מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בקשר להתקרחותHarel17/02/2013
שלום, רציתי לדעת אם ישנו תכשיר, צמח, פרי, ירק כלשהו שעוזר למנוע נשירת שיער או התקרחות. האם מריחת של שמן או ביצה או משהו אחר יכול למנוע נשירה או התקרחות. שאלה נוספת האם סירוק השיער מדי יום בעזרת מברשת יכולה למנוע נשירה או התקרחות? משום שהמברשת עושה מסאז׳ לקרקפת וכך עוזרת לזרימת הדם. אשמח מאוד לקבל תשובה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר להתקרחות - תגובה
רוני חתוכה17/02/2013שלום רב...
קודם כל חשוב לבצע בדיקות דם לבדוק אולי יש לך חוסר בברזל ואולי אתה סובל מאנמיה...
שנית ישנו מוצר שנקרא ''פרופסייה'' שהינו כדור שלוקחים פעם ביום והוא מונע נשירה ואף מצמיח שיער מחודש אך רק דרך רופא עור מקבלים מרשם לדבר נפלא זה...
יש גם את ה''ריגיין'' או את ה''מינוקסי'' שזה תרסיס שמתיזים על הקרקפת באופן קבוע פעמיים ביום וקונים זאת בבית מרקחת וכו' ללא מרשם רופא ועושה את העבודה יופי אך חשוב להתמיד בכל המקרים...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריגיין פורטה
יוסי שלו14/08/2013איפא קונים את ה-ריגיין .
הוא לא נמצא בבתי המרקחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריגיין פורטה - תגובה
רוני חתוכה15/08/2013שלום רב
ריגיין קיים בבית מרקחת חד משמעית...
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער פגום- דחוף ביותר!!!גאיה16/02/2013
במשך חודשיים השתמשתי במחליק כל יומיים על חצי מהשיער, וחפפתי אותו פעם בשבוע. עכשיו אני מרגישה את השיער שלי, ובאלי לי לבכות. הוא פשוט הרוס ולא נעים, הוא מרגיש כמו קש!
אני יודעת שאת טעות ענקית להשתמש בו כל כך הרבה..ואני מנסה להפחית בשימוש...
הבעיה היא שהשיער שלי גלי ועבה מאוד ויש לי פוני, ואני לא יכולה להשאיר אותו בלי מחליק כי אז הוא ניראה כמו אפרו.
מה אני יכולה לעשות בשביל לשקם אותו מחדש, ובכל זאת להשתמש במחליק?
איך לשמור אותו חלק בלי לחזור עליו כל כך הרבה פעמים? אני כבר ממש מיואשת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער פגום- דחוף ביותר!!! - תגובה
רוני חתוכה16/02/2013שלום רב...
ממליץ לך לעבור החלקה יפנית ריבונדינג X כך שהשיער יראה מבריק ובריא וכך גם לא תתעסקי בשיערך כלל ולנוחות מושלמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער לפוריםאמא מודאגת16/02/2013
ביתי בת ה 14 רוצה לצבוע את שערה הארוך והשטיני בפורים בצבע אדום!
האם יש צבע שיער מומלץ היורד לאחר מספר חפיפות ואינו מזיק לשיער?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער לפורים - תגובה
רוני חתוכה17/02/2013יש צבע כזה ואין בעיה כלל ובדרך כלל אפשר למצוא זאת החנויות הפורים...כמו כן יש תיקתקים בצבעים שונים מן תוספות שיער בגוונים שונים שניתן להוריד ולשים את השיער מתי שרוצים כמו אדום ירוק וכחול שניתן לחבר לשיער ללא כל הצבעים והשטויות שעושים לפורים...מומלץ מאוד!!! וזאת ניתן להשיג במספרות ואצלי גם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ושאלה
אמא מודאגת17/02/2013האם התכוונת לצבע בספריי? כי אני מחפשת צבע ממש- היא לא תתפשר על משהו אחר...
האם יש שם לצבע אותו הזכרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ושאלה - תגובה
רוני חתוכה17/02/2013קוראים לצבע:קרייזי קולור...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אמא מודאגת18/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צביעה ב12.11ליהי15/02/2013
אם אצבע צבע חום כהה+ בצבע 12.11 עם חצצן 9% איזה גוון אקבל???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות צביעה ב12.11 - תגובה
רוני חתוכה16/02/2013שלום רב.
חשוב מאוד לדעת:
1. מה הצבע הטיבעי שלך???
2.האם צבעת בעבר???
3.הצבע 12.11 הינו צבע מבהיר למה את רוצה לערבב אותו עם חום כהה???
הוא לא מתאים לתוצאה שאליה את רוצה להגיע ואם את רוצה לעשות קומבינצייה כי את קצרה בצבע וזה מה שיש לך אז....אוי ואבוי!!!
חום כהה זה חום כהה ואם זה הצבע שלך אז לא לערבב כלום!!! חד משמעית!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאי הבנה בשאלה אני מסבירה שוב
ליהי16/02/2013שלום רוני תודה על התגובה כנראה שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך סליחה אני שואלת שוב
צבע שיערי הטבעי הינו חום כהה פלוס
לא צבעתי בעבר
אני מעוניינת לצבוע במספר 12.11 עם חמצן 9%
איזה גוון אקבל? אני מעוניינת בדבש בלונד בלי פיגמנט כתום
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נואאששתתתדנדנוש15/02/2013
שלום.אני בת עשרים ולפני שנתיים היה לי שיער ארוך עד הטוסיק גלי יפה ובריא.בטימטום שלי עשיתי מחליק בשיער של חברת בייביליס והשיער נשר לי ד לפני הכתפיים ןאיבד את התצורה שלו ונהיה ממש מתולתל יבש ובקושע אורך.ניסתי מסגות קרמים שמפוים מהכי זול להכי יקר.ושום דבר לא עוזר לו להראות נורמלי.אני מתוסכלת נואשות מיזה ואיני יודעת מה לעשות אשמח לעזרתכם המקצועית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נואאששתתת - תגובה
רוני חתוכה16/02/2013שלום רב...
לצערי בנות ונשים יודעות שמחליק שיער גורם נזק בלתי יאומן לשיערה ובשם היופי ממשיכות להשתמש בצורה לא נכונה לא מבוקרת ובהגזמה במוצר הרע הזה.
לשיקום שיער הינך צריכה להגיע לבעל מקצוע שמבין בתחום ושרואה אותך באמת לנגד עיניו. וכך לקבוע מה באמת את צריכה לעשות ומיצידך את צריכה המון סבלנות להארכת שיער כי שנתיים שיער צומח כ-24 ס''מ... כל חודש 1-ס''מ לערך ולכן טיפול וטיפוח נכון יביא אותך שוב לתוצאה הרצוייה המתאימה והמוכרת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אני16/02/2013יש איזה קרם לשיער שאתה ממליץ עליו בנתיים לשיער מתולתל יבש,מסכן,וחסר חיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי פיגמנט ג'ינג', היינו הבהרה -אלמונית15/02/2013
האם יש לעשות כל פעם שמחדשים את הצבע בלונד, ניקוי פיגמנט, הבהרה ?
הריי זה יכול להרוס את השיער.
אני צובעת יותר מ- 20 שנה בצבע בלונד והפיגמנט שלי יוצא ג'נג' - ממש לא יפה. ואפילו אם אני צובעת הצבע בלונד אפור - אז אחרי פעמיים של חפיפה הג'נג' יוצא באמצע, השורש ובצדדים- אפור-לבן - עוד יותר גרוע .
אנינואשת ויש לי חתונה שך אחיין שלי הבעוד 3 שבועות ולא יודעת מה לעשות
[אנא יעוצכם המהיר,
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי פיגמנט ג'ינג', היינו הבהרה - - תגובה
רוני חתוכה16/02/2013שלום רב...
חשוב לדעת איזה שיער בטיבעי יש לך ואם את כהה אז חייבים לעשות הבהרה ללא מנוס אך המלצה שלי גשי לבעל מקצוע שמבין וקחי עוד כמה דעות מבעלי מקצוע נוספים מאחר וחשוב לשמוע אמנים נוספים בתחום כך שתהיי מסודרת לחתונה בעזרת ה'...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערליטל13/02/2013
היי, אני מבררת בשביל אחותי שנמצאת בחו"ל והיא רוצה לעשות החלקה. (קשה לה להבין את השפה במקום שהיא נמצאת בו אז אני מבררת בשבילה שהיא תוכל להגיד לספר איזה החלקה לעשות לה)
היא מחליקה את השיער עם מחליק כמעט בכל יום. עד לפני שנתיים היא הייתה עם גוונים , היום השיער שלה מגיע קצת מתחת לכתפיים.
חשוב גם להגיד שהיא ספורטאית שמזיעה כל יום (גם בשיער) הייתי רוצה לדעת איזה החלקה עדיפה, ומה היתרונות והחסרונות בכל החלקה:
RE-BONDING X
יוקו סיסטם
החלקה צרפתית של לוריאל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי??????
ליטל16/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת שיער - תגובה
רוני חתוכה16/02/2013שלום רב...
בקשר לשאלותייך,לא ציינת מה קורה היום עם הגוונים האם נשארו גוונים וכמה...???
האם שיערה טיבעי או צבוע...???
חשוב לדעת פרמטרים בשיער כדי להעניק לך תשובות מדוייקות...!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני
ליטל16/02/2013תודה על התשובה, ואני שמחה לראות שאתה בעל מקצוע מדוייק בכך שאתה רוצה לדעת בדיוק מה מצב השיער שלה :)
היא לא עושה גוונים כבר שנתיים, היא צובעת פעם בחודש או חודשיים את השיער... אני מניחה שהגוונים נמצאים על קצוות השיער אבל לא רואים אותם.
חשוב לי להגיד שהיא משתמשת כל הזמן בפאנים ובמחליקי שיער ולכן השיער שלה יבש... (היא כן משתמשת במסכות שיער איכותיות.)
אשמח מאוד לתשובה!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני - תגובה
רוני חתוכה17/02/2013שלום ליטל...
תודה רבה על המחמאה...או.קי...מאחר ואחותך צובעת את שיערה והגוונים כבר נמצאים בקצוות היא יכולה לעשות את היוקו סיסטם בלבד...חשוב לדעת טקסטורת שיער כגון:עבה חלק גלי מתולתל גלי וכו'...כדי להתאים את סוג ההחלקה לחוזקה של השיערה אך בעיקרון יוקו סיסטם תעשה לה את העבודה בצורה מושלמת אך חשוב שבעל המקצוע שם יעשה את האבחנה בצורה ראוייה אחרת המצב עלול להיות לא טוב כי גם בחומר איכותי וטוב כמו יוקו אם לא מאבחנים כראוי אז יראה בהתאם...כמו כן אם יש לה את הטיפוח האישי והיא לא מזלזלת יאמר לזכותה שאיכות שיערה יהיה יפה מאוד גם בטווח הארוך....בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער-שטיפהאלונה10/02/2013
אני,מה לעשות,יש לי אזורים לבנים בשיער ואני משתמש בצבע לגברים JUST FOR MEN אולי בגלל שאני לא מכיר משהו אחר.אני משהה את הצבע לא יותר מחמש דקות ושוטף.הבעיה היא שאחרי כמה שעות עור הקרקפת שלי צרוב ואדמומי ומגרד (חלקית).אם אני מגרד נוצר פצע הזולג מים בדיוק כמו כוויה.ניסיתי להתחכם ועשיתי מסיכה על העור החשוף לפני הצביעה אך תמיד הצבע מצליח לחדור פה ו שם.
האם העור שלי לא מתאים לצביעה בכלל או שישנם סוגים אחרים של צבע לא אגרסיביים? פעם אחת עשיתי במספרה ושם בכלל השתמשו באבקה,לא בנוזל,אבל לא מצאתי מוצר כזה ברשתות.
אשמח לתגובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער-שטיפה - תגובה
אלירן הרוש10/02/2013הי
אני חושב שאתה אלרגי לצבע !! אל תעשה את הצבע הזה!
אתה מוזמן למספרה יש צבע בחמש דקות לגבר אבל צריך לבדוק שאתה לא אלרגי אלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחליק שיערמיואשת10/02/2013
שלום. אם אני רוצה להשתמש קבוע במחליק שיער, ויש לי נשירה מהמפרצים (כן כן, כמו אצל גברים...), זה יחמיר לי את המצב?
ואם זה כן יחמיר- זה אפשרי להשתמש במחליק בשאר השיער ופשוט בחלק של המפרצים לא לגעת? או שאפשר גם באיזור הזה להחליק?
צירפתי תמונה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחליק שיער - תגובה
זאב לוין10/02/2013אנחנו באזור הזה ממליצים לכעשות החלקה ולא מחליק ולשכוח מכול הצרות של המפרצים
בהצלחה
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רוצה להישאר עם
מיואשת11/02/2013אני רוצה להישאר לפעמים עם השיער המתולתל הטבעי שלי, אז אני לא יכולה לעשות החלקה.
אי אפשר ב-100% להחליק במחליק שיער את האיזור הזה שציינתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחליק שיער קרמי
יופי11/02/2013אני משתמשת במחליק שיער שהוא 100% קרמי של חברת eva על לוחות צפות שלא מושכות בשיער ממש ממליצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער לגבראלי07/02/2013
אני גבר בן 45 בעל שיער לבן ברובו
אני מסתפר קצר במכונה מס 3
אחת לשבוע וצובע בצבע שחור גוון טבעי.
האם יש סוג צבע שצובע פחות את הקרקפת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער לגבר - תגובה
רוני חתוכה08/02/2013שלום רב...
אם אתה צובע לגמרי את הלבן אז אין דבר כזה.. למרות שניתן למרוח ווזלין מסביב לקו השיער וכך לא תהיה בעיה של צביעת קרקפת או לפחות לצמצם את העור הצבוע.
לעומת זאת קיים צבע שאינו צובע את הלבן עד הסוף ולמעשה מחזיר את הלבן ממש להתחלה של המראה הטיבעי שלו...וחוזר חלילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייביליסחני06/02/2013
מעונינת לקנות לבתי בת ה18 בייבי ליס,יש לה שיער גלי.
מה מומלץ,במחיר סביר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בייביליס - תגובה
זאב לוין06/02/2013מה זה בשבילך מחיר סביר?
תפרטי בבקשה לכול אחד זה אחרת ...
את רוצה מקצועי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, שיהיה אכותי ומקצועי .
חני08/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבייביליס
ליאנה12/02/2013בייביליס החברה היא מאוד איכותית. השאלה מה היא צריכה ובאמת מה הטווח מחירים. אני משתמש בפן שלהם ומרוצה. הייתי איזה פעם שהיה קצת בעיונת איתו אבל ברימאג עזרו לי לתקן בקלות והוא עובד ומתפקד טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרוני תודה על התשובה אתה מקצוען !אמא05/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
לרוני תודה על התשובה אתה מקצוען ! - תגובה
רוני חתוכה05/02/2013היי...תודה רבה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמוניהשרה04/02/2013
אני רוצה ללכת לספר חדש וברצוני שיעשה לי צבע של לוריאל ללא אמוניה כיצד אני יכולה לדעת עם יש לו את זה מואם אין האם מקובל שאני אקנה את הצבע האם זה מקובל כי הרי אין לו כמעט רווח מזה שאני קונה את הצבע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמוניה - תגובה
רוני חתוכה04/02/2013שלום רב...
מעצבי שיער בדר''כ אינם מוכרים ללקוחות צבעים מקצועיים מאחר וזה לא מקובל...
ואם את עושה צבע אצל בעל מקצוע דירשי לראות את הצבע ולהיווכח שהינו עושה את הצבע והחברה הנידרשים. זאת זכותך!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתליםאמא03/02/2013
שלום יש לי בת בת 10 שבחצי שנה האחרונה השיער שלה שהינו מתולתל הפך למקורזל נפוח ואנרכיסט למדי, שום קרם לא עוזר וכל ערב ובמיוחד בוקר יש התעסקות ארוכה מול המראה אני שוקלת פתיחת תלתלים קלה מה דעתך? מה עלול להיות הנזק בגיל שלה? האם יש פתרון אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת תלתלים - תגובה
רוני חתוכה03/02/2013שלום רב...
פתיחת תלתלים הינה פיתרון מעולה לסילוק התחושה של שיער לא אסתטי ללא כל סכנה כלשהי...!!!
אין כל קשר לגיל הילדה לבין התהליך שהיא אמורה לעבור מאחר והשיער משתנה ולא האופי.
אין כל נזק כלל וכלל ההפך הוא הנכון מאחר ומשנים את טקסטורת השיער לצמיתות לשיער נוח נעים למגע כשמורידים את נפח השיער ולתחושת שיער איכותי וקל לסידור לצמיתות!!!
אין שום דבר שמשתווה לשינוי מדהים יפה בריא וטיבעי למשהו זמני או קוסמטי אחר!!!
ממליץ בחום על פתיחת תלתלים אך ורק בשיטה היפנית ולא בהחלקה רגילה אלקלאית מאחר והחלקה רגילה תייבש מאוד את השיער...!
אשמח להיות לעזר גם בשיחת טלפון...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלונדשרה03/02/2013
יש לי שיער צבוע חום עם גונים האם כדי להגיע לבלונד חיביים לעשות גונים כונתי רק בלונד בלי פסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלונד - תגובה
זאב לוין03/02/2013זה מאוד תלוי בגוון הטבעי שלך ,אני חייב לראות את שיערך כדי להמליץ לך על משהו ספציפי לגבייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

.jpg)
