתי מהספר - תגובה
רוני חתוכה13/06/2013שלום רב..
החלקה יפנית נכונה עבור שיער שכזה...חד משמעית אך צריך לדעת איך עושים זאת מאחר וזאת לא רק החלקה אלא תיקון נכון למראה מושלם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. ידוע לך כמה זה אמור לעלות?
אופיר13/06/2013החלקה יפנית ותיקון לשיער..
שיער גלי עד הכתפיים יחסית מלא בלי הרבה תלתלים.
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. ידוע לך כמה זה אמור לעלות? - תגובה
רוני חתוכה13/06/2013שלום רב
בעיקרון תיקון החלקה עולה המון אך מאחר ואתה מגיע דרך האתר המחיר יהיה מיוחד...
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה-האם מותר לעשות החלקה על שיער ש
אופיר14/06/2013על שיער שעבר כבר פעולה כימית אחרת-דהיינו החלקה אחרת בעבר??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה-האם מותר לעשות החלקה על שיער ש - תגובה
רוני חתוכה14/06/2013שלום רב
מותר בתנאי שהשיער אינו חלק מספיק ושהאיכות של השיער מאפשרת זאת...ככה אין בעיה אך דרוש ידע רב להגיע לשלמות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוש שאלותאופיר12/06/2013
שלום!
אני בת 19, יש לי שיער חום-שטני עם המון גוונים, מתולתל ודיי ארוך (מגיע לי בערך עד המותניים)
יש לי שלוש שאלות:
1. ראיתי על בנות אחרות החלקת קארטין וזה מאוד יפה בעיני. מה שנכון הוא שלכולן היה שיער פחות מתולתל משלי מלכתחילה. האם החלקת קארטין תעבור על שיער מתולתל? כשיצמח לי השיער בשורשים זה יהרוס את ההחלקה (כי הוא יצמח מתולתל)? זה בכלל מומלץ?
2. היום בבוקר ממש הסתפרתי, והורדתי את כל הקצוות המתים והמפוצלים. חשבתי שזה יעזור להוריד נפח מהשיער או להחזיר לו חיים, אבל השיער שלי למטה פשוט הפך שוב להיות מגעיל, יבש ונפוח. אני לא רוצה להוריד עוד (והספר אמר שלא צריך), מה אפשר לעשות כדי להוריד מהנפח ולעשות שהשיער יהיה נעים יותר למגע?
3. חשבתי לצבוע את הקצוות של השיער בצבע סגול או כחול בשביל לגוון קצת. הבנתי שיש בשוק צבעים שהם לא קבועים - שיורדים אחרי מספר מסויים של חפיפות. השיער שלי חום בהיר על גבול הבלונדיני בקצוות - האם אני חייבת לחמצן או להבהיר? האם הצבעים היורדים עושים נזק לשיער? הם יורדים לחלוטין? יש חברה מומלצת? (ראיתי באינטרנט המלצות לחברת crazy color אם מישהו מכיר?)
תודה רבה וסליחה על כמות השאלות.. מקווה שתעזרו לי לפחות בחלק מהדברים (-:
יום נפלא!
אופיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלוש שאלות - תגובה
רוני חתוכה13/06/2013שלום רב
ניתן להחליק שיער כזה גם ביפנית משקמת ריבונדינג אך חובה להגיע לייעוץ לפני ואז יהיה לך חלק לצמיתות.
לפני החלקה לא מומלץ לעשות שום פעולה כימית כלשהי...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער צבוע ויבשהדר12/06/2013
שלום רב,
עשיתי גוונים בשיער וכמובן הסתפרתי קצת להוריד את כל הקצוות היבשים.
השיער שלי מטבעו יבש וכרגע הוא גם קצת נפוחולא מסתדר וכמובן ממשיך להיות יבש.
אני חופפת פעמיים בשבוע ובאחד מהפעמים שמה גם מסכה לשעיר... וכנמבן קרם לחות.
אבל שום דבר לא עוזר לי.
אם מה כדאי לי להשתמש? והאם אני יכולה להאריך את השיער..?
תודה, הדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער צבוע ויבש - תגובה
רוני חתוכה13/06/2013שלום רב
את צריכה פשוט לעשות החלקת קראטין כדי לשקם את שיערך ולתת לשערך אורך רוח לגדול נכון ולהשתמש במוצרי שיער נכונים כדי לשמור על הקיים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה על התגובה ועוד שאלה
הדר13/06/2013ואיך משתמשים נכון במוצרי שיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהנטלי12/06/2013
שלום
צבע השורשים שלי הוא 7/1 והשבוע עשו לי שטיפה של עשר דקות עם 6.1 ועם 3 אחוז חמצן על מנת לנטרל את הגוון הכתמתם ,הצבע יצא כהה מידי האם זה התבהר לי ויעלם עם החפיפות או דצריך לצבוע שוב לגוון בהיר יותר(יש לציין שפני כן עברת הבהרה בשמן)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
רוני חתוכה13/06/2013שלום רב..
צריך לעשות הבהרת שמן שוב מאחר וצבע לא מבהיר צבע ועד שזה יתבהר זה יקח זמן...שיקלי טוב את צעדייך...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער ללא אמוניהיעל11/06/2013
שלום,
רציתי בבקשה לברר האם אתם מכירים את חברת Alfaparf Milano
האם היא נחשבת לחברת צבעים מקצועית והאם הצבע ללא אמוניה שלה נחשב טוב?
אמא שלי צובעת לי את השיער בבית ומאחר שאני רגישה לאמוניה אני מחפשת
צבע ללא אמוניה.
והאם ניתן באופן פרטי לרכוש את ציבעי לוריאל אינואה או שוורצקופ המקצועיים ללא אמוניה?
אם כן, אשמח לדעת היכן.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער ללא אמוניה - תגובה
רוני חתוכה11/06/2013שלום רב..
צבעי אלפאפארף הינם צבעים טובים וגם כל השאר...וקיימים רק במספרות המובחרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי אשמח לעזרהשושי10/06/2013
אני משתמשת במחליק שיער קרוב לשנתיים וצובעת שורשים לבנים (שיערי הוא שחור).
אחרי זמן רב שלא שיניתי את צבע השיער אני מעוניינת לחדש לגוון חום. הביאו
לידיעתי שאצטרך בשביל זה לעבור הבהרה. השאלה שלי האם השילוב של זה שאני
משתמשת במחליק פעם בשבוע יחד עם ההבהרה שאני יעשה (במספרה כמובן)
יכול לפגום משמעותית בשיערי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אשמח לעזרה - תגובה
רוני חתוכה10/06/2013שלום רב..
ישנו צבע מיוחד(לא הבהרה) שיכול להביא אותך למראה המבוקש חום...וללא נזקים לשיער כלל וכלל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוזר שהספר לא אמר לי זאת..
שושי10/06/2013האם גם אצלך במספרה משתמשים בצבע מיוחד זה? אם כן אשמח לקבוע תור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיער מבית "JEAN DE PERLEאא10/06/2013
רציתי לדעת מה דעתכם על ההחלקה הזאת?
האם החלקה זאת טובה לשיער, יש לה סיכון שהיא מזיקה לשיער ויכולה לגרום לנשירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער מבית "JEAN DE PERLE - תגובה
רוני חתוכה10/06/2013שלום רב
זוהי החלקה מחו''ל לא מאושרת ולא משהו שהייתי מנסה ולא רק זה החלקה זהו דבר שצריך לדעת לעבוד איתו ואם המידע על החלקה זו הינו דל למה לשים משהו על הראש על קרן הצבי ולסכן כמו כן את הבריאות??? די כבר עם השטויות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי ליס מתפרקאתי09/06/2013
שלום רב,
מדי פעם, כשאני עושה תסרוקות- התלתלים של הבייביליס מתפרקים אחרי שעה בערך.
(אחרי פן)
למישהו יש הסבר לתופעה? הבייביליס מספיק חם, ואני מרססת המון ספריי, אז מה קורה? למה זה לא מחזיק מעמד?
אשמח לקבל טיפים ורעיונות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בייבי ליס מתפרק - תגובה
רוני חתוכה09/06/2013שלום רב
יש לשים מוס לייבש ואז לעשות בייביליס ולבסוף לנעול עם ספריי...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה, יש לך המלצה למוס
אתי10/06/2013מתאים? יש גרך נוספת, או רק עם מוס? (בדרך כלל אני לא עובדת עם מוסים, תוך כמה זמן זה מתייבש בד"כ?) תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה, יש לך המלצה למוס - תגובה
רוני חתוכה10/06/2013שלום רב
מוס הינו חומר שנועל את השיער ומפסל אותו כרצונך ומעבר לכך שבאמצעות הבייביליס השיער מתקבע ונשאר ולא מתפרק והתחושה הינה טיבעית...תתחילי עם מוס עדין גם מהסופרפארם...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה אחרונה-
אתי10/06/2013האם אתה ממליץ על מוס מסויים? למה הכוונה מוס עדין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה אחרונה- - תגובה
רוני חתוכה10/06/2013שלום רב...
ישנם סוגים של מוסים יותר חזקים ויותר חלשים קיראי על המוצר את המידע הנחוץ לך בנושא זה על מוס עדין או שתקני במספרה מוס על בסיס מים עדין זאת אומרת שעל המוצר עצמו את רואה מים אבל כשאת לוחצת על המוצר יוצא מוס ויש חוזקים אז קחי משהו עדין וזה יפתור לך את הבעיה...!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


