מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוספת שיעראירה07/04/2013
שלום לכולם
אני עשיתי תוספות שיער משיער בתולי אירופאי
התוספות היו עליי כשנתיים.. עם מילואים...כל פעם שחיברו לי אותם מחדש גזרו את הקצוות של הדבק והם התקצרו קצת
עדיין ארוך כי קניתי אותם ארוכים מאוד
עכשיו הם באורך השיער שלי
בפעם הבאה אני לא רואה צורך לחברם מחדש
השאלה שלי
האם ניתן למכור אותם למישהו?!
הם עלו לי הרבה כסף וחבל לי שהם ישכבו אצלי בארון
לא רוצה למכור לספר שעשה לי את זה.. כי אני די בטוחה שהוא עשה לי קופה.. ובטח ינסה לעשות עליי שוב קופה כשאני אנסה למכור לו את זה חזרה
ועם מעניין אותכם
7,000 אלף ש"ח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת שיער - תגובה
רוני חתוכה07/04/2013שלום רב...
ספרים לא קונים שיער משומש ובטח לא במחיר שכזה ואם מישהו ייתן לך 1000 ש''ח תחטפי...כך או כך עדיף שתתרמי את השיער לאנשים שזקוקים מאוד לשיער למשל בבית חולים תל השומר ישנו מקום שאנשים חולי סרטן מקבלים תרומות מבעלי מקצוע כמוני שמתעסקים בתחום תוספות שיער ומצווה גדולה היא לעזור לאנשים אלו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה!!!!!!!!!הילה06/04/2013
היי עשיתי החלקה במספרה אצל הספר שלי ההחלקה עוד לא ידועה לי מעבר לכך שהבנתי שזה סוג של החלקה יפנית יש לי נשירה חמורה כבר במשך חודש וגם ההחלקה יצא על הפנים מה אני עושה?!!1גם בשביל לתקן את השיער וגם עם יש אופציה לעשות חידוש עם החלקה אחרת?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מומלץ לעשות החלקה שיש נשירת שיער
נינה07/04/2013חמורה!!! רק אחרי שהנשירה תיפסק תוכלי לעשות החלקה. אם תעשי החלקה שהשיער נושר חזק הנשירה רק תחמיר את המצב......עלייך לטפל בו בשמפו+אמפולות לנשירה לחיזוק השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער נפוחספיר05/04/2013
שלום.
השיער שלי נורא נפוח. אחרי מקלחת כשהוא עוד רטוב עד לח הוא מדהים, אבל כשהוא מתייבש הוא מתחיל להתנפח נורא, ועכשיו בתקופה הזאת שיש הרבה רוחות הוא ממש עף לי ונהיים הרבה קשרים. השיער שלי חלק ולכן אני לא חושבת שאני צריכה החלקה, ואין לו קצוות מפוצלים ויובש, אז למה הוא נורא מתנפח? אני גם לא משתמשת בכלל במחליקים ובפנים, וגם לא בשום קרם. פשוט חופפת וזהו.
חשבתי לעשות דילול, אבל אז שמעתי שלאחר כמה זמן מהדילול השיער מתנפח עוד יותר, אז אמרתי לא תודה...
השיער שלי עבה ונפוח במיוחד בקצוות (אם כי אין לי קצוות מפוצלים), אז חשבתי שאולי אפשר לעשות דילול לא ממש מהשורש? אם יש כזה דבר.
מה אני צריכה לבקש מהספר כדי להביא לשיער שלי את הטוב ביותר?
אשמח לשמוע עצות. תודה רבה!
שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער נפוח - תגובה
רוני חתוכה07/04/2013שלום רב ספיר
החלקת שיער הינה דבר מורכב ורציני מאוד את לא צריכה לעשות כלום רק להגיע לספר ולבקש נתון שלשם את רוצה להגיע ולשם הוא צריך להביא אותך ובביטחון מלא!!!
וגם לא חייב שזה יהיה חלק מקלות אלא מראה חלק טיבעי.
ממליץ לך לבצע את ה''ריבונדינג X'' שהינה החלקה ייחודית בטיחותית ללא מגבלות של חפיפה ואסיפת השיער לאחר מכן 'כך שהשיער שלך ייראה בריא חלק מבריק וטיבעי...!!!
גם יוקו סיסטם מעולה בשביל להוריד נפח ולצמיתות!!!
שלא תעיזי לדלל שיער כי את תנפחי את שיערך יותר!!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנת מרכך שיער בביתאנונימית04/04/2013
שלום,
נתקעתי ללא מרכך ואני חייבת לחפוף היום.
יש לכם אולי פיתרון להכנת מרכך שיער בבית ?
תודה רבה מראש לעוזרים (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה דחווףףףףף בבקשה תענו מהר !
אנונימית04/04/2013זה ממש מממששש דחוףף ! אז אני צריכה תשובה מהר תודה (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה דחווףףףףף בבקשה תענו מהר ! - תגובה
רוני חתוכה07/04/2013גשי לחנות הקרובה ותקני... די כבר עם השטויות באמת!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה ברזילאיתרואנה02/04/2013
יש לי כמה שאלות.
1.עשיתי החלקה ברזילאית, רציתי לדעת האם זה בסדר שאני חופפת כל יום או שיש עם זה בעיה?
2.אמרו לי שיום אחרי ההחלקה עליי לעשות עם מחליק בחפיף כדי שהתוצאות יהיו יותר טובות, עשיתי זאת פעם אחת אך אנשים אמרו לי ( לא הספר.. אנשים אחרים) שאם הייתי עושה יותר... התוצאות יהיו יותר טובות.
יש אמת בדבריהם?
3.אני משתמשת בשמפו של נטורל של קרטין טהור מיוחד להחלקות.
אם אני נתקעת בלי שמפו הבנתי שאפשר להשתמש בשמפו של תינוקות שהוא ללא מלחים.האם זה נכון? האם אפשר להשתמש בשמפו תינוקות בקביעות או לפחות לתקופה ארוכה יותר ?
4......אחרונה חביבה....האם יש פסול בלשים בושם כלשהו על השיער או איזה ספריי כלשהו שהוא כמו בושם? האם זה הורס או משפיע לרעה על ההחלקה?
תודה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה ברזילאית - תגובה
רוני חתוכה02/04/2013שלום רב...
ראשית לאחר ההחלקה לא מומלץ לחפוף יום יום מאחר ואת גורמת להחלקה לפוג יותר מהר.
שנית ,לא מומלץ כלל וכלל להשתמש בשמפו של תינוקות כי אין לך שיער של תינוק גרוע מכך יש לך שיער פגום ולכן השיער דורש חומרי טיפוח מזינים הנימצאים בשמפו המיועד לכך ובתינוקות אין לכן לא רק ללא מלחים אלא הייעוד של השמפו קוסמטית לשיער שלך.
שלישית ,ישנו בושם ייחודי לשיער אך בושם רגיל מייבש את השיער מאחר והינו מכיל אלכוהול במינון גבוה...לא כדאי!!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מחומצן הופך לירוק.....טל02/04/2013
שלום לכם מכובדיי,
אני מחמצנת את השיער שלי עם בלונדור+מי חמצן 9% באופן קבוע
כבר זמן מה ובחפיפה משתמשת גם בסילבר לשמירה על הצבע פלטינה.
הפעם, משום מה ולא לאחר החמצון אלא לאחר כחודש, השיער שלי קיבל גוון
ירקרק. האם יש סיבה לכך ומה הפתרון?
אודה לכם על תשובה מהירה.
תודה מראש ושבוע נפלא,
טל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מחומצן הופך לירוק..... - תגובה
רוני חתוכה02/04/2013שלום רב טל...
כנראה שיערך בא במגע עם חומר כלשהו שיצר ריאקציה לגוון של הצבע ויצר את הגוון הירקרק אולי חומר עיצוב כלשהו או כל דבר שלא התייחסת אליו או לחילופין ייתכן ולא הבהרת את השיער טוב והסילבר יצר את הירקת גם זו אפשרות...
פיתרון:להרטיב את השיער טוב טוב למרוח בלונדור על שיער רטוב ומנוגב היטב המתנה של כ-10 עד 20 דקות על השיער הירוק והכל יסתדר לך עם השמפו סילבר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מתאים לשיעררותה29/03/2013
יש לי שיער גלי עברתי החלקה עם קרטין, אני חופפת עם שמפו מתאים שקיבלתי במספרה.
אבל יש בעיה והיא לאחר חפיפה יש לי קירזולים { משהו כמו שיער שעשו לו צמות לאחר חפיפה, וכשמפזרים יש זיג זגים על השיער} וזה רק בשיער שמיסביב לפנים , אני שמה סרום ומעבירה עם מיברשת של פן ומיבשת כך שהפן לא קרוב מידי לשיער, ועל שיער לח .
שאלתי מדוע יש לי את הקירזולים האלה, ליפני ההחלקה לא היו לי ביכלל קירזולים, והאם אני יכולה להישתמש במסכה לשיער כמו של פנטן או שחייבת מסיכה שמוכרים במספרה, ולגבי סרום האם רק סרום לשיער שעבר החלקה, או אפשר גם סרום ארגן , תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רותה
נינה30/03/2013הקירזולים שנהיה לך בשיער סביר להניח שבגלל ההחלקה זה נשרף והשיער נהיה יבש... ולכן השיער יתקרזל לך מה שלא היה לפני ההחלקה. עדיף ורצוי לך לשים מסכה טובה ואיכותית מאשר מסכה פשוטה... המסכה הכי טובה שתשקם את השיער והשיער יראה טוב ובריא זה רק של קרסטס!!!. סרום את יכולה לשים כל חברה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסיכה לשיער
רותה30/03/2013ראשית רוב תודות על תשובה מיקצועית ומהירה, ואם תוכלו ליכתוב לי היכן ניתן לירכוש את המסיכה והם יש באשדוד, תודה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת המסכה תוכלי לקנות במספרות...---
נינה30/03/2013תקני את המסכה של קרסטס נוטריטיב , המסכה מעולה הכי טובה שיש!!! היא הכי יקרה אבל שווה כל שקל את תהיי מרוצה מהמסכה כבר בשימוש הראשון!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול מתאים לשיער - תגובה
רוני חתוכה02/04/2013שלום רב רותה...
לא ציינת איזה שיער יש לך...???
טיבעי,צבוע,מובהר....
חשוב לדעת פרטים אלה לתשובה נכונה עבורך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת צבע דחוףףףליהי29/03/2013
שלום צבע שיערי הטבעי הינו חום כהה מאד ולא צבעתי מעולם
ברצוני לקבל צבע בלונד דבש נקי(ללא פיגמנט כתום)
באיזה דרגת צבע עליי לצבוע(9,10,11,12) ואיזה אחוז חמצן או אולי לערבב שני גוונים בכדי לקבל את התוצאה הרצויה,יש לי אפשרות לרכוש צבע מקצועי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת צבע דחוףףף - תגובה
רוני חתוכה02/04/2013שלום רב...
לא מומלץ בשיער בתולי לצבוע את השיער לבד כי עלול איזור השורש להתבהר יותר מקצוות השיער מה גם שחייבים בצביעה ראשונית אבחנה מדוייקת כדי שלא תהיה לך ירקת בפגמנט מסויים של חום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאת צבע דחוףףף - תגובה
רוני חתוכה07/04/2013שלום רב
צביעת השיער ב-12 צבע בסיס וחמצן 9%= 50 דקות המתנה תביא אותך לצבע הרצוי..
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו טיפולי לאחר החלקת שיערעדן29/03/2013
לפני חצי שנה עברתי החלקה ברזילאית בשיער ומאז אני מקפידה לחפוף רק בשמפו ומרכך מיוחדים ללא מלחים. לאחרונה החלו להופיע קשקשים ואני לא מצליחה למצוא באינטרנט המלצה לשמפו מיוחד שמטפל בקשקשים, ומתאים לשיער לאחר החלקה שלא מכיל מלחים.
אם מישהו/י יכול/ה לעזור לי אני ממש אשמח
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמפו טיפולי לאחר החלקת שיער - תגובה
רוני חתוכה02/04/2013שלום רב...
שמפו סנסיאנס מבית שיסיידו הינו מוצר המטפל בקשקשים ללא מלחים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על מכונת תספורתמתן28/03/2013
שלום,
ברצוני לרכוש את מכונת התספורת לשימוש עצמי Moser 1884
רציתי לדעת האם המכונה מומלצת?
סה"כ בחרתי במכונה הזו מכיוון שאני צריך מכונה איכותית עם מסרקי הגבהה של עד 25 מ"מ. הבנתי שאין כ"כ הבדל בינה לבין Moser 1871 שמעט יותר זולה רק שה1871 מגיע עם מסרקים רק עד 12 מ"מ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה על מכונת תספורת - תגובה
רוני חתוכה02/04/2013שלום רב...
שניהם מצויינים...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפה ללא אמוניה וחמצן.היכן להשיג?סיגל24/03/2013
אני מעונינת לעשות בשיער שטיפה. לא צבע ! אך על רוב המוצרים כתוב ללא אמוניה.
הבנתי ששטיפה שיורדת לגמרי אחרי כמה חפיפות אינה מכילה אמוניה אך גם לא חמצן.
היכן ניתן להשיג שטיפה כזאת?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטיפה ללא אמוניה וחמצן.היכן להשיג? - תגובה
רוני חתוכה24/03/2013שלום רב...
ניתן להשיג רק במספרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לקנות בסופר פארם של לוריאל אני
נינה27/03/2013מרוצה וזה ללא אמוניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהלילך24/03/2013
שלום רציתי לדעת מה ההבדל בין החלקה ברזילאית לבין טיפול קראטין לבין החלקה צרפתית ?
השיער שלי גלי ...מה מומלץ ?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה - תגובה
רוני חתוכה24/03/2013שלום רב
החלקת קראטין הינה החלקה שעובדת בדומה להחלקה ברזילאית רק כשלאחר 4 שעות ניתן לחפוף ולראות תוצאות מתאימה לשיער בלונד מובהר נפוח ופגום מאוד סברה וקליאופטרה והינה החלקה זמנית.
החלקה יפנית הינה קבועה ולצמיתות רק שיש סוגים של חברות כגון:צרפתית גרמנית סינית וכו' חלקן טובות חלקן פחות מבחינת איכות אך לא ההחלקה עושה את ההבדל אלא האבחנה הנכונה של בעל המקצוע...שיער גלי??? ייצא לך מעולה!!!
חג שמח ומבורך!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיעראפרת20/03/2013
שלום,
צבע שערי המקורי הוא חום כהה וצבעתי לשחור (בשטיפה).
רציתי לדעת אם אני אקנה צבע שהוא אדום (גם שטיפה) האם זה ייתפס לי על השחור שיש לי או שאני אהיה חייבת ללכת לעשות הבהרה?
תודה,
אפרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער - תגובה
רוני חתוכה21/03/2013שלום רב...
שטיפה זהו צבע שיש לו זמן תפוגה והוא יורד מן השיער בקצב שלו...
בדרך כלל זה לוקח 24-25 חפיפות לעיתים יותר ורק אז בידקי על קצוות שיער
את התוצאה של הצבע האדום ואז להחליט...אם את רוצה מיידי אז עושים ניקוי קל בהבהרה....בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיבה/15/03/2013
גילית כמה שערות שיבה בגיל 22!!! בתקופה האחרונה ראיתי 3-4 שערות כל פעם בזמן אחר
זה נורמלי ? זה קורה או שזה סימן לא טוב ..שיהיה לי שיער שיבה מוקדם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיבה - תגובה
אבישי אבן16/03/2013שלום. אין צורך להילחץ מכמה שיערות בודדות. זה לא מבטיח שתלביני מוקדם. אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה. אבישי אבן ״המספרה״ חג שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה אמריקאית...?רינה15/03/2013
שלום רב,
שוקלת לבצע החלקה. שמעתי על החלקה אמריקאית שטוענים שאינה פוגמת בשיער ואף משקמת אותו. החלקה יפנית אני לא כל כך רוצה כי השיער יוצא מקלות ואני אוהבת שיש תנועה יותר טבעית בשיער.
חשוב לי לציין שהשיער שלי עבר מספר פתיחות תלתלים והתהליך הזה פשוט ייבש לי את השיער בצורה נוראית והשאיר אותו פגום. כיום אני שנה אחר הפתיחה האחרונה ומצב השיער טוב יותר הודות לשמפו ומסיכות מיוחדות שהשתמשתי בהם.
מה זו החלקה אמריקאית והאם היא כדאית? ממש לא בא לי לפגוע בשיער שלי שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה אמריקאית...? - תגובה
אבישי אבן15/03/2013שלום. בהחלט יש מקום לשיקום השיער ואף להחלקתו באופן טבעי יותר, מה שכן צריך לשמור על איכות השיערה בזמן תהליך העבודה עליו, שזה האלמנט הכי חשוב לתוצאה מדוייקת כי השיער כרגע במצב שביר מאד, החלקה יפנית לא ממולצת בשבילך. אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה, חג שמח אבישי אבן ״המספרה״.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


