מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה מוזרהקרין14/03/2013
יש לי מצח יחסית קטן. רציתי לדעת אם אפשרי לגלח את השיערות הקצרות שמסביב למצח ובכך להגדיל מעט את המצח? זה אפשרי? ואם כן אז זה באמת מאפשר להגדיל את המצח ולשנות צורה? אשמח לתשובה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מוזרה - תגובה
רוני חתוכה14/03/2013שלום רב...
מכיר נשים רבות שעשו אפילציה לשינוי מבנה השיער והגדלת המצח...
פני לקוסמטיקאית טובה וידועה שתעזור לך בעניין.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע ללא אמוניהרותי13/03/2013
רופא העור אמר לי להישתמש בצבע ללא אמוניה האם בצע ללא אמוניה כשלוקחים צבע בהיר צריך לשים חמצן והאם ספר שצבעתי אצלו בצבע רגיל יסכים שאני אבוא אם הצבע שאני קונה בעצמי כי לספר שאני מכירה איןואם הוא יסכים הוא ידע כיצד להישתמש בצבע ולערבב בבקשה תענו לי על כל השאלות ששאלתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע ללא אמוניה - תגובה
רוני חתוכה13/03/2013שלום רב
קודם כל לא הולכים למסעדה עם סנדביץ'!!!
שנית ישנם ספרים שעובדים עם צבעים ללא אמוניה כך שאין לך בעיה כלל...!!!
וחוץ מזה לא מתעסקים עם צבעים ללא ידע מקצועי כך שבעל מקצוע טוב ידע להתאים לך את הצבע המתאים ללא כל סכנה מקצועית ולצבע המבוקש...
עוד משהו קטן...לא נעים ללכת למישהו עם צבע מהסופר ומעבר לכך את לא תחסכי כסף ואולי זה יעלה לך יותר כסף אז חבל להתעסק בשטויות...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמוניה
רותי14/03/2013הספר שלי לא עובד עם צבע ללא אמוניה אז בבקשה תסביר לי איך לעשות ולבקש מימנו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצבע שלי יצא שחורר! איך??ספיר11/03/2013
שלום, רציתי לשאול שאלה לגבי נושא שמטריד אותי מאוד.
היה לי צבע שחור ולקח לי המון זמן לצאת ממנו (הבהרה וכו') הגעתי לגווני בהירים בשיער והחלטתי שאני חוזרת לכהה אבל לא לשחור! ככה שאני לא אצטרך לצבוע יותר(צבע שיערי הטבעי הוא חום כהה). החלתי לצבוע בבית והשתמשתי בצבע בסיס 5 וחצי שפורפרת של 4 עם חמצן 6% מה שלא אמור לתת לי צבע כהה כמו שחור ויצא לי שחור!! אני מתוסכלת ואני לא יודעת מה לעשות.. יש לזה הסבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצבע שלי יצא שחורר! איך?? - תגובה
רוני חתוכה11/03/2013שלום רב...
צבע בסיס 4 הינו כהה מאוד למרות ששמת בסיס 5, יינתן לך כמו שחור מאחר והשתמשת בחמצן נמוך 6%
אם היית משתמשת בבסיס 5 בלבד עם 9% היית מקבלת בול את התוצאה הרצוייה אז כך שברור שייצא לך שחור...
ישנו צבע מיוחד וייחודי שמבהיר את הצבע הכהה ללא הבהרה כלל וללא פגיעה בשיער...
את מוזמנת לייעוץ מקצועי...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערמיכל10/03/2013
לביתי בת ה 12 מקורזל קשה לסרוק (מלא רסטות ) ,
האם יש פתרון לשיער כזה ?. אני חוששת שתעשה החלקה לא יודעת איזה השלכות יש לכך על השיער
האם תספורת קצרה יכולה להקל במצב ?
מה עצתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
רוני חתוכה11/03/2013שלום רב
בנות רבות בגיל זה מבצעות החלקת שיער לשיפור המראה ונוחות מירבית של שיער לכן חשוב מאוד להתאים את סוג ההחלקה לשיער בעייתי ולמראה המושלם עבורה כמו כן אין שום השלכות על כלום השיער נראה יפה וזהו!!!
תספורת קצרה לא תתן כלום לידה בגיל זה ההיפך הוא הנכון בגיל זה מושפעים מדברים חיצוניים ומהחברה ורק מירמור היא תקבל כשתראה בנות גילה עם שיער יפה...
המלצה חמה: הגיעי לייעוץ ואשמח להביאך להחלטה הנכונה עבורה מאחר ויש לי בנות 8 שעושות זאת עם שיער כמו שלה...המלצות יינתנו כמובן...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ננוקראטין או מינרלית???מבולבלת10/03/2013
מה ההבדל בין החלקת שיער ננוקראטין להחלקה מינרלית? והאם צריך לחדש את ההחלקות מהשורש לאחר מספר חודשים?קראתי המלצות גם על זאת וגם על זאת השיער שלי דק ולפי מה שהם רושמים הם מתאימות לכל סוגי השיער אבל עדיין לא הצלחתי להבין מה עדיפה ומה צריך לעשות אחרי זמן מסויים לחדש רק שורשים או את כל ההחלקה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ננוקראטין או מינרלית??? - תגובה
רוני חתוכה10/03/2013שלום רב
ננוקראטין הינה החלקה ברזילאית והכל משחקי מילים של מינרלים וכל מיני שטויות מהסוג הזה...
הינך צריכה ללכת לבעל מקצוע המתמחה בתחום זה ולעוד כמה כדי להבין מה יהיה טוב לך ולתאם ציפיות...את לא קונה החלקה והכל עניין של מידע אינטרנטי כדי לסבך אותך יתר על המידה ולבלבל אותך ללא כל כוונה.
גשי לאדם שאת סומכת או דרך המלצות ועשי את הדבר הטוב ביותר עבורך...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספת לשיער קצרצרקרן09/03/2013
יש לי שיער קצר ומקורזל עם מיפרצים , האם יש אפשרות למלא את המפרצים בתוספת שיער שתתאים לשערי הקצר והמקורזל?
שאלה נוספת , איזה קרם לחות מומלץ לשער מקורזל שיותיר ברק ומראה קצת רטוב?
ועוד שאלה אני גרה בצפון האם יש לכם המלצה על מיספרה טובה באיזור טבריה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשיער קצרצר - תגובה
רוני חתוכה10/03/2013שלום רב...
אכן יש תוספות שיער המתאימות לסוג שיערך ונשמח באם תצרי קשר כדי לשלוח תמונה ולהתאמה מושלמת...
תוספות זה עניין רציני כך שבתחום הזה לא אוכל לעזור לך לגבי מספרה באיזור מגורייך מאחר ואינני מכיר...יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמילוי שיער ותוספות
אור17/05/2013שלום לך אני מכירה ספר מעולה ברמת גן שמומחה במילוי שיער לשיער דליל גם לנשים וגם לגברים.שמו עפר בן חגי.והם מתאימים אצלו במספרה את הסוג המילוי בדיוק לסוג השיער ועושים זה כמה שיותר טבעי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלונד אפורדנה09/03/2013
שלום,
צבע השיער הטבעי שלי הוא חום כהה ועליו מפוזרים פסים.
צבעתי את שיערי בצבע של וולה מס' 9.1 (בלונד בהיר אפור).
השורשים שלי יצאו קצת בגוון כתמתם/ ג'ניג'י.
איך אפשר להימנע משורשים כתמתמים / ג'ינג'ים?
האם יש לך טיפים איך להימנע מגוון כתמתם בשורש, ואיזה מס' בגוון אני אמורה לצבוע?
רוצה להגיע לבלונד אפור.
המון תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגתם על השאלה שלי??????
דנה12/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונד אפור - תגובה
רוני חתוכה12/03/2013שלום רב...
קשה לענות על שאלה כזאת מאחר וחייבים לראות את צבע הטיבעי של שיערך ולהבין מה השתבש ואיך מנקים את הגי'נגי שנוצר...את חייבת להגיע לבעל מקצוע שתבחרי כדי לאבחן ולהחליט איך מסדרים את צבע שיערך לאלתר...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספות שיער- שאלה קצרה, עזרה בבקשהרוני09/03/2013
האם אפשר לזהות הדבקות שיער { שעושים במכונים}? ואם כן מה המקום הטוב ביותר לעשות את זה
תודה מראש אני ממש צריך את עזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספות שיער- שאלה קצרה, עזרה בבקשה - תגובה
רוני חתוכה10/03/2013שלום רב
הדרך הטובה ביותר היא לעשות תוספות שיער מבית ''גרייטלנגס'' שהינה עובדת על שיטת ההלחמה הקרה ללא כל נזק או פגיעה בשיער באמצעות פולסים שגורמים לחיבור להשתלב בשיער באותו הצבע של השיער ובעובי של דף נייר כך שאין סיכוי שמישהו ידע על התוספות וללא תחושה כלל...את מוזמנת לייעוץ להמחשה והדגמה אצלנו...
בברכה
רוני חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בדיפיוזררותם07/03/2013
היי,
רציתי לשאול, ההורים שלי קנו לי פן מקצועי עם דיפיוזר והשיער שלי חלק עם נטייה לגלי לפעמים זה תלוי במצב רוח שלו, לפעמים הוא גלי ונוטה להתנפח בצורה מעצבנת, ולפעמים חלק ממש כמו פן...אבל במקור השיער שלי חלק.
השאלה היא, אם אני מעוניינת לעצב אותו עם דיפיוזר, לתת לו צורה יפה כזאת בלי יותר מידיי מאמץ, איך משתמשים בזה בדיוק? הכוונה אופן שימוש כמה רחוק צריך להיות מהשיער ואיך משתמשים בכללי כי אין לי מושג מה עושים איתו, האם השיער צריך להיות רטוב או יבש לגמרי? האם חייב למרוח משהו על השיער לפני? כי אני לא נוטה להשתמש בתכשירים לשיער כגון קרמים וכאלה, סתם גורם לנשירה מיותרת אני גם לא מוצאת סיבה לשים, אני לרוב משתמשת בבייביליס לעשות בקבוקים כשהשיער חלק ואני רוצה להקנות לו צורה ושיראה חי יותר, ואחרי חפיפה אני שמה ספריי של גליס שמשמש לסירוק קל...אבל לא קרמים.
אשמח לעזרה והכוונה, תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בדיפיוזר - תגובה
אבישי אבן16/03/2013שלום. בגדול הדיפיוזר נועד לפיזור החום באופן שטחי יותר על מנת שלא ״לפרע״ את השיער. אם בא לך מראה מתולתל את יכולה למרוח חומר עיצובי על שיער רטוב אך מנוגב, וליבש עם הדיפיוזר. אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה. אבישי אבן ״המספרה״. חג שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בדיפיוזר - תגובה - תגובה
רוני חתוכה16/03/2013שלום רב...
חומרי טיפוח נועדו לעיצוב שיער ולא לגרום לנשירה כך שהתזה שלך מאוד מופרכת..אין שום קשר לנשירת שיער שנגרמת משינויים הורמונליים וגם באופן טיבעי...
ישנו חומרי טיפוח של חברת לייבל M שהינו מורכב מחומרי טיפוח אורגניים בלבד וללא כימיקל אחד בפנים כשמושחים את השיער ב''קרל קרים'' ובעזרת הדיפיוזר השיער ייראה מדהים יפה בריא ולמגע מדהים...
בהצלחה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בדיפיוזר
רותם18/03/2013תודה רבה אבישי!
אבל השאלה היותר כוללת היא איך בדיוק משתמשים בו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה לשיער גלידור07/03/2013
היי,
יש לי שיער גלי והייתי רוצה לעשות החלקה בעיקר כדי להוריד את הנפח.. איזו החלקה הכי מומלצת לשיער טבעי גלי?
שמעתי על החלקה ננוקרטין - היא מומלצת?
מה ההבדל בינה לשאר ההחלקות?
בתודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה לשיער גלי - תגובה
רוני חתוכה07/03/2013שלום רב....
החלקה ברזילאית ננוקראטין וכל השאר בסגנון זה מסיכה שלמעשה הם לשיקום ועל הדרך מחליקים שיער באופן אינדיבידואלי...לך ההחלקה לא תיתן כלום!!!
יש לך שיער טיבעי וזה למעשה יוריד לך נפח ויחזור חזרה להיות כמו שהוא לאחר זמן קצר..
את צריכה לעשות יפנית בכדי לקבל תוצאה קבועה ומוצלחת...ועם שיער טיבעי כשלך השיער אמור לצאת מדהיםםםם....חד משמעית!!!
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רוני, מה לגבי שיער שעבר צביעה
דור07/03/2013לפני שנתיים - הצבע נמצא בקצוות השיער. איזו החלקה מתאימה לזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רוני, מה לגבי שיער שעבר צביעה - תגובה
רוני חתוכה26/03/2013שלום דור...
אין בעייה כלל גם אם יש צבע בקצוות מאחר ומתאימים את ההחלקה גם לשיער שהינו צבוע!!
חג שמח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכוללם!!!שקד07/03/2013
היי, אשמח להתייעץ איתכם..!
יש לי שיער מתולתל ארוך לא נפוח מידיי, רך ובריא. יש רק בעיה אחת: התלתלים מידי סגורים.. בעיקר בסוף השיער.. הייתי רוצה לפתוח את התלתלים מאד כך שהשיער יהיה גלי- חלק.. השאלות:
*האם ניתן לפתוח את השיער שיהיה גלי-חלק בעזרת פתיחת תלתלים??
*אם אני אעשה פתיחת תלתלים האם ירד לי הרבה מהנפח?? אני אוהבת את הנפח שיש לי עכשיו ולא רוצה שירד..
ובכלל, מה לדעתכם הכי נכון לי לעשות??
אשמח לתשובות!!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכוללם!!! - תגובה
רוני חתוכה07/03/2013שלום רב...
הסוד להצלחה לפתיחת תלתלים הינו אבחנה נכונה ומדוייקת.
שנית, החומר איתו פותחים את התלתל שעדיין השיער יישאר בריא לחלוטין ללא סיכוי ליובש..החומר זה הדבר הכי חשוב להצלחה.
שלישית, מאחל לך בהצלחה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לכוללם!!! - תגובה
זאב לוין07/03/2013שלום שקד
יש אפשרות לעשות פתיחת תלתלים רק באזור הבעיתי וכול שאר השיער נשאיר ללא שינוי
וכך זה לא יגע בנפח שאת אוהבת ורוצה בו ורק יפתח את התלתלים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה אמריקאית.דנה06/03/2013
שלום רב,
שיערי דליל דק ושביר. אינני מצליחה לגדלו וכל זאת לאחר נשירה מאוד קשה שחוויתי עקב חוסר ב- B12 ותת בלוטת המגן.
כיום אני עם תוספות שיער ומעוניינת כדי להפחית בעשיית פן לעשות החלקה אמריקאית (צ'אי).
האם החלקה זו יכולה לגרום נזק לשעיר(עתידי או עכשיוי).?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה אמריקאית. - תגובה
זאב לוין06/03/2013שלום דנה
ההחלקה שבה את מתענינת
ההחלקה זאת נועדה להוריד את הנפח וגם לשקם את השיער אז אין חשש ששיערך יפגע בעתיד אלה להפך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה משולבתרותי04/03/2013
הספר מציע לי לעשות החלקה יפנית וברזילאית ביחד -מה המיוחד בפעילות זו ומה
התהליך.האם הוא אורך שעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה משולבת - תגובה
רוני חתוכה04/03/2013שלום רב...
מאוד מומלץ אך בנפרד...החלקה יפנית קודם ולאחר כשבוע את הברזילאית למרות שהיא כבר לא מומלצת ומסוכנת בריאותית...!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך החלקה
רותי05/03/2013החלקה יפנית -שיער קצר כ 2-3 סמ מתחת לאוזן ,בערך כמה זמן נדרש לתהליך,.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך החלקה - תגובה
רוני חתוכה05/03/2013שלום רב...
בין שעתיים לארבע שעות תלוי בסוג ההחלקה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה מחליק שיער קרמי מומלץ?הדר04/03/2013
רוצה לקנות מחליק שיער קרמי, יש לי שיער מתולתל וארוך, מעולם לא עשיתי מחליק. מה מומלץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה מחליק שיער קרמי מומלץ? - תגובה
רוני חתוכה04/03/2013לא מומלץ כלל...!!! שורף את השיער!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שחורציפי04/03/2013
היי
השיער שלי צבוע בצבע שחור
האם יש דרךלשנות צבע שחור לגוון בהיר או שצריך לחכות שהשיער יארך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שחור - תגובה
אלירן הרוש04/03/2013הי
תראי בדרך כלל זה מאוד קשה! השאלה היא כמה זמן את צובעת לשחור?
ולאיזה צבע את רוצה להגיע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


