מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הבהרה בשמןאורפז07/05/2013
שלום רציתי לשאול עם הבהרה בשמן פוגעת בשיער,שמעתי שיש גם הבהרה בקרם,מה הדרך הכי מומלצת שלא פוגעת בשיער?תודה רבה
(השיער שלי הוא חום כהה ואני רוצה להגיע לשטני אפור ולא לבלונד,שאלתי בנוגע לצבע מבהיר אך נאמר לי שמכיוון ששיערי צבוע חייב לעשות ניקוי )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה בשמן - תגובה
רוני חתוכה07/05/2013שלום רב
הבהרת שמן אינה פוגעת בשיער אך חייבים להגיע לייעוץ לאבחון מצב שיערך מבחינת טקסטורה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך השיערהלנה מגדל07/05/2013
שלום,
אני נואשות מנסה להאריך את השיער, הוא באורך של השכמות שלי בערך וכל פעם הקצוות מתייבשים ואני נאלצת לגזור והוא לא אורך וזהו, השיער דק מאוד ודי חלק ונוטה להיות יבש
כבר השתמשתי בכל התכשירים,שמנים,מסכות האפשריים, האם אין סיכוי להאריך אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת לדעת גם
נועה18/05/2013אני באותו מצב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורך השיער - תגובה
אבישי אבן22/05/2013היי ליאנה. בהחלט חד משמעית! אשמח שתגיעי אלי למספרה ליעוץ כמובן ללא תשלום..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרהאורפז02/05/2013
שלום
אני מעוניינת להבהיר את השיער לצבע שבתמונה,צבע בשיער הטבעי שלי הוא חום כהה ניסיתי להבהיר לצבע זה עם 8.1 עם גוון משני של אפור ותמיד יוצא כתום גם שאני משתמשת ב6 אחוז חמצן ,השאלה שלי היא אם ברצוני להגיע לצבע זה בדיוק עליי לבצע הבהרה..ואם כן ישנו חומר הבהרה שלא הורס את השיער?תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
רוני חתוכה02/05/2013שלום רב
בעיקרון היית צריכה לצבוע בצבע מבהיר אך מאחר ולא עשית זאת ישנו צבע ייחודי שמבהיר את השיער ללא כל נזק ולכן חייבת להגיע לייעוץ בכדי לאבחן נכונה ולקבלת הצבע המבוקש והמושלם!!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שרוף מהחלקהיונית01/05/2013
כתוצאה מהחלקה יפנית נשרף השיער . לאחר שבוע הספר עשה שיקום לשיער , תהליך שארך כ 3 שעות. השיקום עזר לתקופה של חודש בלבד. היום השיער די שרוף ויבש.
1. האם ניתן לשקם אותו אחרי תהליך החלקה לקוי ושהשיקום יחזיק מעמד.
2. מה מומלץ לעשות בעוד כ 5 חודשים כאצטרך חידוש של ההחלקה? האם לעשות שוב החלקה יפנית או החלקה מסוג אחר? השיער שלי טיבעי ואינו צבוע.
אנא המלצתכם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שרוף מהחלקה - תגובה
רוני חתוכה02/05/2013שלום רב
שיער טיבעי אינו אמור להישרף מהחלקה מאחר והינו בתולי ואם נשרף השיער לדעתך חייבת להגיע לייעוץ נוסף בכדי לקבל חוות דעת נוספת ונכונה שורשים אין בעיה לבצע לכשיגדלו בעתיד וללכת למישהו שמבין בתחום זה.
מזמין אותך לייעוץ וחוות דעת נוספת לעזרה ממשית בשמחה...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי זה קרה!!
רונית06/05/2013כשהשיער נשרף מהחלקה זה אומר דבר אחד - מי שעשה את ההחלקה אינו יודע ואינו מבין בזה! לצערי גם אני חוויתי החלקה לא נכונה והשיער שלי נשרף. כמובן שלא עשיתי שוב החלקה (למדתי את הלקח שלי) ואני נותנת לשיער לצמוח ללא תכשירים, במקביל אני גם לוקחת את ה HNS קומפלקס של סולגאר זה תוסף תזונה שמשקם את השיער ומחזיר לו את הברק והבריאות הטבעית ואני כן שמה לב שמראה השיער משתפר. אני ממליצה לך לא לעשות שוב החלקה (בטח שלא אצל מי שעשית) ואולי באמת לפנות לייעוץ ולמישהו שמבין בתחום שיציע לך אלטרנטיבות אחרות לשקם את השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת ריבונדינגאורפז01/05/2013
שלום
האם החלקת ריבונדינג משקמת את השיער לצמיתות ?תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת ריבונדינג - תגובה
רוני חתוכה02/05/2013שלום רב...
החלקת ריבונדינג הינה החלקה יפנית משקמת המתאימה להחלקת כל שיער כמעט...!!!
שאלתך הינה כללית וחשוב להבין מה היית רוצה בדיוק שתעשה בשבילך ומה נכון להיום עבר שיערך אם בכלל.
השאלה שלך צריכה להיות נקודתית אך בעיקרון כן היא משקמת...
יום טוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היהפוך כושי עורו?שרון28/04/2013
היי, אני בת 25 עם שיער ארוך- עד הגב התחתון בערך
כל החיים היה לי שיער מתולתל לעיתים אפילו בקבוקים
בשנתיים האחרונות הוא ממש נהיה כמעט חלק
איך אני מחזיקה אותו לקדמותו אם בכלל אפשר
וממה זה קורה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היהפוך כושי עורו? - תגובה
רוני חתוכה29/04/2013שלום רב
לעיתים אצל נשים רבות שיער משתנה עם השנים כתוצאה משינויים הורמונליים ועתיד לחזור שוב להיות מתולתל ולפעמים גם לא...
ניתן לעשות סילסול על מנת לקבל את תלתלייך בחזרה ולגשת למישהו מקצועי שיביא אותך לתוצאות הרצויות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים בשיערמורן28/04/2013
שלום
יש לי שאלה קצת מוזרה- רציתי בבקשה לדעת האם יש דבר כזה גוונים במתכונת של "שטיפה" שאחרי כמה חפיפות לא ישארו גוונים והשיער יחזור להיות בצבע שלו...
תודה רבה וערב טוב :)
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים בשיער - תגובה
רוני חתוכה28/04/2013שלום רב...
אין דבר כזה!!!
אך תוכלי לעשות תוספות שיער ללא שטויות בשיערך בגוון בלונד ספציפי שתבקשי ולהוריד ולהחזיר כאוות נפשך וזה תמיד שלך...!!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרום לשיקוםאורפז28/04/2013
שלום
רציתי לשאול אם השימוש בסרום קראטין בשמש מזיק לשיער שכן זהו סוג של שמן?תודה מראש על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרום לשיקום - תגובה
זאב לוין28/04/2013שלום שני
מומלץ בשמש להסתיר את השיער כדי שלא יזיק
אבל לגבי השאלה שלך השמן לא המור להגביר את הנזק לשיער בשמש
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוני לא מסתדר....נינה27/04/2013
הי , יש לי פוני בובה ובזמן האחרון הוא לא מסתדר לי הוא לא נשאר חלק מקלות... למרות שאני מעבירה עליו בבוקר פן ושמה ספריי מקשה אח"כ שישאר איך שסידרתי אותו... וזה נורא מעצבן אותי... שאר השיער נשאר חלק...ומרוב התעסקות בפוני עם הפן חלק מהפוני יתקצץ קצת וטיפה נשרף למרות שאני עושה פן ממרחק...אבל לא שמים לב שהוא התקצץ כי הקצוות באותו אורך... יש לכם טיפ לתת לי איך לעצב את הפוני שישאר חלק ולא יתעקם וישאר מסודר? והשיער שיתקצץ לי יגדל בחזרה.? [דרך אגב אני מטפלת בשיער במסכה ושמפו ואמפולה הכי טובים] תודה מראש על התשובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוני לא מסתדר.... - תגובה
רוני חתוכה28/04/2013שלום רב
ברור מאיליו שככל שמשחקים עם מחליקים ופנים על השיער הוא נשרף ונהרס ומאבד את הטקסטורה ואחיזה נכונה של מראה ישר.
לכן ממליץ לך לבצע החלקה משקמת ''ריבונדינג'' שהינה החלקה בטיחותית ולאו דווקא מקלות אם אינך רוצה חלק יותר מידי אך כמובן חייבת להגיע לייעוץ על מנת לאבחן ולראות היטב במה מדובר...כמו כן לא ציינת האם שיערך טיבעי או צבוע אך בעיקרון אין לך בעיה לעניות דעתי וממה שציינת לעשות זאת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא החלקה אמריקאיתרינה27/04/2013
שלום רב,
עשיתי 5 פתיחות תלתלים ב6 השנים האחרונות, ועל אף שהתהליך התבצע על ידי ספר מצוין ומיומן, מפתיחה לפתיחה השיער שלי פשוט התייבש מאוד ונהיה שביר מאוד. עכשיו אני שנה לאחר הפתיחה האחרונה, השיער השתקם (לא לגמרי) אבל מצבו יותר טוב לעומת מה שהיה. שמעתי על החלקה אמריקאית שאמורה לשקם את השיער וגם לא מחליקה לגמרי את השיער למצב של מקלות (אני לא רוצה חלק לגמרי).
האם באמת מומלץ לבצע החלקה מסוג זה על שיער שניזוק מפתיחות תלתלים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא החלקה אמריקאית - תגובה
רוני חתוכה28/04/2013שלום רב...
את לא בוחרת את ההחלקה את בוחרת את האבחנה הנכונה עבורך בשביל התוצאה המבוקשת...נשים מבקשות החלקות כאלה ואחרות ע''פי מידע שהן קוראות באינטרנט ולא מבינות שמה שקובע את סיפור ההצלחה הוא: אבחנה מדוייקת ואמירה מראש של בעל המקצוע של ההולך להתרחש בשיערך...אני אישית הייתי ממליץ לך על ה''ריבונדינג''!!!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי שאגיע למספרה שלך. כמה זמן
מאיה28/04/2013אורך התהליך של החלקת ריבונדינג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי שאגיע למספרה שלך. כמה זמן - תגובה
רוני חתוכה28/04/2013שלום רב...
אשמח לארח אותך ולהביא אותך למקום הרצוי בשמחה.
תהליך ההחלקה הינו בין שעתיים לשלוש שעות.
בברכה ובהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מבינה שנטחן פה הנושא של ההחלקותLula26/04/2013
אבל לאור כל מה שקראתי לא מצאתי את התשובה שאני מחפשת.
לפני כמעט 10 שנים עשיתי 3 פתיחות תלתלים שהרסו לי כליל את השיער. לאחר מכן עשיתי פתיחה ברזילאית ששיקמה לי מאוד את השיער אך לא עשתה לי חלק כפי שאני רוצה. יש לי ספר שעושה 2 סוגי החלקות: אחת יפנית של שוורצקוף והשנייה צרפתית של לוריאל. אני מתלבטת לאיזה שיטה ללכת..יש לי שיער מלא, נפוח ומתולתל מאוד...אני אשמח לתשובה אם אפשר חד משמעית ולא תשובה של ללכת למומחה כי אני גרה בצפון הרחוק ואין לי נגישות לחפש כרגע...במידה ואתם צריכים תמונה של השיער שלי בכדי לאבחן אשמח להעלות כאן תמונה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מבינה שנטחן פה הנושא של ההחלקות - תגובה
זאב לוין26/04/2013שלום רב.
לא משנה מאיזה חברה יעשו לך את ההחלקה, חשוב מאוד שמעצב השיער שמבצע את התהליך צריך להיות מאוד מאומן ומקצועי ואז התוצאות היו בהתאם לציפיות
וגם אפשרי לשלב אחרי טיפול של החלקת קרטין(ברזילאית)
בהצלחה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מבינה שנטחן פה הנושא של ההחלקות - תגובה - תגובה
רוני חתוכה26/04/2013נכון מאוד!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברצוני לדעת איזו החלקה עושה את
Lula26/04/2013העבודה בצורה המקסימלית והטובה ביותר.
האם אתה אומר כי שני ההחלקות עושות את אותה העבודה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברצוני לדעת איזו החלקה עושה את - תגובה
רוני חתוכה26/04/2013שלום רב
1.החלקת שיער זהו חומר.
2.החומר הינו ביד היוצר.
3.צריך לדעת להתאים את החומר לסוג השיער.
4.לבחור מבחינת המותג את החומר הטוב ביותר לעבוד עימו.
5.לבצע אבחנה מדוייקת.
תקשיבו טוב טוב: אתן לא קונות החלקת שיער מן הספר שלכם!!!
אלא קונים את האבחנה של הספר... ובאמצעות התשובות שהוא נותן לכם אתן תדעו האם הוא טוב עבורכן או שלא.
באמצעות החומר הטוב ביותר והאבחנה המדוייקת תקבלו את הטוב ביותר פשוטו כמשמעו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער פגום ויבש לאחר החלקה יפניתאלברט26/04/2013
שלום רב,
יש לי שיער מטולטל בעל נפח, ואני לקראת הארכת שיער, עשיתי החלקה יפנית פעמיים בתקופה של כ-8 חודשים ועכשיו ארך לי השיער ומהשורש השיער שלי מטולטל וזה לא נראה יפה ולא נוח לסידור לכן אני מעוניין לעשות החלקה נוספת אבל השיער שלי פגום ויבש למרות שאני משתמש בתכשירים יעודיים שהמליץ לי הספר (שמפו ומסיכה של החברה אגו).
האם מומלץ לעשות החלקה נוספת?
מדוע התכשירים לא עוזרים בשיקום השיער?
האם מותר לסדר את השיער עם פן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער פגום ויבש לאחר החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה26/04/2013שלום רב
החלקה יפנית הינה עניין רציני ומורכב עד מאוד.
שורשים צריך וניתן לעשות כל פעם מחדש ואם שיער שעבר החלקה יפנית לא נראה במיטבו ניתן לתקנו ולשפרו אך חשוב מאוד להגיע לייעוץ כשהשיער חפוף ויבש מבעוד מועד כדי לאבחן את מקור הבעיה.
חומרי טיפוח יש למכביר וחשוב להתאים את המוצר לשיער אך כמו כן לתת חומר טיפוח עשיר במינרלים וקראטינים ללא מלחים להמשך טיפוח בסיסי לשיער.
חשוב לדעת איזו החלקה התבצעה למרות שזה לא הגורם שימנע מלתקן את המראה היבש וניתן לתקן החלקה יפנית בהחלקה יפנית ייעודית אך כמובן שוב חייבים להגיע לייעוץ לפני ולאיבחון נכון של השיער.
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער פגום ויבש אחרי החלקה יפנית
אלברט28/04/2013יש לך המלצה על ספר מקצועי מומחה להחלקות באזור צפון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער פגום ויבש אחרי החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה28/04/2013שלום רב
מצטער...לא מכיר אנשים בתחום זה בצפון...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גווניםדינה24/04/2013
אני עושה גוונים, מזה מספר שנים. עקב שיער שיבה צובעים לי את השיער בצבע בסיס ואחכ עושים את הגוונים. הבעיה היא שהגוונים דוהים די מהר, לאחר כ-2 , 3 חפיפות הם נעשים פחות עם ברק ויותר דהויים. הייתי מעונינת לדעת האם יש לכך פיתרון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים - תגובה
רוני חתוכה24/04/2013שלום דינה
בראש ובראשונה עושים גוונים ,ובתוך כדי ישיבה עם הגוונים עושים גם את הצבע וכך את חוסכת המון זמן.
שנית חפיפת השיער חייבת להתבצע עם שמפו איכותי ומתאים לגוונים כי שמפו זאת בתוספת חומרי טיפוח לא איכותיים יגרמו לשיער ולצבע להתעמעם.
בשביל להחזיר ברק יש לבצע טיפול שיקום, שמפו ללא מלחים ברמה גבוהה,כי גוונים זה אוקונימיקה מאחר ושמפו רגיל גורם להתייבשות השיער בטווח הארוך, מסיכה איכותית פעם עד פעמיים בשבוע והתנהגות נאותה ונכונה בשיער כשמנגבים ומסרקים...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת ייעוץרינה23/04/2013
שלום אני בעלת שיער חום מטיבעי וכבר 4 שנים אני צובעת לשחור אני מעוננינת להחליף צבע לאדום אדמדם אך ללא הבהרבה האם ניתן לשנות צבע זה אצל מעצב ממוחה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפשת ייעוץ - תגובה
רוני חתוכה24/04/2013שלום רב
כן זה ניתן להבהיר באמצעות צבע מיוחד (לא הבהרה!!!)
אך חייבת להגיע לייעוץ לפני...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לחתונה!שרון23/04/2013
אנחנו רוצים לעשות חתונה ממש בעוד חודש ומחפשים מקום וכל זה, לא יודעת אם זה אפשרי אבל החלטנו לתת לזה צ'אנס ואני תוהה אם אפשר לארגן גם שיער במהירות כזאת. ועוד שאלה-אם זה לפני עונת החתונות המחירים אמורים להיות נמוכים יותר לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מבררת
שרון25/04/2013לא דורשת, אני בלחץ ומנסה להזיז דברים, מנסה להבין מה הסיכוי להרים את זה... דווקא היום ביררתי מול צל הדומים ואמרו שהם יכולים להרים ארוע בזק ובגלל שזה ביוני אז זה נחשב עוד טרום עונה גם המחיר היה זול יותר 7% על כל המרכיבים. בגלל זה הייתי בשוונג וחשבתי שאולי גם שיער אפשר לארגן ככה. בכל מקרה, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל זה אפשרי
שלי30/04/2013אנחנו גם סגרנו לפני שלושה שבועות חתונה ביוני בנאות קדומים, קיבלנו גם דיל טוב כי זה לפני ה"עונה" של החתונות אז יצא לנו זול יותר, קיבלנו חבילת עיצוב בשווי 3500 שקל כי סגרנו על יותר מ300 איש.
לגבי השיער, זה באמת יכול להיות קצת בעייתי מבחינת מחיר כי ההתרעה קצרה, אבל תתחילי לחפש ולעשות סבב הצעות מחיר, יכול להיות שתמצאי במחיר מציאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


