מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רציתי להתייעץ לגבי מסלסל שיערמירי30/06/2013
אני עד עכשיו הייתי מחליקה כי יש שיער נפול ומתולתל אבל חשבתי אולי להתחיל להשתמש במסלסל כי זה גם נראה קל יותר ומהיר יותר ומן הסתם יפה יותר,
אבל הבעיה שראיתי בסרטונים ביוטיוב שהם מתאימים רק לבעלות שיער חלק בלבד!
האם אין סיכוי שאוכל להשתמש בו על שיערי הטבעי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רציתי להתייעץ לגבי מסלסל שיער - תגובה
רוני חתוכה30/06/2013שלום רב
אין בעיה כלל רק למשוח את השיער בקראטין לשמור על איכות השיער מן הבייביליס.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! איך זה בדיוק נקרא? כי בדקתי
מירי03/07/2013באינטרנט לא מצאתי, זה נקרא מסיכת קראטין לשיער? או שמן? איפה ניתן לקנות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! איך זה בדיוק נקרא? כי בדקתי - תגובה
רוני חתוכה04/07/2013שלום רב
זה נקרא שמן קראטין...ויש כל מיני חברות מומלץ שיסיידו וגם שמן צ'י סילק אינפיוזן...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוף !!!!!נועה29/06/2013
בבקשה אשמח לייעוץ
שיער לא הכי בריא ....נפוח ...
רוצה החלקה הספר הציע ברזילאית או במבוק ????
מה נחשבת ליותר טובה ???
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף !!!!! - תגובה
רוני חתוכה30/06/2013שלום רב
לא ציינת איזה שיער יש לך...??? טיבעי צבוע מובהר וכו'.
שנית האם את עושה החלקה לפי שמות המוצרים או החלקה לפי סוג שיער???
החלקה זה לא המותג אלא באבחנה של בעל המקצוע עם חומרי העבודה הטובים והנכונים עבורך...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה כושלתחן29/06/2013
שלום עשיתי השבוע החלקה יפנית וחפפתי היום והתאכזבתי מאוד לגלות שהשיער אומנם חלק אך הוא נפוח ... אינו יבש אבל יש גם חלקים שלא ממש ישרים. לפני שהלכתי לעשות את ההחלקה ביררתי על הספר והוא מאוד מקצועי וקיבלתי המלצה עליו ... אני לא יודעת מה לעשות עכשיו... אפשר לעשות שוב החלקה על המקומות שלא נתפסו ומה עם הנפח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה כושלת - תגובה
רוני חתוכה29/06/2013שלום רב...
החלקה ניתן לתקן אך צריך עכשיו לדעת איך...
אם תלכי אליו שוב איך יתקן אם לא הצליח מלכתחילה...???
אך ייתכן והוא מאוד מקצועי והיתה בעיה מסוימת עם שיערך או כל דבר אחר שגרם לכשל...
מקווה מאוד שיסתדר לך...ואשמח לעזור בייעוץ ללא עלות ולקבל אינפורמציה מה בדיוק קרה ולהסביר לך מה ניתן לעשות...בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה..
חן29/06/2013תודה רבה! אשמח לבוא לייעוץ אצלך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפה לאחר החלקה יפנית יוקוקרין28/06/2013
שלום.. עשיתי החלקה יפנית יוקו סיסטם ביום שלישי בבוקר... מתי אני אמורה לחפוף את השיער ביום שבת או ביום ראשון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חפיפה לאחר החלקה יפנית יוקו - תגובה
רוני חתוכה29/06/2013שלום רב
את כבר יכולה לחפוף כרגיל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרווח בין החלקה לצבעדנה27/06/2013
אני רוצה לעשות גם החלקה רגילה וגם צבע. מה צריך להיות המרווח של הזמן אם אני עושה קודם החלקה ואח"כ צבע, ומה צריך להיות המרווח אם אני עושה קודם צבע ואח"כ החלקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרווח בין החלקה לצבע - תגובה
רוני חתוכה28/06/2013שלום רב
קודם כל לא מומלץ יותר לעשות החלקה רגילה מאחר והינה החלקה אלקלאית והינה מייבשת את השיער אך אם בכל זאת את עושה אז קודם כל צבע ורק לאחר מכן את ההחלקה מכיוון שההחלקה חייבת להיות על שיער הומוגני (אחיד) ואם כבר את עושה החלקה רגילה אז על שיער רטוב ומנוגב היטב מאחר ומים זה לחות שישמור לך ככל האפשר על השיער שלא ייהרס...בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, רק להבין..
דנה30/06/2013אחרי כמה זמן מהצבע ניתן לעשות את ההחלקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, רק להבין.. - תגובה
רוני חתוכה30/06/2013שלום רב
אין בעיה גם במיידי..צבע ומייד לאחר מכן ממשיכים בהחלקה ללא בעיות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חידוש החלקהיעל27/06/2013
הי,
אני זקוקה לחידוש שורשים לאחר החלקה יפנית. החידוש האחרון היה לפני 1/2 שנה ואז הספר המליץ לי לעשות בפעם הבאה החלקה משקמת.
השער שלי אכן נראה יבש ונפוח אך אני לא רוצה לעשות את המשקמת בגלל שהיא מסרטנת, לא נשמרת לאורך זמן ואני גם לא בטוחה שהיא תחליק לי את השיער החדש.
מה ההמלצה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חידוש החלקה - תגובה
רוני חתוכה28/06/2013שלום רב
החלקה משקמת הינה החלקה ברזילאית ולא מתאימה לחידושים בכלללל....ולא הבנתי מה הבעיה לעשות חידוש החלקה יפנית לאחר חצי שנה???
לידע כללי מינימום 4 חודשים ניתן לבצע חידוש אז מה הבעיה???
למה שטויות??? ממש מקומם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
יעל30/06/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהשני26/06/2013
שלום
האם ניתן לעשות פסים לבנים בשיער ע"י הבהרה בשמן על מנת שלא ייהרס?תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
רוני חתוכה26/06/2013שלום רב
בתשובה לשאלתך אי אפשר לעשות זאת בהבהרת שמן אך חשוב להבין מה הגוון הטיבעי של שיערך והכי חשוב כשעושים זאת חשוב להשתמש בחומרים מיוחדים ובידע רב כדי לא להרוס את השיער ולקבל את הגוון המבוקש...ייעוץ מומלץ לעשות לפני...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למינציהמירי26/06/2013
רציתי לשאול לגבי טיפול למינציה לשיער:
1. מה התהליך ,כמה זמן צריך להיות איתו?
2. האם יש בו קראטין ?והם אחר כך חייבים לחפוף בשמפו ללא מלחים?
3. האם יש פורמלין ,אותו חומר בעיתי שיש בהחלקה ברזילאית ? והאם היבוש במחליק לא יכול ליצור בעיה? אני תמיד מפחדת ליבש במחליק שלא ישרוף את השיער
תודה מראש על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למינציה - תגובה
רוני חתוכה05/07/2013שלום רב
טיפול כזה דורש את הטוב ביותר לא כתבת איזה סוג שיער יש לך!!!
אך יש בו קראטין שמתקן שיער פגום חייבים תמיד ללא קשר לחפוף בשמפו ללא מלחים אינו מסוכן בריאותית ןללא פורמלין שהינו מעבר לסיכון ולא מומלץ להשתמש במחליק...מקווה שעזרתי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה רגילה בשורשים אחרי החלקה יפניענת25/06/2013
האם ניתן לעשות החלקה רגילה בשורשים 6 חודשים אחרי החלקה יפנית
והאם ניתן להשיג תוצאות טובות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה רגילה בשורשים אחרי החלקה יפני - תגובה
רוני חתוכה26/06/2013שלום רב
השיער שלך עלול להיחתך... ומעבר לכך התיקון יעלה לך כפול...אז למה שטויות???
בשיער לא משחקים...חבל!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיערהודיה25/06/2013
שלום,
לאחר שצבעתי את השיער פעמיים אצל ספר ולא הייתי מרוצה מהצבע..החלטתי לקנות צבע מהסופר פארם (לוריאל..) גם בגלל המחיר..
אבל יש לי שאלה, איזה צבע נחשב ליותר איכותי? הצבע של המספרה או הצבעים שנמכרים בפארמים? ואם אלו של הפארמים לא מספיק איכותיים, האם יש סוג שנמכר בפארם והוא איכותי?
נמאס לי להיות שפנת הניסיון ולבזבז כסף אצל ספר שלא צובע לי לצבע שאני רוצה, למרות שאני מתארת בדיוק מה אני רוצה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער - תגובה
רוני חתוכה25/06/2013שלום רב
הבעיה שלך היא בחירת בעל המקצוע ולכן את שפנת ניסיון מעבר לכך את הולכת להפוך לשפנת מעבדה לפי רצונך לעשות לבד ולקנות צבעים בסופר לפי הימור!!!
צבעים צריכים לדעת לעשות ''ולבשל'' אותם כמו שצריך ע''י אבחנה מדוייקת ללא כל קשר הצבעים בסופרפארמים הינם באיכות ירודה של פיגמנטים ומינון נמוך של חומרי טיפוח ולכן את תביאי את עצמך לשני דברים:
1.שיער בעל צבע לא רצוי.
2.שיער יבש ולא איכותי כלל.
גשי לבעל מקצוע מוכר ידוע שלפחות יביא אותך למקום הנכון וא''חכ תמשיכי לבד אם זה יהיה אפשרי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער צבוע וניקוי פיגמנטמיכל24/06/2013
היי,צבע שיערי הוא שחור טבעי והייתי צובעת אותו בגלל שיערות לבנות עם צבע מספר 4 של הרבטינט- שזה סוג של חום כהה מאוד. לפני כשנה רציתי לעבור לצבע שטני והספר המליץ לי על ניקוי פיגמנטים-שעשיתי והרס לי מאוד את השיער,נהייה יבש ואיבד צורה וכמובן לא הגיע לצבע הרצוי. הצבע האחרון שלי בשיער ( שעבר עוד כמה וכמה צביעות מאז) היה חום כהה ושוב רציתי לצבוע לשטני. קניתי צבע 7N של הרבטינט ונהיה לי ג'ינג'י. הלכתי לתקן אצל ספר שצבע לי עם אפור כדי לנטרל את הג'ינג'י.כמובן שעוד נישאר קצת אבל הרבה יותר טוב.שאלתי היא כזאת:
1.האם בפעם הבאה אני צריכה שוב לצבוע עם אפור כדי שיוריד שוב את מה שנשאר מהג'ינג'י?
3.האם העובדה שעשיתי ניקוי פיגמנט בעבר מקלה על האפשרות לצבוע לשטני? הבנתי פשוט שצבע לא מבהיר צבע אז מה הפרוצדורה כרגע כדי להגיע לשטני בלי הפיגמנט המעצבן של הג'ינג'י?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער צבוע וניקוי פיגמנט - תגובה
רוני חתוכה25/06/2013שלום רב
את חייבת להגיע לייעוץ...קשה כך לדעת אך בעיקרון בכל מקרה את צריכה ניקוי נוסף מה שמקל על העבודה לתוצאה הסופית מאחר וביצעת ניקוי קודם...נשמח לארח אותך ולאבחן נכונה את שיערך...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיעררועי24/06/2013
שלום,
אשמח אם תענו לכל השאלות הממוספרות :)
אוךך השיער שלי הוא 2 ס"מ בערך, ואני רוצה לעשות החלקה בבית משום שאני מסתפר כל שבועיי/שלושה ם קצת, ולעשות החלקה כל שבועיים במספרה זה עסק יקר, רציתי 1.לדעת מאיפה אני יכול לקנות את החומרים? מה הכי מומלץ עבורי?
2. אם אני יעשה כל שבועיים החלקה זה מזיק לשיער?
3. ומה בנוגע להחלקה טבעית?
4.אני יודע שעדיף שמישהו מקצועי יעשה את זה אבל אני משכיב את השיער ומסרק אותו לצד, ככה שכשאני ימרח את החומר אני ידאג שהוא לא יגע בקרקפת, מה דעתך?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
רוני חתוכה26/06/2013שלום רב
בתשובה אחת לכל השאלות:בלתי אפשרי לעשות החלקה כלל וכלל על שיער של 2 ס''מ ובכלל אי אפשר לעשות זאת לבד בבית ואם השיער חשוב לך אל תתעסק עם זה כלל לבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת תגובה טעיתי באורך של השיער
רועי26/06/2013שלום רב,
שגיתי באורך שיער התכוונתי לעשות החלקה על 5 ס"מ בערך
חבר שלי עשה החלקה כימית במספרה על אורך כזה..
1. אם אני יעשה החלקה כימית כל שלושה שבועות זה יזיק לשיער?
2.אולי אופציה יותר טובה זה גם החלקה טבעית?
3.ראיתי שיש קרם כזה שמורחים על השיער בבית וזה מחליק את השיער?
תודה רבה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת תגובה טעיתי באורך של השיער - תגובה
רוני חתוכה27/06/2013שלום רב
אין לך אופציה כזאת כל 3 שבועות לעשות החלקה רק 4 חודשים שיער שעבר החלקה יישרף ואין דבר כזה החלקה טיבעית וכל מוצר החלקה שמתווסף לו מנטרל יישרוף לך את השיער..לטובתך לא כדאי לא מומלץ ואסור...האמן לי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה רק עוד שאלה
רועי27/06/2013שאלה רק כדי לחדד את התמונה, אם כשאני עושה את ההחלקה אני כם מסתפר קצת, איך יישרף לי השיער אם אני כל פעם מסתפר ועושה את ההחלקה על שיער "חדש"..?
איזה ספריי/קרם אתה ממליץ להשתמש לשיער עבה ודי חסר חיוניות? אני רוצה שזה ייתן לשיער מראה מבריק ומרקם הכי קרוב לשיער רך וחלק..
אני משתמש בווקס וזה סבבה אבל אנימרוצה להוציא מהשיער את המקסימום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה רק עוד שאלה - תגובה
רוני חתוכה05/07/2013שלום רב...
אם אורך השיער סביר אז אין בעיה...חייב שמפו ללא מלחים מסיכה עשירה בלחות ושמן קראטין לאחר חפיפה תמיד...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות...שיר22/06/2013
grc yuc,
לפני חודשיים עברתי הבהרה קלה משיער שחור צבוע לשיער חום כהה. ביום חמישי האחרון עשיתי שוב צבע (קצת יותר בהיר ממה שהיה לי) וגוונים שיצאו כתומים מדי.. האם אני יכולה לצבוע מחר-מחרתיים לבלונד אפר בהיר על מנת לנטרל את הכתום ולקבל גווני בלונד בינוני- כהה?
אודה לתשובתכם המהירה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות... - תגובה
רוני חתוכה05/07/2013שלום רב...
שיער כמו שלך חייבים לראות מראש כדי להבין בדיוק מה עשית ולאן אפשר להביא אותך למקסימום מושלמות...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרתי לאחר בירור מחיראופיר21/06/2013
היי
יש לי שיער גלי עם תלתלים שמתחילים לא צמוד לקרקפת.
לפני שנה עשו לי החלקה של-שוורצקופף שלא היתה מוצלחת.
היום אני שנה בלי החלקה ובלי צבע בכלל כבר כמה שנים ורוצה לעשות החלקה יפנית.
שאלה-לשיער באורך הכתפיים גלי ועבה אבל לא מאוד 1000 ש"ח ליפנית זה לא מעט??
בנוסף האם אחרי זה אצטרך לקנות חומר מיוחד לשיער כמו מסכה ושמפו מיוחד מהספר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרתי לאחר בירור מחיר - תגובה
רוני חתוכה21/06/2013שלום רב אופיר
החלקה יפנית מתומחרת לפי אורך שיער 1000 ש''ח זה לאורך סטנדרטי אם השיער מלא עבה אז ייתכן שתהיה תוספת קלה במחיר אך השיער ייראה חלק מושלם ובריא...
לאחר שהבאנו אותך לנתון הזה אתה צריך לשמור על איכות השיער ולהשתמש בשמפו בסיסי אך חשוב מאוד ומסיכה לטיפול חד או דו שבועי וקראטין שזהו שמן ייחודי לאחר החפיפה להגנה על השיער בלבד...פרטים נוספים אסביר בפרוטרוט לכשתגיע...נשמח לארח אותך...שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לעשות ניקוי פיגמנט בכל מצבנטע21/06/2013
שלום,
השיער הטבעי שלי הוא חום כהה, אני צובעת מידי פעם בבית לבד והשיער לפי דעתי כהה לי מידי היום (לא שחור אבל חום ממש ממש כהה) ובכלל אני חושבת שחום בהיר הרבה יותר יתאים לי. פעם אחרונה צבעתי בבית עם שטיפה לפני כשלושה שבועות.
הלכתי לייעוץ במספרה לגבי ניקוי פיגמנט ונאמר לי שאי אפשר לחזור לצבע הטבעי של השיער ואם אני רוצה להגיע לשיער חום בהיר הדרך היחידה היא לבצע הבהרה. כמו כן היא אמרה לי שגם מהצבע הטבעי שלי (שהוא חום כהה) אי אפשר גם ככה להגיע לחום בהיר רק מצביעה כי זה לא ייתפוס. אני חוששת מאוד מהבהרה שפשוט תגמור לי את השיער ותייבש אותו. הספרית אמרה שזה לא בהכרח מייבש ותלוי איך עובדים עם החומר אבל אני עדיין חוששת מאוד. השיער שלי עבר כמה פתיחות תלתלים ולקח לי לא מעט זמן לשקם את השיער ואני ממש לא מעוניינת לחזור למצב של שיער מטאטא יבש ומזעזע.
האם באמת פשוט אי אפשר לבצע ניקוי פיגמנט בשיער שלי? האם יש תנאים מסויימים לביצוע ההליך הזה בשיער?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אפשר לעשות ניקוי פיגמנט בכל מצב - תגובה
זאב לוין21/06/2013ניתן לבצע תהליך של ניקוי פיגמנט כהה ועל ידי כך להגיע לצבע רצוי וגם ניתן לבצע את צביעת השיער לגוון שיער טבעי.
*תהליך זה ממליץ לבצע עצל בעלי מקצוע מקצועיים בלבד מכיוון שזה דורש הרבה נסיון וידע בתכום.
בהצלחה, תמיד לשירותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


